موضوعات داغ

نیسان به پای روگ زنجیر بست

عکس مطلب اول
نیسان پس از عوض کردن جو نمایشگاه دیترویت با معرفی پیکاپ خشن و عضلانی تایتان واریور کانسپت، دومین جنگجوی خود را هم در این نمایشگاه معرفی کرد، ولی سربازی که برای نبرد در مسیرهای برفی تجهیز شده است.
نیسان روگ واریور کانسپت، خودروی استاندارد روگ واریور (Rouge Warrior) نیسان است که حالا برای حرکت بهتر در مسیرهای برفی به پاهایش زنجیرهایی (ریل های فلزی مثل تانک ها) بسته‌اند که در مجموع طولی 1220 میلی متری و عرضی 381 میلی متری و همچنین ارتفاعی 762 میلی متری دارند. برای استفاده از این ریل‌های زنجیری هم از سیستم تعلیق سفارشی و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک در کنار جعبه دنده‌ای اتوماتیک Xtronic استفاده کرده‌اند.
به لطف استفاده از این سیستم چرخ و انتقال قدرت هم ارتفاع کف خودرو تا سطح زمین به 584 میلی متر رسیده که می‌تواند حداکثر سرعت خود را به 100 کیلومتر بر ساعت در برف برساند و از شیبی 45 درجه بالا برود.
پیش از معرفی این گونه خودروهای ریل دار در قالب نیسان روگ هم شاهد معرفی خودرویی مشابه توسط شرکت نیسان حدودا یکی دو سال پیش در قالب نیسان جوک بودیم.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/10/28
چرا مسئولین این سایت هیچ احترامی واسه نظرایی که مردم میدن قائل نیستند؟
بعضیا منظر بررسی جک هستند بعضی ها تیوولی مثل من که ۱ ماهه منتظرم ، کارتون عالیه خسته هم نباشید ولی تنها چیزی که میخوایم اینه که یک کلمه بگین کِی پخش میشه کار سختی نیست که. یکم به نظرات توجه کنین .
1394/10/28
سلام خسته نباشید یه چیزی خودرو های که واقعا باید درموردشون صحبت کنید اصلا مقاله یا فیلی نمیزارید مثل تیگو 5 یا غیره حدود دو سال هس ه روز میام سر میزنم کارتون 20 هس ادامه بدید
1394/10/28
سلام
هر روز میام این سایت تا ببینم فیلم بررسی جک s5 رو قرار دادین یا نه
این که نمیشه که حداقل بگین کی قرار میدین یا اصلا میدین یا نه
S5 ماشینیه که با وجود چینی بودنش خیلی ازش استقبال شده چون شاسی بلند های چینی خیلی کم تو خیابون هستن ولی s5 نسبت به بقیه بیشتره
واسه همین فیلم بررسیش رو قرار بدین تا ببینیم چرا انقدر استقبال شده دیگه
مرسی از سایت خوبتون