موضوعات داغ

لوکس آرام، نسخه نهایی لینکلن کانتیننتال

عکس مطلب اول
لینکلن، یکی از شرکت‌های فعال خودروسازی آمریکایی در جدیدترین دوره از نمایشگاه سالانه دیترویت 2016، از محصول سدان لوکس خود پرده برداری کرد. محصولی که به آن لقب "لوکس آرام" داده شده و خریداران ثروتمند آمریکایی و چینی را در مرحله اول در بر می‌گیرد.
در واقع برای اولین بار در سال 2002 میلادی و بار دیگر هم سال گذشته میلادی در نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک 2015 بود که کمپانی آمریکایی لینکلن در هر دو مورد کانسپتی تحت عنوان "کانتیننتال" معرفی کرد، ولی حالا در نمایشگاه دیترویت 2016 میلادی شاهد معرفی نسخه نهایی از این محصول هستیم که در طراحی ظاهری آن تغییراتی فیزیکی را تجربه کرده تا جواز ورود به دنیای واقعی را بدست آورد.
اگر طراحی کانسپت‌های سال گذشته و سال 2002 میلادی کانتیننتال را به خاطر داشته باشید و از طرفی هم با طراحی جدید لینکلن کانتیننتال تایید شده مقایسه کنید، می‌بینید که لینکلن کانتیننتال از طراحی تقریبا نزدیک به سدان MKZ در چهره خود سود می‌برد که در هر دو مورد شباهتی نزدیک به جگوار XJ پیدا کرده‌اند. در طرح نهایی، جلوپنجره همان جلوپنجره طرح کانسپت است، ولی می‌بینید که در طراحی مجموعه سپر و چراغ‌های پیشانی تجدید نظر شده و از چراغ‌های ساد‌ه تر و مجموعه سپری امروزی‌تر استفاده کرده‌اند.
در خصوص مشخصات فنی هم لینکلن عنوان کرده که یک پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری توربوشارژر از خانواده موتورهای BiTurbo را به خدمت گرفته است که در خروجی آن شاهد قدرتی 400 اسب بخاری در کنار گشتاوری 542 نیوتن متری هستیم. نیروی تولیدی پیشرانه هم به تمامی چرخ‌ها ارسال می‌شود که در میانه راه می‌توان توسط سیستم عملکردی درایو تطبیقی، نیرو را در سه سطح مختلف "آسایش"، "عادی" و حالت "اسپرت" برای بدست آمدن حالت دلخواه اداره کرد.
برای آسایش سرنشینان داخل کابین هم لینکلن از شیشه‌های چند لایه برای عایق کاری بهتر صدا، روکش‌های چرمی، چوب‌های واقعی، لهجه‌های آلومینیومی و از چرم مرغوب بر روی داشبورد استفاده کرده است. از لحاظ تجهیزاتی هم سیستم دوربین 360 درجه، سیستم سرگرمی SYNC 3، سقف پانوراما شیشه‌ای و ... از برجسته‌ترین تجهیزات لینکلن کانتیننتال هستند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/10/27
بررسی تیوولی میخوایم هر روز منتظریما بگذارید تروخدا :) ممنون از سایت خوبتون
1394/10/27

آقا واقا چه وضعشه هر کی زیره هر خبری میزنه بررسی تیولی چی شد ؟؟؟ خودرو بانک عزیز اگه تیولی رو داشته باشه مطمئن باشید بررسیش رو انجام می دهد!!! شما لینکلن رو نگاه کنین و لذت ببرین .
1394/10/27
لطفا مناطق ازاد رو هم مد نظر داشته باشید.برای مناطق ازاد محدودیت واردات خودرویی وجود نداره . فقط از نظر حجم موتور قوانینی هست. به عنوان مثال اینفینیتی کلی محصول جدید داده که شما نمیپردازید درحالی که تو مناطق ازاد میشه اورد.درمورد فوردو کادیلاکو شورولتم پیگیر نیستید. چرا یک بخش جدا در سایت قرار نمیدید که مخصوص مناطق ازاد باشه؟
1394/10/27
سلام
طراحی این خودرو در نمای ظاهری منو به این فکر انداخت که شاید هیوندای به جای نصل جدید آزرا یعنی کرنجو باید این طراحیو میداشت.