موضوعات داغ

تیزر تبلیغاتی پورشه کیمن و باکستر

عکس مطلب اول
پورشه بعد از اینکه چند روز پیش یک تیزر گنگ و خط خطی از محصول جدید خود منتشر کرده بود، بار دیگر دست به انتشار تیزری دیگر برای دو پورشه باکستر و کیمن 718 خود زد، ولی حالا در کنار اسطوره الهام گرفته شده از آن، یعنی پورشه 718 اصلی که در سال 1957 میلادی معرفی شده بود.
نکته جالب ارائه این پیش نمایش، اطلاعاتی رسمی و موثق از پورشه‌های 718 باکستر و کیمن است که پورشه تایید کرده سطح جدید و بهتری از پیشرانه‌های تخت توربوشارژر بنزینی را برای آن‌ها درنظر گرفته که به تازگی توسعه یافته و همچنین از الگوهایی طراحی برگرفته از مدل اصلی پورشه 718 سود می‌برند که به احتمال زیاد در نمایشگاه ژنو ماه مارس سال آینده به نمایش عمومی درآید، ولی می‌توان انتظار معرفی آنلاین آن را در ماه‌های ژانویه یا فوریه ( یک یا دو ماه دیگه) کشید.
از لحاظ طراحی ظاهری باید گفت که خوشبختانه تصاویر جاسوسی متعددی پیش از این از هر دو پورشه باکستر و کیمن منتشر شده بود که در طراحی آن تجدید نظرهایی صورت گرفته بود، ولی تا پیش از انتشار پیش نمایشی توسط پورشه، کسی نمی‌دانست که این دو پورشه قرار است چه نامی داشته باشند و یا در بعضی وبسایت‌ها به فیس لیفت بودن دو پورشه باکستر و کیمن اشاره شده بود. البته در تصاویر جاسوس چندان چیزی مشخص نبود، چون هر دو پورشه باکستر و کیمن تقریبا پوشیده شده بودند.
از لحاظ فنی هم به غیر از اطلاعاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، خبری موثق و قابل استناد به آن ارائه نشده است، ولی شایعاتی مبنی بر اینکه این دو پورشه از پیشرانه‌هایی 2 لیتری و 2.5 لیتری حدوداً 240 اسب بخاری و 300 اسب بخاری استفاده کنند، وجود دارد.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/22
وقتی اسم پورشه میاد ، موهام سیخ میشه.