موضوعات داغ

ساخت قایق بوگاتی به مبلغ 2 میلیون دلار

عکس مطلب اول
محصول افسانه‌ای قرن بیست و یکم با همکاری دو کمپانی معروف بوگاتی و پالمر جانسون (مطرح‌ترین شرکت سازنده قایق‌های تفریحی در جهان) به مرحله نهایی نزدیک می شود. قایقی تفریحی فوق العاده با سبک طراحی بدنه پالمر و عناصر اصلی اتومبیل‌های بوگاتی، شاخصه‌های اصلی این قایق پرزرق و برق آمریکایی-فرانسوی هستند.
نام این قایق رویایی را دو کمپانی بوگاتی و پالمر جانسون به طور مشترک Niniette گذاشته‌اند. البته در این میان نام بوگاتی بیشتر برای ما دوست داران خودرو برجسته است و دلیل اصلی انتخاب بررسی این کار نیز تعامل بوگاتی در ساخت این قایق بوده است. در نگاه اول، شما به راحتی می‌توانید عناصر استفاده شده در سوپر اسپرت‌های بوگاتی را مشاهده کنید. از تیتانیوم و فیبرکربن‌هایی که برای ساختن بدنه این قایق استفاده شده است بگیریم تا نقاشی دو رنگ بدنه و استفاده از چوب‌های بلوط طبیعی که پیشتر در محصولات بوگاتی شاهد آن‌ها بوده‌ایم و حالا در این قایق مشترک به شیوه‌ای متفاوت تداعی‌گر شده است. این قایق همچنین براساس اعلام پالمر جانسون، در سه نوع سایز بندی 42 فوتی، 63 فوتی و 88 فوتی ساخته خواهد شد که پس از ثبت سفارش، حداکثر تا 1 سال به مشتریان خود تحویل داده می‌شود.
از مشخصات فنی این قایق هم در حالی که ما انتظار پیشرانه 16 سیلندر W شکل بوگاتی را داشتیم، هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است، ولی گفته شده که با کوچک‌ترین نوع این قایق یعنی نسخه 42 فوتی می‌توان به حداکثر سرعتی معادل 38 گره دریایی رسید، یعنی با احتساب 1852 متر برای هر گره، به حداکثر سرعتی حدودا 70 کیلومتر بر ساعتی بر روی سطح آب می‌رسد که عددی بسیار بالا (بر روی آب) تلقی می‌شود.
بهای این قایق هم در کوچک‌ترین نسخه با قیمیتی 2 میلیون دلاری و برای نسخه متوسطه هم با قسمتی 3 میلیون و 250 هزار دلاری آغاز می‌شود و برای اطلاع از قیمت بزرگ‌ترین نسخه نیز باید با بخش فروش کمپانی پالمر جانسون تماس حاصل کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/16
به به. یه قایق خیلی عادی تو آبودان برزیل !!!!