موضوعات داغ

C کلاس‌های مرسدس بنز جانی تازه می‌گیرند

عکس مطلب اول
شاید کمی نام پوزایدون (Posaidon) برایتان عجیب و ناشناخته باشد و شاید هم در اعماق ذهنتان دفن شده باشد، چون آخرین باری که به یاد می‌آورم، حدوداً یک و نیم تا 2 سال پیش بود که این شرکت فعال در حوزه تیونینگ صنعت خودروسازی پروژه‌ای معرفی کرده بود، ولی حالا با دو فرزند مرسدس بنز یعنی AMG C63 و C63 S استیشن آمده تا بار دیگر خود را در جمع تیونرهای بین المللی بالا بکشد.
همین اول کار بهتر است بگوییم که پوزایدون مهم‌ترین کار خود را بر روی پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر V شکل BiTurbo این مرسدس بنز انجام داده و با ارائه توربوشارژهایی جدید برای آن، اصلاح اطلاعات مربوط به مقدار پاشش سوخت در ECU موتور، نصب یک سیستم خنک کننده بروزرسانی شده، استفاده از یک سیستم اگزوز اسپرت و درنهایت بکار گیری کاتالیزوری اسپرت و روان‌تر (در جهت خروج گازهای محترق شده)، توانسته قدرت استاندارد 469 اسب بخاری و گشتاور 650 نیوتن متری را در مدل AMG C63 به حداکثر 690 اسب بخار در قدرت و 890 نیوتن متر در گشتاور برساند و این در حالی است که حداکثر قدرت و گشتاور تولیدی نسخه C63 S استیشن، به مرز 503 اسب بخار در قدرت و 700 نیوتن متر در گشتاور رسیده است. البته پیشرانه‌های این دو نسخه با یکدیگر متفاوت هستند و پیشرانه‌ای که اول کار در مورد آن صحبت کردیم، مربوط به نسخه AMG C63 می‌شود که چنین قدرتی بدست آورده است.
برای موتور تقویتی ذکر شده نیز یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک در نظر گرفت شده که شتاب صفر تا صد را با قدرت 690 اسب بخاری به 3.4 ثانیه رسانده و حداکثر سرعت خودرو را هم به مرز 343 اسب بخار نزدیک کرده است. مشتریان همچنین می‌توانند دیفرانسیل عقب خود را متناسب با افزایش قدرت پیشرانه بروزرسانی کنند و موتور ماشین خود را به سیستم روشن و خاموش خودکار مجهز کرده و از یک سیستم ناوبری بهبود یافته هم استفاده کنند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/10/3
فقط حسرت
1394/10/3
فايده اي نداره خودتو اذيت نكن
1394/10/3
چند؟
1394/10/5
شتاب صفر تا صد را با قدرت 690 اسب بخاری به 3.4 ثانیه رسانده و حداکثر سرعت خودرو را هم به مرز 343 اسب بخار نزدیک کرده است.
همچین متنی از این سایت خوب بعیده ولی در کل خسته نباشید