موضوعات داغ

بهترین کراس اوورها در سالی که گذشت (قسمت دوم)

عکس مطلب اول
در مقاله قبل به اهمیت و جایگاه کراس اوور‌ها اشاره کردیم و شش تا از بهترین و بصرفه‌ترین کراس اوورهای بازار جهانی را هم برای شما معرفی کردیم که شامل میتسوبیشی ASX، جی ام سی تِرین، شورلت اکوناکس، نیسان روگ، هیوندای توسان و کیا اسپورتیج می‌شد که توانسته‌اند در بازارهای جهانی عملکردی خوب و قابل قبول از خود به نمایش بگذارند، حال می‌خواهیم لیستمان را تکمیل کنیم و 9 کراس اوور دیگر را که بازارهای جهانی بخصوص بازار داخلی کشورمان با آغوش باز به استقبال آن‌ها رفته‌اند را معرفی کنیم. درضمن، شماره گذاری‌های این لیست بر مبنای وبسایت منبع بوده و دلیلی بر برتری یک خودرو بر خودرویی دیگر بنا بر جایگاهش در لیست نخواهد بود.
9- نهمین خودروی لیست ما که نسبت به نسل قبل خود پیشرفت‌های قابل قبولی داشته و فضای کابین بیشتری را هم در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد، سوبارو اوت بک است که شرکت سازنده درون سینه آن یک پیشرانه 2.5 لیتری یا پیشرانه‌ای 3.6 لیتری را به خدمت گرفته است که همچون سایر پیشرانه‌های محصولات سوبارو به خصوص شاسی بلندها و کراس اوورهای آن، به صورت تخت یا خوابیده ساخته‌اند که به دلیل تکنولوژی بالا و اداره دشوار این جور پیشرانه‌ها، فقط در محصولات پورشه و سوبارو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خودرو همچنین به یک سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده که عبور از مسیرهای لول پایین آفرودی را راحت و ممکن می‌کند.


8- سوبارو فارستر، دیگر کراس اوور موجود در لیست 15تایی بهترین کراس اوورهای سال گذشته میلادی است که با پیشرانه‌های قدرتمند 2 لیتری توربوشارژر 250 اسب بخاری و پیشرانه تنفس طبیعی 170 اسب بخاری خود در کنار فضای داخلی کابین جادار و سیستم‌ها و تجهیزات پیشرفته صنعت خودروسازی، به یک گزینه مناسب و قوی تبدیل شده است. این خودرو همچنین سیستم‌های ایمنی متعددی در خود جای داده که مهم‌ترین آن نحوه ساخت سیستم انتقال قدرت است که در هنگام تصادفات شدید، از ورود موتور و مجموعه انتقال قدرت به داخل کابین جلوگیری می‌کند.


7- تویوتا راو4، کراس اوور کم مصرف و آرام با سواری نرم و راحت که اگر براساس نظریه‌های بعضی از کاربران و فعالان صنعت خودروسازی، طراحی ظاهری آن را که نادیده بگیریم (هرچند ما اعتقاد به زیبایی چهره آن داریم و یک امر کاملا سلیقه‌ای است)، می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین گزینه‌های روی میز برای خرید این کراس اوور باشد، این کراس اوور در سینه خود پیشرانه‌ای 2.5 لیتری 176 اسب بخاری دارد که به یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک متصل شده و مصرف سوختی پایین و با صرف اقتصادی دارد. نیروی تولیدی این اتومبیل هم به طور استاندارد به چرخ عقب منتقل می شود، ولی می‌توان به طور سفارشی نیروی تولیدی پیشرانه را به هرچهار چرخ منتقل کرد.


6- فولکس واگن تیگوآن، این کراس اوور را می‌توان تنها نماینده آلمانی‌ها در این لیست به شمار آورد که قیمتی مناسب داشته و از امکانات مناسبی هم برخوردار است، چون همانطور که می‌دانید، آلمانی‌ها علاقه زیادی به ساخت خودروهای لوکس و قیمت بالا دارند و حتی کراس اوورهای تولیدی شرکت‌هایی نظیر مرسدس بنز و پورشه هم در دسته خودروهای لوکس قرار می‌گیرند. این کراس اوور برخلاف دیگر کراس اوورهای بازارهای جهانی، تنها یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر دارد که برای تبدیل نیروی خود به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا اتوماتیک متصل می‌شود. این کراس اوور به صورت محور جلو استاندارد و چهارچرخ محرک سفارشی عرضه خواهد شد.


5- جیپ رانگلر، شاید کمی حضور این خودرو درون لیست کراس اوورها بحث برانگیز باشد، ولی فارغ از خاصیت بالای آفرودی این خودرو و بخصوص محصولات جیپ، می‌توان با توجه به کلاس این اتومبیل به دید یک کراس اوور به آن نگاه کرد که ویژگی عبور از مسیرهای آفرودی را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. جیپ رانگلر پیشرانه‌ای 285 اسب بخاری دارد و نیروی تولیدی خود را هم به تمامی چرخ‌ها ارسال می‌کند.


4- جیپ چروکی، این کراس اوور را می‌توان نسخه کوچک‌تر شده از جیپ گرند چروکی دانست که هم طراحی زیبا و دلنشینی دارد و هم قابلیت‌های معروف کمپانی جیپ درون آن گنجانده شده است. با پیشرانه 2.4 لیتری و 3.2 لیتری و جعبه دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک آن هم می‌توان در مسیرهای آفرودی تجربیات خوبی داشت.


3- فورد اسکیپ، کراس اووری از خانواده بزرگ فورد است که در نسل جدید خود به ظاهری جذاب‌تر و اسپرت‌تر از قبل مجهز شده و از لحاظ امکانات رفاهی و... هم جز برترین کراس اوورهای جهان بشمار می‌رود. فورد اسکیپ از سه پیشرانه چهار سیلندر استفاده می‌کند که دوتای آنها توربوشارژردار هستند و یکی از آن‌ها هم به صورت تنفس طبیعی به تولید قدرت می‌پردازد.


2- هوندا CR-V، خودرویی زیبا با سیستم تعلیقی بهینه سازی شده و سیستم ترمزی پیشرفته و قدرتمند که همواره این خودرو را تبدیل به یکی از بهترین کراس اوورهای حال حاضر می‌کند. از امکانات رفاهی و ایمنی این کراس اوور بگذریم، به پیشرانه 2.4 لیتری 184 اسب بخاری آن می‌رسیم که با حداقل مصرف سوخت کار کرده و نیروی تولیدی خود را هم به جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT ارسال می‌کند تا با حذف نیروی اتلاف شده در هنگام تعویض دنده در گیربکس‌های معمولی، نهایت راندمان نیرو را به چرخ‌ها منتقل کند، هرچند در کنار مزایای زیاد این گونه گیربکس‌ها، معایب آن هم زیاد است.


1- مزدا CX-5، قطعا شما هم موافق این هستید که مزدا CX-5 بهترین کراس اوور حال حاضر در جهان است، از ظاهر جذاب و شیک و بسیار زیبای آن که بگذریم، به بخش فنی آن میرسیم که به پیشرانه‌ای 2 لیتری 155 اسب بخاری متصل به جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی یا پیشرانه‌ای 2.5 لیتری 184 اسب بخاری مجهز شده است. عملکرد پیشرانه هم در خور خود بهترین به حساب می‌آید و همین جمله برای مصرف سوخت آن کافیست که با بوی بنزین هم کار می‌کند، حال این ویژگی‌ها را در کنار سواری عالی، کابین زیبا، راحتی بالا و کیفیت بالای قطعات مصرفی بعلاوه قیمت مناسب آن بگذارید تا ببینید که چرا این کراس اوور بهترین گزینه موجود در بازار به حساب می‌آید که متاسفانه در ایران، حداقل تا به الان شاهد حضور جدی آن نیستیم.

