موضوعات داغ

نژاد اصلاح شده اسب‌های اشتوتگارتی

عکس مطلب اول
پورشه از فیس لیفت 911 توربو و 911 توربو S پیش از معرفی و نمایش این دو مدل در نمیشگاه آمریکای شمالی، پرده برداری کرد.
با اولین نگاه به تصاویر منتشر شده از این مدل، فوراَ متوجه تغییرات حاصله در آن‌ها خواهید شد، در جلو ورودی هوای روی سپرها از نو طراحی شده و حاشیه‌هایی مشکی رنگ برای آن ترتیب داده شده است و چراغ‌های پیشانی هم با قابی مشکی رنگ و مجهز شده به چراغ‌های مخصوص روز، سرجای خود نشسته‌اند. در قسمت عقب این دو پورشه هم شاهد تغییرات نسبتا زیادی هستیم و همانطور که مشاهده می‌کنید، چراغ‌های خطر ظریف‌تر شده و خروجی‌های اگزوز نیز به صورت جفت جفت در دو طرف سپر نصب شده‌اند. برای به اصطلاح کاپوت موتور هم دو هود بزرگ طراحی شده که با رنگ مشکی قابل شناسایی و مشاهده هستند. مجموعه شاسی و بدنه نیز به صورت یک مجموعه جدیدا بر روی چهار عدد رینگ آلیاژی 20 اینچی سوار شده‌اند. همسو با تغییرات نسبتا زیادی که در طراحی ظاهری این اسب اشتوتگارتی اعمال شده است، فضای داخی کابین نیز تغییرات خوبی به خود دیده که غربیلک فرمان اسپرت تطبیقی با قابلیت تنظیم در حالت‌های مختلف اسپرت، اسپرت + و حالت شخصی (تنظیمات دستی)، مهم‌ترین عضو تغییر یافته این مجموعه است.
برای تغذیه چرخ‌های محرک خودرو هم هر دو مدل به یک پیشرانه 3.8 لیتری توربو دوقلوی شش سیلندر مجهز شده‌اند که با بهبودهای صورت گرفته بر روی آن‌ها، حدود 20 اسب بخار به قدرت 540 اسب بخاری در مدل 911 توربو و 580 اسب بخاری در مدل 911 توربو S اضاف شده که به لطف این قدرت اضافی و بدست آمدن قدرت 540 و 580 اسب بخاری (با 20 اسب بخار قدرت بیشتر این دو نیرو به دست آمده)، شتابی 3 ثانیه‌ای برای 911 توربو و 2.9 ثانیه‌ای برای 911 توربو S بدست آمده است.
در آخر معرفی هم شرکت خودروسازی پورشه عنوان کرد که این دو محصول را با قیمت پایه 174 هزار و 669 یورویی از اواخر ماه ژانویه سال بعد به بازار تزریق خواهد کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/11
طراحان پورشه از سایپا هم تنبل تر هستن ولی با جادوگری و بازی با جزئیات مدل جدیدی خلق میکنن...
1394/9/12
اتفاقا يكي از نقاط قوت محصولات پورشه همين حفظ اصالت طراحي محصولاتشون هست به اين صورت كه قيافه خودرو را كاملا به يكباره تغير نميدن و فقط هنرمندانه و ماهرانه با جزييات طراحي خودرو بازي ميكنن تا درعين حفط اصالت طراحي خودرو، محصول زيباتري بدن بيرون
1394/9/11
بنظر عقب خودرو با هواهكش هاي بزرگ زشت شده و چراغ هاي نسل قبل بهتر از اين بود و كاش در جلو خودرو هواكش ها همرنگ بدنه بودند، در مورد كابين هم بايد بگم زيباست ولي احساس ميشه مانيتور با دوره هاي مشكي كوچك تر بنظر مياد.
در آخر نظر من اينه كه نسل قبل خيلي خوشگل تر از اين بود شايد نسل جديد از نزديك زبياتر باشه ولي حداقل اين چندتا عكس نشون ميده كه نسل جديد زيباست ولي به زيبايي نسل قبلي نميرسه.