موضوعات داغ

10 خودرویی که بیشترین جستجو را در گوگل داشته‌اند

عکس مطلب اول
گوگل با نزدیک شدن به روزهای آخر سال 2015 میلادی، لیستی از 10 خودروی برتر سرچ شده در گوگل را منتشر کرد، خودروهایی که بیشترین سرچ یا جستجو را در ایالت متحده و در موتور جستجوگر گوگل طی یک سال داشته‌اند، در ادامه با ما همراه باشید.
اگر خیلی خلاصه بخواهیم بگوییم، دهمین خودرویی که در لیست گوگل قرار گرفته است. هیوندای توسان کره‌ای است که بعد از معرفی نسخه جدید و مجهز شدن به چهره‌ای زیباتر و بهتر، توانسته خود را به این لیست 10تایی ملحق کند.
نهمین خودروی لیست، خودروی ژاپنی لکسوس NX است که بیشتر از رتبه نهم، انتظار می‌رفت که حداقل در جایگاه پنجم یا ششم باشد، خودروی زیبا و پرستیژ که بیشتر به خاطر طراحی ظاهری‌اش توانسته خود را بالا بکشد.
بعد از لکسوس NX، شورلت کلرادو در جایگاه هشتم قرار می‌گیرد که برای یک پیکاپ میان رده موفقیت چشمگیری به حساب می‌آید و این در صورتی است که نامی از تویوتا هایلوکس و... که از رقیبان اصلی این پیکاپ به شمار می‌روند، در این لیست به چشم نمی‌خورد.
جایگاه هفتم و ششم هم به خودرویی کراس اوور با پلتفرمی مشترک اختصاص داده شده است، یعنی به ترتیب جیپ رنگاد و فیات 500X که باور کردنش کمی دشوار به نظر می‌رسد.
بعد از فیات 500 ایکس و جیپ رنگاد، جایگاه پنجم متعلق به کراس اوور کامپت ژاپنی یعنی هوندا HR-V است که در سینه خود پیشرانه‌ای 1.8 لیتری چهار سیلندر 138 اسب بخاری با گشتاوری 172 نیوتن متری دارد.
چهارمین خودروی پربازدید گوگل هم مربوط به جدیدترین نسل از شورلت کامارو می‌شود که به لطف تغییرات گسترده‌ای که در بخش ظاهری آن حاصل شده و پیشرانه‌هایی 2 لیتری چهار سیلندر، 3.6 لیتری 6 سیلندر و 6.2 لیتری 8 سیلندر 455 اسب بخاری که بر روی آن نصب شده است، توانسته آمار قابل توجه‌ای از خود به نمایش بگذارد.
جایگاه سوم هم بار دیگر به یک ژاپنی اصیل اختصاص داده شده که شاید کمتر کسی انتظار آن را داشته باشد. تویوتا تاکوما، خودرویی پیکاپ و قدرتمند از شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا که بیشتر می‌توان گفت تحت تاثیر تبلیغات گسترده، جایگاه سوم را ازآن خود کرده است، گفتنی است که این خودرو رقیبی جدی برای شورلت کلرادوی رتبه هشتمی در بازار آمریکا به شمار می‌رود.
جایگاه یکی مانده به آخری هم متعلق به برادر بزرگ‌تر شورلت کلرادو، یعنی شورلت سیلورادوست. حال جالب اینجاست که در این لیست اثری از رقبای اصلی این خودرو یعنی فورد F150 و داج رم به چشم نمی‌خورد که می‌تواند نشان از محبوبیت بیشتر شورلت سیلورادو در مخاطبان پیکاپ پسند باشد.
و اما رتبه اول لیست پربازدیدترین خودروی سال 2015 آمریکا. در سال 2015 خودروهای زیاد و معروفی در آمریکا معرفی شد. عملا داج رم و فورد F150 نیستند، چون پیش از این گفتیم که در لیست جایی ندارند. ممکن است بگویید که جایگاه اول متعلق به نسل جدید فورد جی تی، شورلت کوروت، داج وایپر یا خودروهای دیگری باشد، ولی حقیقت امر این است که مردم اکثر جهان در سطح متوسط رو به پایین قرار دارند و در اینترنت هم بیشتر به دنبال خودرویی می‌گردند که با جیبشان همخوانی داشته باشد، به همین دلیل رتبه اول بیشترین بازدید یک اتومبیل در گوگل مربوط به خودرویی سدان، کم مصرف و شیک با جهشی فوق العاده رو به جلو در مدل جدید یعنی شورلت مالیبو است.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/9/29
اقا اون رنگید هست نه رنگاد.در ضمن چه فرقی داره کی چقدر توی گوگل سرچ کرده باشه؟مهم آمار فروش هست.دیدن عکس و اطلاعات مردم دلیل بر برتری اون ماشین که نیست.البته با این که همه ی ماشینای این رده بندی خوب بودن
1394/9/29
دوستان یک همتی کنیم برای سال اینده پراید تو سطح دنیا اول کنیم
1394/9/29
80 ملیون تا لایک
کمپینو استارت بزن
1394/9/29
سلام.موافقم. شاید با این کار افکار عمومی دنیا باعث بشه تولید این خودرو متوقف بشه و جان هزاران هموطن را نجات دهیم.
1394/9/30
مردم جهان هنوز به جلال و شکوه و ابهت وانت پراید،وانت آریسان،وانت باردو و از همه مهم تر وانت زامیاد پی نبردند!!!والا نیسان وانت با اون رنگ آبی و داشبورد زیباش هوش رو از سر جهانیان می برد!!!
1394/9/30
زیبایی وانت نیسان در حدیه که وقتی کسی سوارش میشه، رانندگیش هم یک تحول اساسی میکنه. اصلاً ماشینهای دیگه رو نمیبینه.
1394/9/30
زیبایی وانت نیسان در حدیه که وقتی کسی سوارش میشه، رانندگیش هم یک تحول اساسی میکنه. اصلاً ماشینهای دیگه رو نمیبینه.
1394/9/30
این الکیه بیشترین بازدید کننده رو پراید داشته.
1394/10/1
این آمار غلط ساخت سازمانهای جاسوسی استکبار است برای اینکه بازار مستحکم شرکت های ایران خودرو و سایپا رو به تزلزل وادارند ، مگر نه همه ی مردم دنیا میدوند که لیست اصلی چیه . من برای شفاف سازی میگم خدمت دوستان
۱- خودرو پراید 131 SLR (مجهز به موتور V6 3000 توربوشارژ و گیربگس CVT )
2-خودرو پیکاپ لاکچری آریسان کرویزر awd
۳- خودرو سدان خانوادگی و لوکس پژو ۴۰۵ slx مخفف super luxury exclusive
4-خودرو پیکاپ و نیمه اسپرت نیسان زامیاد raptor
5- خودرو سوپر لوکس و تشریفاتی سمند سریر VIP edition
6-خودرو کامپک و جوان پسند و اسپرت کمپانی معظم سایپا پراید هاچبک سوپر ولوچه
۷-خودرو فیس لیفت شده و کاندیدای جایزه برترین طراحی سال red dot design محصول شرکت سایپا پراید پیکاپ 4WD
8- خودرو سدان خانوادگی و لوکس سمند eLX مجهز به موتور توان من ملی
۹- خودرو پژو پارس سال
۱۰-خودرو لوبو V10