موضوعات داغ

کوچک ترین عضو مرسدس بنز زیر تیغ تیونرها

عکس مطلب اول
پوزایدون (Posaidon)، تیونری فعال آلمانی که چندی پیش قلب ب.ام.و M4 را به زیر تیغ جراحی برده بود، حالا به سراغ کوچک‌ترین فرزند مرسدس بنز یعنی A45 رفته تا این اتومبیل هم از دنیای آشفته تیونینگ بی نصیب نماند.
در ظاهر به نظر می‌رسد که تنها یک مرسدس بنز AMG A45 باشد، اما در باطن یک موجود وحشی با قدرتی بسیار بسیار بیشتر از حد نیاز خود آرام گرفته که حاصل زحمات چند ماهه این شرکت آلمانی تیونینگ است. پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر که حالا با توربوشارژرهای بهینه سازی شده، گیربکسی جدید، سیستم اگزوز اسپرت، مجراه‌های بهینه سازی شده تامین کننده هوا و خنک کننده‌های اصلاح شده قدرتی 485 اسب بخاری به همراه گشتاوری 555 نیوتن متری تولید می‌کند که دور و بر 4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و این فرزند آخر و ناز پرورده مرسدس بنز را تا سرعت 310 کیلومتر بر ساعت مجبور به دویدن می‌کند.
برای حمایت بهتر از پیشرانه و سرنشینان هم پوزایدون همراه با پیشرانه تقویت شده، از سیستم ترمزی تقویت شده، قابلیت غیرفعال کردن سیستم خودکار روشن و خاموش کردن موتور، سیستم تعلیقی اسپرت و... استفاده کرده و مابقی قسمت‌ها هم پیش از این توسط AMG راست و ریست شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/10/9
٢ ليتر ٤ سيلندر ٤٨٥ اسب؟؟؟
1394/10/10
چه فایده نمد کاپوت نداره باید به بابل سفارش بدیم...