موضوعات داغ

برادران جدید و عجیب تویوتا آماده مهمانی می‌شوند

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی تویوتا از دو مفهومی جدید خود پرده برداری کرد، کانسپت نوح Noah G's و کانسپت ووکسی Voxy G's، دو کانسپت توسعه یافته در قالب خودروهای ون هستند که قرار است در نمایشگاه بین المللی اتومبیل توکیو ژاپن ماه آینده در کنار نسخه مسابقهای تویوتا S-FR، هم معرفی شوند و هم در معرض دید عموم قرار گیرند.
اولین چیزی که در این دو طرح توجهات را به خود جلب می‌کند، طرحی ظاهری این دو ون تویوتاست که چندان با خودروهای ون همخوانی ندارد، بدنه و استایلی شبیه به ون‌ها، ولی با چهره‌ای کاملا اسپرت که قسمت‌های آن کاملا در چهره این دو ون کانسپت مشهود است. از نظر تفاوت‌های ظاهری این دو مدل تقریبا به یک سبک طراحی شده‌اند و هر دو از مجموعه سپری بزرگ ساخته شده به صورت تیغه مانند، آینه‌های کشیده آیرودینامیکی، اسپویلری سقفی، رینگ‌هایی اسپرت پنج پره‌ای U شکل و... سود می‌برند، ولی تفاوت‌هایی هم در این دو مدل دیده می‌شود تا معیاری برای تفکیک آن‌ها وجود داشته باشد که در چراغ‌های پیشانی این دو ون، یکی با چراغ‌های پهن و بزرگ و دیگری با چراغی کوچک‌تر و پیشرفته‌تر و صدالبته زیباتر، جلوپنجره بین دو چراغ متفاوت و در نهایت عرض دو کابین متفاوت (در حد خیلی کم) اجرا شده است.
از لحاظ فنی هم اطلاعاتی درست و حسابی ارائه نشده است، ولی گفته شده که پیشرانه‌ای 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرتی 152 اسب بخاری و گشتاوری 193 نیوتن متری در بخش مولد قدرتی این دو ون فعالیت می‌کند، هرچند خبرهایی از وجود یک پیشرانه محرک هیبریدی هم به گوش می‌رسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد