موضوعات داغ

xDrive بی ام و یا کواترو آئودی، کدام برتر است؟

عکس مطلب اول
فصل زمستان را می‌توان یکی از سرگرم کننده‌ترین فصل‌های سال دانست که از برف بازی و ساخت آدم برفی گرفته تا اسکی بازی و ورزش‌های متنوع و زیاد زمستانی را در بر می گیرد، در این بین فصل زمستان برای خودروبازها و خودروسواران هم می‌تواند فصل بسیار سرگرم کننده‌ای و مهیجی باشد که با هزینه‌ای کمتر، می‌توان به راحتی لذت یک دریفت هیجانی را بدون از بین بردن لاستیک‌ها تجربه کرد.
مقدمه چینیمان را اینطور شروع کردیم که بگوییم در یک ویدیو ساخته شده به صورت خودجوش، دو محصول پر سر و صدای آلمانی بازار در فصل زمستان و به لطف هوای برفی و جاده یخ زده به چالش کشیده شده‌اند. در ویدیوی ذکر شده، دو خودروی سدان آئودی A3 و ب ام و 335 با سیم بکسل به یکدیگر متصل شده‌اند و همچون مردان مسابقات طناب کشی، هر دو در یک جعبه برای کشیدن یکدیگر آماده شده‌اند. این ویدیو قصد دارد در مدت زمانی کوتاه و به کمک ساده‌ترین تجهیزات ممکن، دو سیستم محرک کواترو در محصولات آئودی و همچنین سیستم محرک XDrive در محصولات ب ام و را به چالش بکشد و برتری یکی از آنها را بر دیگری ثابت کند، پس با هم به تماشای ویدیوی مذکور می‌پردازیم تا در آخر شاهد برنده این رقابت طناب کشی، از نوع فولادی آن باشیم.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/3
زیاد جالب نبود مثله اینکه اخرش بی ام دبلیو گاز نمیداد
1394/11/3
بررسی تیوولی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1394/11/3
برتری با کواترو آئودی بود اما از لحاظ 4wheel drive بودن برتری مطلق با 4matic Mercedes BenZ است.
1394/11/3
آئودی شیره!!!!!😍
1394/11/3
حرکت قشنگی بود خودرو بانک...!
تازگیا از این مدل مسابقات زیاد مد شده و توی اکثرشون هم هدف تحقیر اف جی کروزره!! :دی
ولی اینجا دو رقیب اسپرت آلمانی به جون هم افتادن که البته نتیجه چندان دور از انتظار نبود. آئودی سرمایه گذاری زیادی روی سیستم کواتروی خودش کرده و یکی از بهترین سیستم های دو دیفرانسیل رو به وجود آورده که علی رغم وزن کم، بسیار هوشمندانه و قدرتمند عمل میکنه و طبیعتا ایکس درایو ب ام و در برابرش کم میاره. البته این مسابقه هیچ چیزی از ارزش های هیچ کدوم کم نمیکنه (به قول جواد خیابانی!!) و هر دو تاشون عالین.
1394/11/3
به نظرم این کلیپ نمیتونه یه معیار باشه ولی بدون شک کواترو آئودی بهتر هست . آزمونش رو پس داده و کاراییشو همه تو ماشین های آئودی دیدن.
1394/11/3
ای کاش ماهم بچه مایه دار بودیم !