موضوعات داغ

عکس های جاسوسی از محصول جدید هیوندای

عکس مطلب اول
بلاخره خودروی هیبریدی پرحاشیه هیوندای بدون هیچگونه استتاری توسط عکاسان جاسوسی شکار شد. چند مدت پیش بود که هیوندای پیش نمایشی غیر واضح از این خودروی هیبریدی منتشر کرد و درست یک هفته پس از آن هم دو تصویر گرافیکی دیگر، ولی واضح‌تر از داخل کابین و بیرون از خودرو منتشر کرد، تا اینکه بلاخره تصاویری زنده و جاسوسی از این هیبریدی هیوندای توسط عکاسان حاضر در صحنه منتشر شد.
با توجه به تصاویر گرفته شده، می‌توان خودروی تقریبا هاچ بک بزرگ پنج دربی را مشاهده کرد که در جلو همچون دیگر طایفه خود، به یک جلوپنجره نسل جدید شش ضلعی هیوندای مجهز شده است که حاشیه‌ای مشکی رنگ داشته و بخشی از آن هم به زیر چراغ‌های اصلی پیشانی کشیده شده است. چراغ‌های پیشانی هم شبیه به چراغ‌های بکار رفته در نسل جدید هیوندای الانترا هستند که شباهتی بین این دو برادر ایجاد کرده است. مه شکن‌های جلو هم به صورت نواری شکل عمودی طراحی شده که متشکل از هفت LED روشنایی بوده و درون ورودی هوای دو طرف سپر طراحی شده‌اند. تا اینجای کار را به کمک دوتا پیش نمایش آخری ارسالی توسط هیوندای، تقریبا به صورت گرافیکی دیده بودیم، ولی حالا تصاویری تازه و داغ از نمای عقبی این خودرو بدست آمده که برای اولین بار به نمایش گذاشته شده است. در این قسمت می‌توان گفت که طراحان ترکیبی کار کرده‌اند، شیشه عقب و بدنه کشیده آن به سبک خودروهای سدان طراحی شده و دیگر قسمت‌ها هم به سبک خودروی هاچ بک، درست مثل پورشه پانامرا که به این گونه خودرو‌ها لیفت بک می‌گویند.
از لحاظ فنی هیوندای جزییات را پیش خود نگه داشته، ولی قبلا گفتیم که بخش قدرتی این اتومبیل سه نوع پیشرانه محرک مختلف خواهد داشت که دو مورد آن‌ها هیبریدی و پلاگین هیبریدی بوده و سومین آن هم تماما الکتریکی است.

نظرات کاربران

21 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/10/10
ماشين فيلم برداري خيلي خفن تره 😜
1394/10/10
بنزه؟
1394/10/10
احسنت به این طراحی شیک و زیبا خدایی خیلی دارند پیشرفت میکنند
1394/10/10
واقا معرکه ست
1394/10/10
دوستان کره ای باز ناراحت نشن ولی احساس میکنم هیوندای داره به یه جور تکرار میرسه توی طراحی محصولاتش و محصولات جدیدش از نظر طراحی یه کمی افول کردند نسبت به دوره درخشانش که تقریبا میشه گفت از سال 2010 شروع شد و انقلابی توی طراحی ایجاد کرد. البته این نظر منه و خیلی هم سخت گیرانه هست. ولی بازم باید گفت هیوندایی که مونتاژ رو هم از ما دیرتر شروع کرده الان کجاس و ما کجا هستیم... اینجاس که آدم یاد این جمله قرآن میفته: لعلکم یتفکرون
1394/10/10
هیوندایی در در طراحی محصولاتش دارای خط مشی و هویت مستقل می باشد و نمود آن هم وجود دماغه storm nose در تمامی محصولات می باشد. اینو نمیگن تکرار!!!!!!!!!!!
1394/10/10
سلام دوست خوب من.
در مورد پیشرفت باید بگم که:
شما درست میگی ، ولی اگر بخوایم این موضوع رو به طور کلی باز کنیم باید بگیم که تمام دنیا حرکت کردن ولی ما نه تنها حرکت نکردیم ، بلکه داریم عقب عقب میریم. و این یه چیز کلی هست که اصلا کاری به هیوندای و ... نداره.
ولی حالا اگر بخوایم راجب به هیوندای بگیم :
اگر دوستان عزیز توجه کرده باشند ، هیوندای هم داره پایه و بنیان یه شرکت اتومبیل سازی اصیل رو طرح ریزی میکنه.
کم کم داره طراحی محصولاتش رو با یک DNA مشخص تولید میکنه که در آینده وارد خودروهای با اصالت بشه. داره به کیفیت و طراحی توجه میکنه واین طراحی رو طوری انجام میده که شخص ، ناخودآگاه متوجه بشه که خودروی روبروش هیوندای هست. تمام اصل و اساس برندهای با اصالت هم همینه. فکر میکنم هیوندای داره وارد یه فاز جدید میشه.
از اونطرف سایپا هم 151 رو میکنه 152 ، بعدش 153 و 154 و ... و کلا میو میو عوض میشه. ایرانخودرو هم روز به روز یه 405 جدید تر میسازه با موتور ضعیفتر. اول 2000 بود ، شد 1800 ، شد 1600 ، حتما بعدش هم میشه 1400 XL . البته نگران این اسم آخرش نباشید ، چون از این X و L و S و E و G و ... زیاده و هزاران اسم جدید میشه باهاشون ساخت.
قرارمون سال دیگه با دنا وانت با موتور 1400 از ایرانخودرو همینجا . همونموقع میزان پیشرفت هیوندای رو نگاه کنید.
1394/10/11
یکم بهتر فکر کن...هیوندا دنبال چهره ای پایدار و ثابت برای محصولاتشه مثل پورشه یا بنز و بی ام وی یا مینی یا فلکس واگن که همگی قیافه های مشابهی دارن...اتفاقا تغیرات خیلی زیادی نسبت به مدل های دیگه داره و عالی طراحی شده
درود بر شرکت هیوندا که انقدر خوب داره پیشرفت میکنه...فکر میکنم جز 10 خودرو ساز پر فروش باشه
1394/10/10
جلو خودرو شیکتره
مرسی از خودرو بانک برای خبر های داغش
1394/10/10
با سلام لطفا مگان 1600 رو با 2000مقایسه کنین ممنون
1394/10/10
کی میشه اینا پا به پای ایران خودرو و سایپا جلو برسن و رقابت کنن
خخخخخخ
1394/10/10
ضمن درود خدمت دوستان و سایت خودروبانک

