موضوعات داغ

مشاهده هیوندای G90 بدون استتار

عکس مطلب اول
حدود دو سه هفته پیش بود که شرکت خودروسازی هیوندای تصاویری گرافیکی را ازجدیدترین محصول لوکس خود در قالب هیوندای جنسیس منتشر کرد و آن را با کد G90 در رسانه‌های خودرویی معرفی کرد، ولی حالا این محصول به طور زنده در خیابان رویت شده و عکاسان فعال و همیشه حاضر در صحنه نیز زحمت آن را کشیده و تصاویری از این محصول تهیه و در رسانه‌های مرتبط پخش کرده‌اند.
اگر به تصاویر گرفته شده از این محصول دقت کنید، به راحتی می‌توان آمیزه‌ای از زیبایی و تکنولوژی را چهره این خودروی هیوندای احساس کرد. یک زبان طراحی جدید با الگوهای هماهنگ با یکدیگر که یک خودروی میانه‌رو از زمان حال و آینده را به تصویر کشیده است. در بخش جلویی اتومبیل می‌توان گفت که جلوپنجره شش ضلعی مایل به ذوزنقه‌ای راس رو به پایین و چراغ‌های پیشانی پیشرفته تمام LED که رگه‌های چراغ‌های مخصوص روز در آن مشهود است، مهم‌ترین سهم را در بحث زیبایی و اسپرت نشان دادن چهره این اتومبیل داشته‌اند و بعد از آن ورودی‌های اطراف سپر با ردیفی از مه شکن‌های LED و تیغه‌ای کرومی سرتاسر کشیده شده از گوشه سمت راست سپر تا گوشه سمت چپ آن، نقش مکملی خوبی را بازی کرده‌اند، ولی برخلاف طرحی که توسط هیوندای ارائه شده بود، در زیر شاسی و بدنه آن از رینگ و لاستیک‌های کوچک‌تری استفاده شده که درستش هم همین است.
پیشرانه‌ای 3.8 لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی و یک نسخه قوی‌تر 3.3 لیتری شش سیلندر V شکل نیز پیشرانه‌هایی هستند که به صورت پیش فرض و شایعه‌وار برای این هیوندای جنسیس G90 در نظر گرفته شده است.
با فلش بکی به گذشته هم باید گفت که هیوندای قصد دارد سدان لوکس جنسیس G90 را جایگزین یکی از محصولات لوکس سابقش یعنی جایگزین سدان لوکس "اکوس" یا همان هیوندای "سنتیننتال" خودمان بکند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/5
قدمت ایرانخودرو 50 سال قدمت هیوندای 30 سال ما کجا و انها کجا
1394/9/8
هیوندایی 1 سال کوچکتر از ایرانخودروست!!!
1394/9/6
لوگوی جلو ماشین مثل استون مارتین! !!!!!!!!!!!!!!!!!
1394/9/7
واقعا هيوندايي را قبول دارمش چون واقعاااا عالي شده متاسفانه هنوز بعضي ها توي تفكر جاهلي هستند وميگن ماشين كره اي نخريد متاسفانه اونا نميدونن كه ديگه اون دوران تموم شده و كم كم زوال و انحطاط تويوتا داره فرا ميرسه و تا چند سال ديگه هيونداي كم كم مثل تويوتا ميشه واونا از گردونه محو ميكنه يه سوْال از تويوتا دوستان دارم اين كه آيا تو كل تاريخ تويوتا يه ماشين لوكس وفول آپشن بوده آيا تويوتا يه ماشين مثل جنسيس يا سنتنيال يا اين جي٩٠ پر قدرت ولوكس داره نه واقعا يه آريون را داره و يه لندكروز رو هم رفته با لكسوس خودشم كه مثلا يه آرايكس داره ويه اي اس كه هيچ كدوم به اندازه كامل لوكس نيست و قدرت موتورشون زياد إعجاب آور نيست ما همه بايد اطمينان بياريم كه هيونداي اون هيونداي سابق نيست بزرگ شده. وجهاني وواقعا داره بهترين ميشه ره صد ساله را به شبه رفته
1394/9/7
شما اول یه تحقیق بکن بعد حرف بزن.برو تو اینترنت سرچ کن toyota crown 2016 بعد بگو تویوتا ماشین لوکس نمیزنه.این ماشین به گرد پای تویوتا کراون نمیرسه.
1394/9/8
اونایی که می گن هیوندایی نخرید یا تا حالا هیوندایی نداشتن و یا با تعصب و غرض ورزی حرف می زنند. مخصوصا مدل های 2013 به بالا عالی هستن . هیوندایی ماشین بسیار خوبی هست ( شخصا سابقه 8 سال رانندگی با خودرهای خارجی دارم هم هیوندایی و تویوتا). ولی انصافا صحبت جناب عالی هم راجع به تویوتا قبول ندارم! درسته تویوتا بیشتر آپشن ها و قدرت طراحیشو واسه لکسوس خرج می کنه ولی کیفیت فنی تویوتا بی نظیره!