موضوعات داغ

اولین پیش نمایش از کانسپت بی ام و

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی بی ام و اولین پیش نمایش از محصول کانسپت خود ارائه کرد، محصولی جدید که چشم انداز محصولات آینده این کمپانی را به نمایش خواهد گذاشت.
براساس گفته‌های شرکت سازنده، این کانسپت برای اولین بار در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی که از ماه آینده برگزار می‌شود، معرفی و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت، ولی پیش از این ها می‌توان منتظر معرفی آنلاین این محصول بود تا پیش زمینه‌ای برای نمایش آن در نمایشگاه باشد.
ب ام و جزییات مربوط به این محصول را فعلا نزد خود نگه داشته تا در معرفی رسمی به ارائه آن‌ها بپردازد، ولی در عوض گفته که این اتومبیل به فن آوری‌های جدید صنعت خودرو همچون AirTouch مجهز خواهد شد که مربوط به کنترل سیستم سرگرمی و ناوبری و دیگر سیستم‌های ارتباطی می‌شود. در واقع این سیستم همانطور که از نامش پیداست، بدون لمس کردن صفحه نمایش دستوران راننده را انجام می‌دهد.
اگر بخواهیم در مورد این سیستم صحبت کنیم، می‌توان گفت که این سیستم به انواع سنسورهای نظارتی بر حرکات دست مجهز شده که نمونه ساده‌تر آن هم در ب.ام.و سری 7 بکار گرفته شده است، ولی حالا نمونه سه بعدی آن بر روی این کانسپت نصب خواهد شد، در ضمن این سیستم به یک کلید تایید هم مجهز شده که در صورت تایید، هر دو راننده و شاگرد قابلیت استفاده از این سیستم را دارند.
تصویر ارائه شده در این پیش نمایش هم قسمتی از فضای داخل کابین را نشان می‌دهد که نشان از تنوع طلبی این کمپانی و نشان دادن چراغ سبز به ایجاد تغییراتی اساسی در طراحی داخلی کابین دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/10/8
بی ام که عالیه ولی من خیلی دلم میخواد راجع به رنجروور اووک 2016بفهمم تغییراتش چی بوده شنیدم مصرف سوختش فقط 4لیتره راسته یا نه هیجا ندیدم بررسیشو فقط داخل سایت تاپ گیر دیدم که انگلیسی بود متوجه نشدم اگه کسی میدونه لطفا بگه ...مرسی