موضوعات داغ

مزدا CX-9 جدید در لس آنجلس رونمایی شد

عکس مطلب اول
مزدا در جدیدترین دوره از نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس آمریکا، جدیدترین نسخه از کراس اوور مزدا CX-9 را معرفی و در معرض دید عموم قرار داد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این کراس اوور خوش آتیه مزدا آشنا کنیم.
در مرحله اول می‌توان گفت که مزدا در مبحث طراحی ظاهری این اتومبیل ورود جدی پیدا کرده و تقریبا تمامی قسمت‌های این اتومبیل را از جلوپنجره اصلی مشبک و چراغ‌های پیشرفته جلو گرفته تا یک اسپویلر سقفی و سیستم اگزوزی دوگانه و همچنین رینگ‌های آلیاژی 18 و 20 اینچی را مورد بازبینی و طراحی مجدد قرار داده است تا کراس اوور جذاب خود را بیشتر از چیزی که هست، جذاب کند. این بروزرسانی‌های ظاهری همراه با خود جنبه فنی هم داشته و یک افزایش 55 میلی متری را میان دو محور جلو و عقب تجربه کرده است که موجب افزایش فضای پای سرنشینان عقب و ورود و خروج راحت‌تر از کابین شده است.
قدرت مورد نیاز هم توسط یک موتور توربوشارژر 2.5 لیتری چهار سیلندر با قدرتی 227 اسب بخاری و گشتاوری 420 نیوتن متری تامین می‌شود که وظیفه تبدیل و انتقال آن به چرخ‌های جلو و عقب را جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک برعهده گرفته است.
گزینه‌های آپشنی موجود برای این خودرو نیز عبارتند از 12 بلندگوی سیستم صوتی Bozz، تودوزی چرم ناپا، چوب‌های ژاپنی باکیفیت موسوم به "بلسان" خریداری شده از یک شرکت گیتار سازی، یک خوشه ابزار با تکنولوژی بالا و مجهز به یک صفح نمایشگر 4.6 اینچی TFT.
در آخر هم شرکت خودروسازی مزدا عنوان کرد که حدود 50 هزار دستگاه را در مرحله اول در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد که تاریخ ثبت سفارش آن‌ها از بهار سال 2016 میلادی آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/2
تعرفه واردات خودرو 40 درصده چطوری قیمت خودروها 2 برابر میشه؟
1394/9/9
به خاطر هزینه اسقاط خودرو که هر خودرو وارداتی باید بین 3-5 خودرو اسقاط کنه تا پلاک بگیره و ترخیص شه و هزینه پلاک که بسته به ماشیم متفاوته وحدو 10 میلیونه.هزینه جابه جایی خودرو و انبار در گمرک و9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 1000 تا چیزه دیگه.(قیمت هر مجوز اسقاط حدود 4 میلیونه)ئرضمن ماشین دیگه از مبدا وارد نمیشه برای همین یه هزینه دلالی هم بهش اضافه میشه و اینکه هزینه واردات خودروهای 2-2.5 لیتری 55 درصد هستش.اینکه مجلس تعرفه واردات رو کم کرد فقط یه کار تبلیقاتی بو و در واقع قیمت خودرو ها بین 100 تا 150 درصد افزایش پیدا میکنه.
1394/9/2
مزدا واقعا ماشین های خوبی می سازه .... اینو دیگه ترکونده... بازم یک ژاپنی اصیل
1394/9/2
اوج شکوه کراس اوور.امیدوارم بیاد ایران.مزدا همیشه بی حاشیه و فوق العاده بوده.از 323 تا نیو مزدا همیشه امکانات و شتاب و زیباییش زبان زد بوده تو دوره ی خودش
1394/9/3
واقعا زیبا و با کیفیته... مدیران و سردمداران برن مطالعه کنن که این ملت چه طوری این جوری متعهد شدن. مردم هم برن وجدان کاری رو ازشون یاد بگیرن. واقعا آدم غبطه می خوره.
1394/9/3
آخه وقتی مزدا اینقدر خوبه و خوشگله مگه میشه دوستش نداشت. ایشالا که وارد بشه. ولی میدونم که نمیشه.
1394/9/6
دوستان کسی می دونی چرا محصولات مزدا وارد نمیشه؟
1394/9/6
با وقار و اصیل.مثل همیشه عالی