موضوعات داغ

سدان آمریکایی لینکلن چهره عوض کرد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی آمریکایی لینکلن به طور کاملا غافل گیرانه از فیس لیفت MKZ رونمایی کرد و قرار است به طور عمومی در نمایشگاه بین المللی اتومبیل لس آنجلس در معرض دید بازدید کنندگان قرار گیرد.
قطع به یقین اگر جلوپنجره نه چندان جالب شرکت خودروسازی لینکلن بر پیشانی این فیس لیفت نبود، 90 درصد مخاطبان از راه دور آن را با جگوار XE اشتباه می‌گرفتند!! شباهتی بسیار نزدیک که بخش اعظمی از آن را باید به گردن فرم خاص بدنه و مجموع سپر با ورودی‌های هوای روی آن و صدالبته چراغ‌های اصلی پیشانی با نوار چراغ مخصوص روز آن انداخت که خوشبختانه جلوپنجره مشبک نسبتا مستطیل شکل لینکلن تمامی معادلات را برهم زده و به این سدان لوکس آمریکایی هویتی دیگر بخشیده است.
"یک طراحی هوشمند از جنس سکوت" نیز می‌تواند بهترین جمله برای وصف فضای داخل کابین این لینکلن آمریکایی باشد، چون دیگر به جای دکمه‌های سنتی و سوئیچ‌ها، کنترلرهای لمسی نصب کرده‌اند. البته در نگاه اول به داخل کابین گمان می‌رود که همچنان دکمه‌های فشاری در اطراف صفحه نمایشگر کنسول مرکزی ردیف شده‌اند، ولی واقعیت چیز دیگریست و همگی آن‌ها تنها با یک اشاره و لمس انگشتان کار می‌کنند (البته به غیر از کلید‌های سیستم چندرسانه‌ای).
در زیر کاپوت این سدان لوکس آمریکایی هم به طور خلاصه، یک پیشرانه 3 لیتری V6 با حداکثر قدرتی 350 اسب بخاری و گشتاوری 541 نیوتن متری انجام وظیفه می‌کند، هرچند یک نسخه هیبریدی با پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر هم از آن آماده شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/8/28
کافیه جلو پنجره ای این ماشین رو دستکاری کرد تا بشه مثل محصولات آئودی.البته لینکن اصالت خودش داره کلا ولی این مدلش خیلی شبیه آئودی شده.حتی ترکیب بلوری چراغش
1394/8/28
چراغ جلو شبیه آئودی. ترکیب کلی جلو شبیه کادنزا و کمی هم جگوار. پشت و جلوش اصلا با هم هماهنگ نیستن. اگه همون کانسپت کانتیننتال رو تولید میکرد حرف نداشت. ولی چیکار میشه کرد. فورد فعلا گیر داده به کپی برداری. نمونش کپی کردن آستون مارتین تو نمای جلوی محصولاتشه.
1394/8/29
جگوار+ائودی=لینکلن