موضوعات داغ

عکس های دیدنی از رالی داکار امسال

عکس مطلب اول
همانطورکه می دانید رالی داکار سخت ترین و جذاب ترین رالی دنیا است. این رالی در ابتدا به عنوان رالی پاریس داکار شناخته می شد و از سال 1978 این مسابقات در جریان است و سالها از پاریس تا شهر داکار سنگال امتداد داشت اما بنا بر مسائل امنیتی چندین سال است که این رالی در آمریکای جنوبی (آرژانتین و شیلی) برگزار می شود.
امسال نیز این مسابقات با حوادث زیادی در جریان بود که اخیراً زخمی شدن 11 نفر در اولین روز مسابقه داکار را در سایت پوشش داده بودیم.
در این صفحه می توانید عکس های بسیار دیدنی و جذابی از مسابقات امسال را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/1
رالی تخت جمشید هم مثل اینه اما تو مقیاس کوچک تر پارسال نه سال قبلش یه جنسیس کوپه بهد از رد کردن خط چپ کرد چند نفرو زد نابود کرد
1394/11/1
ناموسا ، بررسی تیوولی رو بگذارید دیگه :)
1394/11/2
یعنی اینقد منتظر بررسی تیوولی هستی؟؟ مگه این بررسی را برترین مهندسین مکانیک و خودروی دنیا که از mit مدرک دارند انجام میدن!!! اینقد نگو. ماشین خودته؟ هر سئوالی داری بپرس شاید بتونم کمک کنم.
1394/11/2
کشتی خودتو😁
1394/11/1
احسنت میگم به تیم پژو که با یه برنامه ریزی دقیق و تقویت عالی پژو 2008 و صد البته راننده های بی نظیر بر سلطه چند ساله تیم مینی پایان داد
ر بخش اتومبیل ها، “استفان پیترهنسل” راننده ی تیم پژو (به همراه ژان پول کوتره به عنوان کمک راننده) با اتومبیل ۲۰۰۸ DKR سریع تر از رقبا به خط پایان رسید و در کل زمان ۴۵ ساعت و ۲۲ دقیقه و ۱۰ ثانیه را ثبت کرد که نسبت به نزدیک ترین رقیبش یعنی ناصر العطیه از تیم مینی، به میزان ۳۴ دقیقه و ۵۸ ثانیه سریعتر بود. این دوازدهمین قهرمانی این راننده ی پنجاه ساله ی فرانسوی در رالی داکار است.

به علاوه پژو با این پیروزی پنجمین قهرمانی خود را در رالی داکار جشن گرفت. پژو در سالهای ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ با اتومبیلهای ۲۰۵ t16 و ۴۰۵ t16 ،چهار بار به مقام قهرمانی رسیده بود.

و اما سباستین لوب قهرمان بزرگ مسابقات رالی جهانی (WRC) که امسال با تیم پژو وارد این رقابت شد، به علت تصادف در استیج هشتم شانس قهرمانی را از دست داد و در نهایت نیز به رده نهم بسنده کرد.

“جینیل د ویلیرز” راننده ی اهل آفریقای جنوبی از تیم تویوتا نیز به رده سوم رسید.

1394/11/3
تیم رنـــــــــــــــو هم دوم شد
1394/11/1
میشود گفت پژو در طراحی خودروهای کوچک وکراس اور بی نهایت استادانه عمل میکند .و به تمام جهانیان هدف خود را به اثبات رساند .که جای تقدیر و موفقیت دوباره دارد.احسنت