موضوعات داغ

جزییاتی جدید پیرامون پیشرانه سیویک Si

عکس مطلب اول
رسانه‌های خودرویی و انجمن‌های مرتبط با محصولات سیویک هوندا، اطلاعاتی جدید از پیشرانه‌های موجود بر روی نسخه‌های جدید هوندا سیویک منتشر کردند.
چند هفته پیش بود که در مورد نسخه‌ای جدید از هوندا سیویک با پسوند Si صحبت کردیم که با یک موتور جدید عرضه خواهد شد، حال اطلاعاتی جدید از یک منبع معتبر به بیرون از کمپانی هوندا درز کرده که گواه بر استفاده از پیشرانه ای 230 اسب بخاری توربوشارژر 2 لیتری بر روی هوندا سیویک Si دارد که به یک جعبه دنده شش سرعته انتقال دستی متصل خواهد شد، پس با این حساب می‌توان انتظار قدرتی به مراتب بیشتر از این نیرو را برای نسخه هوندا سیویک تایپ R داشت.
در حالی که بنا به گزارشات منبع خبری، نسخه Si هوندا سیویک ما بین اواخر پاییز 2016 میلادی تا اوایل بهار سال 2016 به طور رسمی معرفی می‌شود، پس می‌توان همراه با آن منتظر نسخه R هوندا سیویک هم بود، ولی در تابستان 2017 میلادی.
قبل از دو مدل R و Si هوندا سیویک نیز، هوندا سیویک کوپه با پیشرانه‌ای 138 اسب بخاری 2 لیتری عرضه شده است، ولی می‌توان پیشرانه‌ای 1.5 لیتری توربوشارژر را هم برای خودروی خود سفارش داد که می‌تواند 174 اسب بخار قدرت تولید کند. برای بازار اروپا هم هوندا سیویک کوپه با پیشرانه‌ای 1 لیتری 3 سیلندر توربو با قدرتی 127 اسب بخاری به صورت استاندارد عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد