موضوعات داغ

مرسدس بنز 130 ساله در نمایشگاه دیترویت

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی مرسدس بنز به مناسبت 130مین سالگرد یک اتفاق بزرگ در صنعت خودروسازی جهان، نسخه‌ای ویژه از مرسدس بنز S63 AMG کروکی را در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل دیترویت 2016 معرفی کرد.
گفتیم یک اتفاق بزرگ؟! بله، مرسدس بنز خودروی کروکی خاص خود را به مناسبت 130مین سالگرد اختراع اتومبیل در سال 1886 میلادی آماده کرده که به طور انحصاری رنگ بدنه‌ای نقره‌ای داشته و از یک سقف پارچه‌ای قرمز متحرک هم سود می‌برد و بر روی چهار عدد رینگ 20 اینچی مات خاص 10 پره‌ای آلیاژی سوار شده است.
با ورود به داخل کابین هم می‌بینید که مرسدس بنز برای خاص کردن خودروی کروکی خود از چرم‌های ناپا در رنگ قرمز بر روی صندلی‌های جلو و عقب، پنل‌های درب‌ها و همچنین نیمه پایینی داشبورد استفاده کرده است و همچنین ستون شیشه جلو را به روکش‌های چرمی آلکانتارا خاکستری رنگ مزین کرده است. با نگاهی مجدد به طراحی بیرونی خودرو هم می‌توان کالیبراسیون قرمز رنگ ترمزها را از پشت رینگ‌های مات 20 اینچی آن مشاهده کرد. در ضمن، می‌توان شماره تولید مرسدس بنز خود را بر روی کنسول ابزار و دقیقا زیر کنسول مرکزی مشاهده کرد، چون براساس گفته‌های شرکت سازنده، این مدل خاص تنها به تعداد محدود 130 دستگاهی و به قیمت 246 هزار و 589 دلاری تولید و از ماه آوریل فروخته خواهد شد که شماره تولیدی آن در جای مذکور قید می‌شود.
مرسدس بنز همچنین گفته که برای مشتریان این محصول، یک کاور نورگیر و گردگیر با قید نام AMG بر روی آن، دست کلیدی خاص با حک نام 130 و شماره تولیدی اتومبیل و همچنین جعبه‌ای آلومینیومی داده خواهد شد.
به عنوان یک مرسدس بنز S63 هم در زیر کاپوت آن از یک پیشرانه 5.5 لیتری هشت سیلندر V شکل BiTurbo استفاده خواهد شد که برای بدست آوردن شتاب 3.9 ثانیه‌ای، حداکثر 585 اسب بخار قدرت و 901 نیوتن متر گشتاور را از طریق جعبه دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک به سیستم چهارچرخ محرک 4MATIC ارسال می‌کند. برای مهار این نیروی تولیدی هم مرسدس بنز یک سیستم ترمز کامپوزیتی سوراخ دار (برای سرعت بخشیدن به عمل خنک کاری) با کارایی بالا را به خدمت گرفته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/10/27
كاليبراسيون نه!!! كاليپر