فکر می کنم بر خلاف تیتر ، این خودرو به صورت اشکار و همراه با تیم فیلمبرداری در خیابان ها حضور پیدا کرده که دیگر واژه عکس زنده و جاسوسی معنی زیادی پیدا نخواهد کرد، هرچند نمای پشتی بی شباهت با ام جی جی اس نمی باشد اما طراحی و استایل کلی خودرو همانند دو رقیب اصلی خود یعنی Chevrolet's Volt و Toyota Prius می باشد.
ظاهرا تمرکز این خودرو بر روی بازار امریکا بوده و در نمایشگاه خودرو نیویورک در ماه March به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
در زیر تصویری از نمای داخلی این خودرو را می توانید مشاهده کنید.

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xljsoejssr6w0y44q7b35.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xqyjaj1efxd8xtbr07may.jpg

1394/10/10
این دیگه واقعا چرته طراحیش ! اصلا عقب و جلوش هیچ تناسبی با هم ندارن !!! هر کس از طراحی خودرو سر در بیاره به راحتی متوجه میشه
1394/10/10
اون مرسدسه که مال فیلم برداریه چه تیونی شده!!!!!!
1394/10/10
اون دوربینه یا راکته !!! عجب بنزیه
ضمناً این ماشینه چرا یه طوریه ... آدم یاد تسلا می افته
1394/10/10
!!!be nazare shoma poshte hajmish be jeloye gheyre hajmish mikhore???aslan nemikhore
1394/10/10
آدم به پشتش نگاه میکنه یاد فرم پشت ام جی جی اس میفته.ولی خدایی اون بنزکه داره فیلم برداری میکنه توجه آدمو بیشتر جذب میکنه تا هیوندا
1394/10/11
اونا خودشون از بنز استفاده میکنن نه هیوندای بعد ملت ما سنگ antafe به سینه میزنن
1394/10/13
یکی ایشونو مطلع کنه عکسو خود شرکت نگرفته
1394/10/11
طراحي عقبش رو كه اومده عينه tesla بزنه
و البته اين همه هم همتون ميگيد طراحي و فلان و بسار داستان همون داستانه مردم عقلشون به چششونه هست شما به يه چيزي به نام ديد به بيرون از داخله ماشين دقت نميكنيد مثلا همين الانترا پشت كه اصلا از ايينه معلوم نيست جلوش هم كه ادم ميخواد پارك كنه و سنسور جلو نداشته باشه هيچي نميبيني و بعدش بازم بگيد طراحيش فلان ماشين به قيافه نيست ماشين به راحتيه و رضايت داشتن اون فرد از ماشينه و مثلا همون ولستر كه هيي فرط و فرط لاستيكش ميره يعني زود به زود بايد لاستيك عوض كني و اون هم به خاطره طراحيشه و اينكه توش خيلي خشك و كم جاس بازم بگيد ها طراحيش
1394/10/12
سلام
به نظرم هیوندای تو یه جور حالت سر در گمی گیر کرده.
اون طراحی های زیبا و چشم نوازی که تو سال های 2011 تا 2014 داشتو دیگه نداره.
در مورد این ماشینم به نظرم جلو و پهلوش کاملا عوض شده و دیگه هماهنگی مدل های دیگه رو نداره و عقبش خیلی شبیه ماشین های JAC مخصوصا J5 شده در حدی که وقتی عکس عقبشو دیدم فکر کردم که J5 تیونیگ شدست.