موضوعات داغ

مشارکت مدیاموتورز و خدمات سیار ام جی در رزمایش زمستانی پلیس راهور

عکس مطلب اول
در میانه هفته گذشته پلیس راهور با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان امداد و نجات هلال احمر و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور رزمایش زمستانی در پیست اسکی آبعلی برگزار نمود. مدیاموتورز نیز با حضور خودروی خدمات سیار ام جی در این رزمایش مشارکت داشت. هدف از این رزمایش اعلام آمادگی واحد خدمات سیار مدیاموتورز و اطمینان بخشی به همراهان همیشگی ام جی بود.
خدمات سیار مدیاموتورز با حضور فعال در محورهای مواصلاتی کشور همراه همیشگی مشتریان محترم خودروهای ام جی است. همچنین این شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان طرح بازدید رایگان زمستانی را از تاریخ 28 آذر تا 3 دی ماه در سراسر ایران و علاوه بر تاریخ فوق از 5 تا 10دی ماه در تهران به اجرا درآورده است. در این طرح مشتریان از بازدید رایگان و تخفیف روی قطعات و اجرت تعمیرات و سرویس ها بهره مند خواهند شد. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/29
آفرین به این پشتیبانی....
من سال 2012 می خواستم ام جی بگیرم ولی به حرف خیلی از مردم دنبال این ماشین نرفتم و از محصولات کره ای (کیا و هیوندای) خریدم ولی چند هفته پیش یه ام جی 6 2014 خریدم و واقعا خیلی بیشتر ازش راضیم و این چند سال به حرف اکثریت بودم و کلاه سرم رفته بود.
توصیه می کنم با عقل و منطق خودرو بخرید نه با ملاک قرار دادن حرف افراد بی اطلاع .چون این عزیزان همون هایی هستند که پراید 20 میلیونی را تحریم کردند ولی واسه 30 میلیونیش صف بستند.
یه نکته خیلی مهم هم در مورد ام جی بهم ثابت شده ،اونم اینکه 100 درصد افرادی که این ماشینو دارن ،دارای اطلاعات فنی و تخصصی بالایی راجع به انواع خودرو دارند.
در جواب کسایی هم که این خودرو رو چینی میدونن باید بگم ، وقتی سهام این خودرو به شرکت سایک موتور چین واگذار شد در سال 2010 با محصول ام جی 550 وارد بازار شد و ام جی اون موقع ویژگی هایی مانند موتور توربو ،شاسی داینامیک،دنده پشت فرمان ... رو داشت که در سال 2010 واسه کره ای ها رویا بود.
در ضمن محصولات کره ایی از سال 2010 به بعد دچار افت شدید کیفیتی شده اند و طبق تجربه ی شخصی باید بگویم سوناتا به مراتب کیفیت پایین تری نسبت به ام جی پیدا کرده.
پیروز باشید.
1394/9/29
همه چيني سوارا
1394/9/29
فقط کاش سال 2009 که جنسیس و وراکروز وارد ایران شدن از بغلشون رد میشدی. داشتن تجربه رانندگی و دونستن مشخصات فنی و سیستم تعلیق و ..... بماند. با این اطلاعات ناقصی هم که داری فکر کنم تازه فهمیدی واسه پرایدت باید 30تومن پس بدی...
1394/9/29
http://www.pedal.ir/%D9%87%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%DB%8C/toyota-camry-mazda-6-hyundai-sonata-subaru-legacy/ اینو بخون اقای خودرو شناس.ماشینت مبارک داداش ولی رقابت سوناتا با خودروهای مطرح ژاپنیو بخون حتما.شما طیفه بسیاری از مردم ایران و جهان که کره ای میخرنو کم عقل خطاب کردی .باشه شما با دانش و خودروشناس
1394/9/29
بابک جان عزیز...
لازم می دونم چند نکته را پیرو صحبت های شما عرض کنم.
1. ابتدا پوزش می خواهم از شما و هر کسی که ممکن است صحبت های من را نوعی توهین تلقی کرده باشد.
2. مهمترین فاکتوری که شما در مقایسه خودرو باید در نظر بگیرید مقوله ی قیمت است و ام جی 6 در رده ی قیمتی کمی پایین تر از النترا و سراتو قرار گرفته ولی واقعا قابل مقایسه با آنها نیست و حتی در مواردی از اپتیما و سوناتا هم سرتر هست(هندلینگ،کیفیت چرم صندلی و فرمان ،تکنولوژی بالاتر موتور، ...)
ولی کاملا قبول دارم خرید خودرو امری سلیقه ای است چون اگر اینگونه نبود در یک بازه ی قیمتی باید همه یک گزینه را انتخاب می کردند.
