موضوعات داغ

مک لارن 675LT روباز شد

عکس مطلب اول
بلافاصه پس از تصویری جاسوسی که از محصول جدید مک لارن به بیرون درز کرده بود، شرکت خودروسازی بریتانیایی مک لارن از محصول جدید خود پرده برداری کرد. مک لارن 675LT اسپایدر شاید نامش برای شما آشنا باشد، ولی این محصول با اضافه کردن دو حرف LT پس از نام آن، تبدیل به یک محصول جدید کروکی شده است.
همانطور که می‌دانید، مک لارن 675LT اسپایدر برپایه مک لارن 675LT کوپه به مرحله رشد و کمال رسیده است و در مقایسه با مدل کوپه، در مبحث طراحی بدنه متحمل تغییراتی فیزیکی از جمله تغییر سپر و بزرگ‌تر شدن ورودی‌های هوای روی سپر، ایر بریک یا ترمزهوایی جدید (منظور همان اسپویلر متحرک است که نمونه شایع آن را در بوگاتی ویرون شاهد بودیم) است که حدود 50 درصد بزرگ‌تر و کاربردی‌تر از ترمزهای هوایی رقیبان خود است، سیستم اگزوز تیتانیومی دوگانه، رینگ‌های 19 و 20 اینچی آلیاژی ( با ترکیب دو فلز با یکدیگر فلزهای آلیاژی بدست می‌آید ) فوق العاده سبک وزن و در عین حال مستحکم، لاستیک‌های مسابقه‌ای P Zero Cup R و ... می‌شود. در ضمن سقف متحرک این اسپایدر بریتانیایی نیز تا سرعت 30 کیلومتر بر ساعت قابلیت باز و بسته شدن دارد.
نکته قابل توجه این اتومبیل نیز برخلاف دیگر اتومبیل اسپایدر این کمپانی یعنی 650S، تجهیز آن به یک پیشرانه به شدت بهبود یافته و تغییر یافته 3.8 لیتری V8 (در نسخه کوپه هم از آن استفاه شده) است که به لطف توربوشارژرهای جدید، سرسیلندر اصلاح شده، منیفولدهای اصلاح شده اگزوز، میله‌های اتصال سبک وزن و یک پمپ سوخت با جریان بالاتر، می‌تواند حداکثر قدرتی 675 اسب بخاری و گشتاوری 700 نیوتن متری تولید کند که در مقایسه با نسخه اسپایدر 650S، حدود 25 اسب بخار قدرت بیشتر و 22 نیوتن متر گشتاور بیشتر تولید می‌کند که نتیجه آن شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه‌ای و رسیدن به حداکثر سرعتی 326 کیلومتر بر ساعتی بوده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد