موضوعات داغ

7 دلیل برای نخریدن سوبارو WRX STI

عکس مطلب اول
یکی از جالب ترین چیزها در دنیای خودرو، ساختن کلیپ در رابطه با یک خودروی خاص توسط موبایل و لپ تاپ و سایر دستگاه‌ها توسط کاربران یوتیوبی است که در کانال‌های خود قرار می‌دهند و نقطه نظرشان با یکدیگر متفاوت است. چند مدت پیش یکی از کاربران این شبکه اشتراک فیلم، کلیپی کوتاه در رابطه با سوبارو WRX STI منتشر کرده بود و با آوردن 5 دلیل، این خودرو را تبدیل به یک اعجوبه‌ای در دنیای خودرو کرده بود، ولی چند روز پس از انتشار این کلیپ، فردی دیگر کلیپی چند دقیقه‌ای منتشر کرده بود که با آوردن 7 دلیل، خریداران را به "نخریدن" این خودرو بشارت داده بود و عیب‌های آن را مطرح کرده است.
کلیپی که در این شبکه منتشر شده بود و ما هم کلیپ آن را در ادامه مطلب قرار داده‌ایم، توسط فردی منتشر شده که پیش از این در کانال اختصاصی‌اش کلیپ‌هایی آموزشی در رابطه با نگهداری خودرو و چک کردن قسمت‌های مختلف موتور منتشر کرده بود و حالا با انتشار این کلیپ، نواقص موجود در سوبارو WRX STI را شرح داده است.
اولین مشکلی که در این کلیپ به آن اشاره شد، قدرتی است که نسبت به مدل سال 2014 تغییری نکرده است و موتوری که تحت عنوان EJ257 بر روی نسخه 2014 استفاده شده بود، در نسخه 2016 هم بکار گرفته شده است (خوبه ماشین ایرانی نداشته!).
دومین دلیلی که در این کلیپ به آن اشاره شده است، تاخیر وحشتانک توربو در عملکرد است، در حالی که توربو برای از بین بردن چنین نقصی بکار گرفته می‌شود، ولی خود مشکل دارد! اگر به ویدیو و قسمت مربوطه دقت کرده باشید، برای چند ثانیه پدال گاز تا انتها فشار داده می‌شود، ولی در عوض دور موتور بعد از مکس کوتاهی، آن هم به آرامی بالا می‌رود.
دلیل سوم اشاره شده در این کلیپ هم اقتصاد سوخت وحشتناک آن، یا به عبارتی مصرف سوخت بالای آن است که از قدیمی بودن موتور نشأت می‌گیرد.
دلایل دیگری هم که مخاطب را تشویق به نخریدن این اتومبیل می‌کند، یکی عایق بندی نامناسب صداست که صدای نسبتاً زیادی از موتور به داخل کابین می‌آید و در بزرگراه‌ها می تواند بسیار آزار دهنده باشد و دیگری هم کمبود فضای صندوق عقب و وجود اسپویلری بزرگ در انتهای کابین است که اختلالی را در دید عقب بوجود می‌آورد، هرچند برای جوانان می‌تواند جذاب باشد، ولی برای خانواده‌هایی که می خواهند از چنین خودرویی برای مسافرت و کارهای روزمره استفاده کنند، با وجود نواقصی اینچنینی چندان مناسب به نظر نمی‌رسد.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

23 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/27
آقا یکی از این ماشینای نا مناسب میشه بده به ما همه بدیهاش قبول
1394/9/27
برای ماشین های داخلی هم بزارین بی نهایت دلیل برای نخریدن خودروی داخلی
1394/9/27
100001 دلیل برای نخریدن پراید هم بذارید...
1394/9/27
من میتونم ده دلیل بیارم باید این ماشینو خرید
1394/9/27
فک کنم خودروبانک و نویسنده این متن خودش کره ای بازه.اون یارو هم که فیلمو ساخت کره ای بازه...من ترجیح میدم صدای موتور گوشم رو کر کنه و صندوق عقب ماشینم کوچیک باشه ولی سوار ماشین کره ای نمیشم.اشکال نداره مصرف سوخت ماشین زیاد باشه ولی در عوض از رانندگی کردن لذت میبرم.این ماشین مثل ماشینای کره ای نیست که وقتی پشت فرمانشون میشینی احساس میکنی روی ماشین لباس شویی نشستی و خیلی بی روح باشه...هم چنان از دوستان کره ای بازی باز عذرخواهی میکنم ولی این نظر شخصی منه.
1394/9/27
راه باز جاده دراز شما بفرما پورشه بخر و سوار شو نداشتی بی ام دابلیو بخر 100 درصد بهتر از کره ای هستن
1394/9/27
آقای ژاپنی احتیاجی به خود نمایی نبود. اینجا کسی راجع به کره حرفی نزد.
1394/9/28
اصلا ربط به ماشینای کره ای نداشت این مطلب.من خودم شدیدا شرکت های کره ای رو برای رویه این 10 سال اخیرشون دوست دارم.ولی سوبارو رو هم خیلی دوست دارم.بنظرم یه ذره اینجا مظلوم نمایی شد.این ماشین واسه رسوندن بچه به مدرسه نیست این ماشینه یه جوونه که میخواد با یه ماشین خوش بگذرونه.هر ماشینی واسه یه منظوریه.شما نمیتونین یه فیات 500 رو ببرین آفرود انتظار داشته باشین مثل هامر عمل کنه.
1394/9/28
دیدین باز هم زدین؟؟؟؟آقا به اعصاب خودتون مسلط باشین منم نظر خودمو دادم...خوشتون نمیاد کامنت نزارین دیگه چرا میزنین
1394/9/27
خودروبانک جان؛ حالا شما بزار ما بتونیم اینو بخریم، بعد بیا بگو نخر...! والا بخدا!
جریان گربه و گوشت شد.
1394/9/27
اگه کسی یه دلیل منطقی برای خرید ماشینای داخلی بیاره هنره.البته به غیر از مجبوری مردم.
1394/9/28
با سلام خدمت همه ی خودرو بانکی ها
واقعا متاسفم برای خودمون ما کجا هستیم و اونا کجا ان ماشین ژاپنی اگه تو ایران بیاد میپرستنش اونوقت خارجیا به همون هم راضی نیستن واقعا ما دیگه کی هستیم که این گاری های وطنی رو سوار میشیم خدایا خودت ظهور کن بلند بگو آمین
1394/9/28
ببخشيد يكم گيج شدم...
اونا به اين موارد ميگن ايراد؟
به خاموش شدن ناگهانى خودرو هنگام حركت چى ميگن؟
اصن به گوششون خورده؟
1394/9/28
سلام به همه چنتا ماشین ژاپنی هست که تو همه دنیا طرفدارای خودشو داره (کسایی که ماشین کوچک قدرت بالا فرمانپذیری عالی در کنار قیمت مناسب میخان) و این طرفدارا تو خود امریکا هم ماشین ژاپنی سوار میشن و این ماشینا سوبارو wxr نیسان gtr میتسوبیشی evo هستن که چند نسله تولید میشن یعنی اینکه تو هر نسل بهتر میشن و دلیل انتظار طرف این بوده وگرنه در کارایی این اعجوبها شکی نیست
و موتور سوبارو بوکسر تخت هست که خیلی هم عالیه و باعث پایین اومدن مرکز سقل هم میشه
1394/9/28
با این قیمتی که روش گذاشتن آدم آئودی اس 3 میخره که همه جوره از این سرتره.
نمیدونم میشه رو اس 3 هم ایراد گذاشت یا نه. اصلا آئودی مگه ایراد داره 😂
1394/9/28
با سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران سایت لطفا یه مقاله راجب هوندا سیویک ۲۰۱۶ این شاهکار جدید هوندا بزارید و پیش بینیتونو راجب زمان ورودبه ایران بفرمایید.به دوستان مخصوصا ژاپنی دوستها پیشنهاد میکنم حتما برن این ماشینو تو سایت هوندا ببینن.این ماشین با این قیمت یه مدل شاهکار بی بدیل و باور نکردنی تو این کلاسه.قطعا این سری از سیویک جزو تاریخی ترین محصولات این کمپانی میشه و سالها راجب اون و موفقیتاش تو اخبار صحبت خواهد شد
1394/9/28
آقا بیاین کمپین نخریدن سوبارو راه بندازیم .... من که از خریدنش منصرف شدم :) :)
1394/9/28
خودرو بانک , میشه لطفآ Juguar F-type 2015 رو هم بررسی کنید , منون میشم ازتون
1394/9/29
نه ولي خوشم اومد به خاطر چند تا دليله خنده دار كله اون برند رو ميبرن زير سوال ولي ما ايرانيا پرايد وپژو رو جمع نكرديم
1395/12/21
این چیزا همش چرته میدونین چرا چون سوبارو توسط کشور امریکا و ژاپن ساخته شده به این چرندیات که میگه فیمی منتشر شده همش چرته سوبارو بهترین ماشینه ماینی برای جاده خاکی و اسفالت و سهرا است این چیزی که نوشته همش چرته برای اطلاعات بیشتر از سوبارو به سایت خودم بیایین http://www.subarucars.net تمام اطلاعات درباره سوبارو نوشته شده است ممنون که توجه کردید با تشکر
1396/3/21
با تشکر از سایت خودرو بانک
بنظرم این خودرو ی ژاپنی یکی از بهترین خودرو هاست
1396/6/30
طرف چی پیش خودش فکر کرده همچین چیزی رو گفته! این ماشین اسپرته برای مسابقه هست نه برای خانواده. تنها مشکلش اگر تاخیر توربو باشه که تاخیر تو ذات توربو هست. میتونی سوپرشارژش کنی یا تویین توربو. پخش این چرندیات از شما بعیده
1396/11/18
این ماشین رو عشق ماشین ها میخرن
کدوم عشق ماشینی از ورود صدای موتور به کابین بدش میاد اصلا باشه صدای موتور 1.3پراید
اونیکه این نظراتو داده بره پیکان سوار شه