ولی دوستان عزیز قبول کنید ام جی 6 واقعا در مقابل مبلغ پرداختی بیشترین ارزش خرید رو داره ولی چون اسم چین پشت این ماشین هست مردم یه مقدار حساسیت نسبت به خریدش نشون میدن و این منطقی نیست چون گوشی اپل هم در چین تولید میشه.
1394/9/30
خط تولید ام جی های وارد شده به ایران در چین می باشد. با متریال چینی!!!!!!!!!!!!
دوست عزیز رو هوا حرف نزن. اتفافا در سال های اخیر کیفیت هیوندایی و کیا در موسسه J. D. Power بسیار رشد داشته
در گزارش این موسسه در سال 2015در قسمت معرفی با کیفیت ترین ها در سگمت های مختلف هیوندایی و کیا 4 نماینده داشتند. ولی اثری از ام جی نیست!! چرا بی مطالعه و رو هوا حرف می زنی!!! اگه یه مقدار انگلیسی بلدی برو به سایت J.D Power یه نگاهی بنداز. با اطلاع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در رابطه با ایمنی هم ام جی3 فقط 3 ستاره و ام جی 6 هم 4 ستاره ایمنی از یورو ان کپ گرفتند که عملکرد بسار ضعیفتری نسبت به همتایان کره ای است!!!! تشریف ببرید چک بفرمائید.
1394/9/30
در ضمن ام جی اصلا در حدی نیست که بازار آمریکا صادر بشود! به همین دلیل در هیچ یک از موسسات ایمنی IIHS و NHTSA تست ایمنی نشده و همین دلیل در موسسه J.D. Pwer هم اثری از محصولاتش نیست. حالا با چه حسابی بعضی دوستان اینو با ماشین های کره ای و جدیدا با تویوتا!!!!!!!!! مقایسه می کنند؟؟؟؟
در ارتباط با تکنولوژی موتور هم باید بکم که کیا و هیوندایی انواع موتورهای دیزلی، توربو و هیبریدی هم دارن ولی متاسفانه به ایران وارد نمی شوند!!!
1394/9/30
ایمان جان اون موقع که ام جی به آمریکا ماشین میداد کره داشت رو ساخت ترمز دوچرخه کار میکرد...به زودی هم دوباره به آمریکا صادر میشه ماشین های ام جی...
من فکر میکنم هیوندای در حدی نیس که بخواد با ام جی با اون همه افتخار مقایسه بشه...برو یبار افتخارات ام جی رو بخون بعد انقدر سنگ هیوندای به سینه بزن.
مهندسان ام جی هم روی خط تولید چین نظارت دارن همینطور الکی اعتبارشو به باد نمیده...ولوو هم در چییییییین تولید میشه با متریال چینیییییییی!!!!!!
منکه دیگه خسته شدم از بس جواب امثال شما که خودشونو به خواب میزنن دادم...
1394/9/30
هیوندای هم در چین با قطعات چینی تولید و عرضه می شود !!
http://www.made-in-china.com/products-search/hot-china-products/Hyundai_Autoparts.html

http://www.carnewschina.com/2012/11/27/party-time-4-million-beijing-hyundai-cars-made-in-china/
چقدر تنگ نظری .. چقدر حرف های کودکانه .. !!
1394/9/30
اقای AREF این لینکی که گذاشتی مربوط به هیونداهای مخصوص بازار چین است!!!! چرا بقیه را گمراه می کنی؟؟؟؟
در ضمن اگر از دید شما گزارشات J.D. Power و NHTSA و IIHS کودکانه است باید بگم جناب عالی دچار خودبزرگ بینی کاذب شده اید!!!!!!!!
در جواب محمدرضا هم اگر ام جی دوباره به آمریکا صادرات داشت و فروشش بیشتر از کیا و هیوندایی بود اونوقت شما بیا اینجا قصیده بسرا!!!!

1394/10/1
هیوندای مخصوص بازار چین دیگه چه صیغه ای است ؟؟
هیوندای در چین چهار سایت خودرو سازی دارد و در آمریکا فقط یکی در آلاباما و یک دفتر فنی در میشیگان ..
هیوندای در آمریکا 400 هزار خودرو می سازد و 450 هزار فروش دارد که کسری را از کره وارد می کند .
هیوندای در چین یکمیلیون و 100 هزار خودرو می سازد که 30 در صد آن مازاد است و به سایر کشور ها صادر میکند
. این تعداد خودرو در چین و با صدها قطعه چینی و برای بازار های مختلف تولید میشود .
فروش بیشتر دلیلی بر برتری خودرو ها نیست و شما بچگانه مغلطه می کنی که در آن صورت بزرگان خودرو سازی آلمان باید با فروش کمتر نسبت به هیوندای در پس معرکه باشند . هیوندای به دلیل ارزانی و فروش قسطی با شرایط ایده ال و خدمات پر هیاهو ، فروش بالایی دارد که این مزیت را به دلیل جهل فرهنگی و فقر اطلاعاتی و .. در کشورمان ندارد .
شما اگر از بازرگانی و تجارت جهانی سر در نمی آورید به دیگران انگ خود بزرگ بینی نزنید و مطالعه کنید .
دوباره اون لینک ها را باز کن و بده یه نفر که انگلیسی را مسلط است برایتان ترجمه کند تا سوتفاهم تان برطرف شود .
1394/9/29
دیگه دارم مطمعن میشم که خودروبانک با مدیا موتورز قرارداد تبلبغاتی بسته وگرنه اون خودروی خدمات سیار هیوندای که اون کنار هست چرا از اون اسمی نیاوردی و فقط تیتر زدی مدیاموتورز و ام جی ... متاسفم واس همچین سایتی که به جای اطلاع رسانی شده ویترین تبلیغ برندب که .... بهتره چیزی نگم
امیدوارم جنبه انتقاد داشته باشید و نظرمو پخش کنید .موفق باشید
1394/9/30
واسه اینکه هیوندایی همه جا نمایندگی و خودروی خدمات سیار داره احتیاجی به تبلیغ نیست!!!!!!!!!!!!!!!
1394/9/29
من 4سال این ماشینو دارم از لحاض سواری بسیار عالیه تا حا لا هم هیچی خرجه اضافه نکردم فقط سرویسهای دوریی که یا یک ساله یا 10 هزار کیلو متر
1394/9/30
من واقعاً دارم از ایران و آینده ایران ناامید میشم....
این جنگ مسخره و چینی چینی گفتن که تموم میشه؟؟؟تو همین سایت درباره نمایشگاه خودرو لندن و واشنگتن غرفه ام جی و صحبت های پیرامون ارزش ام جی برای مردم انگلستان نوشته
آدم های که MG میخرند فاقد شعور نیستند بلکه قابلیت های رو تو ام جی دیدن که خرید ام جی رو با توجه به قیمت اش منطقی میدونند
1394/10/1
بدون شک وا اطمینان میگم ام جی 6 فیس لیفت2015 تو رنج قیمتش ازهمه سرتره..حتی از خیلی از ماشینای گرون تر هم بهتره..
نمونه ش اپتیما..همه امکاناتی که داره رو ام جی هم داره..ام جی شتابش بیشتره قیمتشم کمتره سواری اسپرت تری هم داره ..لطفا ماشین بازا نظر بدن..نه کسی که توعمرش بالاتر ازپراید سوارنشده
1394/10/1
بله دقیقا در مورد اپتیما بعد از یک مدت ماشین واقعا خشم میشه و صدای اتاق آزار دهنده میشه...
دوستانی که میگن هیوندا عالیه و ام جی داغونه حتی یکبار هم پشت فرمون این دو ماشین ننشستن و نشستن و امار خودروهای خارجی رو فقط از روی یک سری سایتهای غیر معتبر دارن دنبال میکنن... هیوندا واقعا کیفیت آزاردهنده ای داره و با موتو ضعیفی و حساس به بنزینی که داره بعد از 1-2 سال باید موتور باز بشه. قبل از ام جی انواع خودرو ها رو داشتم و سوار شدم که هیچ کودوم به پای ام جی نمیرسن هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت... واقعا باید اطلاعات مردم بالا باشه یا حداقل یکبار توی این ماشین نسته باشن تا نظر بدن. نظر چند نفری که هیوندا و کیا داشتن بعد از سوار شدن به ماشین من کاملا عوض شده و دیدشون نسبت به ام جی کاملا فرق کرده و دنبال خرید این خودرو هستن.هندلینگ ، موتور قوی ، راحتی و امنیت ام جی غیر قابل وصف هستش. اگه ام جی مشکل داشت تو نمایشگاه لندن حضور پیدا نمیکرد در ضمن بنا به دلایلی ام جی داخل بازار امریکا نیست سال 2016 دوباره ام جی به بازار آمریکا برمیگرده... در مورد فروش هم که میگن فروش کمتر یعنی ورشکستگی و بی کیفتی خودرو پس با این حساب لامبورگینی ، بوگاتی ، جگوار ، استون مارتین و دیگر برندهای معروف هم بی کیفیت هستن که فروش کمی دارن .من خودم 6 فیس لیفت دارم و نسبت به تمام ماشینای موجود در بازار مقایسه کردم و هیچ کودوم حتی به موتورش نمیرسن چه بره به آپشنای موجود این ماشین .
در هر صورت سعی نکنید بگید که هیوندا و کیا خیلی از نظر کیفیت و امنیت بالا هستن شما برید تصادفات هر دو برند رو ببینید و خسارتهای هر دو رو ببینید اگه ام جی 10 میلیون خسارت توی یه تصادف ببینه هیوندا و کیا بالای 0 میلیون هزینه و خسارتشون میشه .
اینقدر بدون اطلاعات نظر های خنده دار ندید .