نظرات کاربران

51 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/4
خبرهایی مبنی بر ارائه مزدا cx_5 توسط گروه بهمن در تابستان 95 به گوش میرسه،فقط خدا کنه قیمت نجومی روش نذارن..
1394/11/4
بتده غلط بكنم كه موافق اين باشم مزدا بهترين كراس اوور جهان باشه . چرا تو دهن مردم ميزارين . ولي نظر من اول فولكس و بعدش فورد و در كنارش جيپ هستش.
1394/11/4
شما تست کردی این ماشینارو؟ این مقاله ربطی به نظر مردم نداره رتبه بندی یکی از سایتاس
1394/11/4
فقط نظر شمارو کم داشتیم مهم
1394/11/4
بنظرم رتبه بندی خوبیه تقریبا.ولی نویسنده اگر یکبار داخل جیپ رانگلر بشینه دیگه تعجب نمیکنه از بودنش تو لیست.
1394/11/4
به نظر من با توجه به این لیست و قیمت بهترین و منطقی ترین انتخاب ها همان اسپورتیج و توسان باشه!
اسپورتیج 160 میلیون تومان
توسان 160 میلیون تومان
راو 4 210 میلیون تومان
هوندا 250 میلیون تومان
1394/11/4
اسپورتیج و توسان خیلی خوبن در کنار آمریکایی ها قیمت خوبی دارن ژاپنیا معمولا گرونترن.ولی خب این اختلاف قیمتی هم که تو ایران هستش نیست بین قیمتای ژاپنیا با کره ای ها.ولی خب معمولا گرونترن ژاپنیا.در کل یه چیزی بین سلیقه و قیمته ماشین.من مثلا اسپورتیج یا رانگلر یا مزدا رو ترجیح میدم یکی ممکنه یه چیز دیگه دوست داشته باشه.الان البته مطمئنم تویوتا فن ها میگن راو 4 چرا رتبش انقدر پایینه اون خیلی عالیه و از این حرفا.ولی واسم خوشحال کنندست چون خیلی ادعا دارن.انگار کارخونه خودشونه
1394/11/4
این مطلب کذب و سراسر دروغ هست
پس چرا اسم سانتافه رو نیاوردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
سانتافه پر فروش ترین خودرو هست ، فقط کافیه یه چرخی تو خیابونا بزنید
اسم اون سوبارو که شبیه MVM X33 هستو آوردید بعد سانتافه رو سانسور کردید؟؟؟
1394/11/4
دوستان اسيد سولفوريك بخورم جواب ميده؟چيكار كنم مرگم طبيعي جلوه بده؟؟؟؟بعضي از نظرات خيلي منو تحت تاثير قرار ميدن
1394/11/4
شرمنده ولی بازار جهانی شامل اون چند تا خیابونی که شما توش رفت و آمد میکنید نیست !
طفلی سوبارو با ندونم کاری های بعضی ها به کجا رسیده !
آقایون وارد کننده ، ماشین بی دردسر تر و پر سود تر از سانتافه گیرشون نمیاد... لو آپشن و مفت از حاشیه خلیج فارس میارن ، هر قری هم که خواستن سرش در میارن با آپشن هایی که معلوم نیست توی کدوم نا کجا آبادی خودشون نصب میکنن ، به اسم فول و اصلی میدنش دست مردم ! حالا چون پشت واردات این ماشین به کشورمون یه مافیا ایستاده دلیل نمیشه شما فکر کنین این ماشین پر فروش توی کشورمون ، کشور های دیگه هم فروش بالایی داره.
1394/11/4
شما انقدر عشق سانتافه داری هنوز نمیدونی سانتافه کراس اوور نیست ؟
1394/11/4
داداش به نظرم اسید فسفریک بهتره من خودم مصرف کنندم بالاخره واسه بعضی نظرا لازمه ، با این اسید طبیعی تر جلوه میده ...
1394/11/4
عزیزان تفاوت یه ماشین ژاپنی با دیگر کمپانی ها میدونید چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
می دونید اگه میتسوبیشی اوتلندر رو رو حالت ECO بزارید چه اتفاقی در مصرف سوخت پیش میاد؟؟؟؟ بهتره طبق مستندات حرف زد پس یه نگاه کوچیک به عکس زیر بندازید تا تفاوت تکنولوژی ژاپنی با دیگران که اسم نمیارم معلوم بشه
http://ttupload.ir/uploads/up597831428736578_IMG_6327.jpg

بله درست دیدید عکس صفحه کیلومتر میتسوبیشی اوتلندر هست . همون کمپانی که برا لنسر EVO از یه موتور 2000 میتونه 400 اسب نیرو بگیره حالا یه ماشین شاسی بلند 7 نفره ژاپنی با رینگ 18 ، وقتی در حالت کاهش مصرف سوخت میزاریش و رانندگی بهینه رو برای 4WD انتخاب میکنی مصرف سوختش میرسه به 5.8 لیتر در 100 کیلومتر
خدایش این سیستم بیشتر به درد میخوره یا گرمکن فرمون سانتافه
1394/11/4
دوست عزیز سانتافه شاسی بلند بزرگه نه کوچک
1394/11/4
داداش شما اولا اگه سانتافه خریدی دیگه دلیلی نیست که بهترین خودرو باشه. دوما امثال سانتافه و سورنتو و رکستون و ام ال و x5 و تو کلاس شاسی بلند های سایز متوسط قرار میگیره . بعد از اینا دیگه میشه شاسی بلند فول سایز مثل لندگروز و اسکالید و gl و وراکروز و یوکان و سکویا و ....
کراس اوور به خودروی شاسی بلند کوچکی میگن که از پلت فرم یه ماشین سواری استفاده میکنه
1394/11/5
داداش سانتفه یه سگمنت دیگست.اینا کراس اوور هیتن کوچیکترن.بعد آقای مسعود جان مشا ببین سانتافه تو دنیا چقدر فروش داره بعد اینجا کارشناسی بفرمایین.سانتافه هم تو سگمنت خودش مطمئنا تو 15 تای اول خواهد بود.اینایی که ماشینو بر اساس خوب بودن کره ای ژاپنی میکنن مطمینا ماشین نمیدونن چیه
1394/11/4
از نظر من که فقط جیپ و چروکی و کمی تویوتا....
وقتی قابلیت آفرود نباشه در عوض از دست دادن ثبات و مانور پذیری و سواری نرم سدان چه چیزی بدست میاری؟؟؟چند سانتی متر ارتفاع؟؟؟
تو ایران خودمون یک آدمی که سر از ماشین در بیاره و اطلاعات کافی داشته باشه ندیدم که کراس اوور سوار بشه
1394/11/4
گل گفتی آقا احسنت.
کیفیت سواری سدان های متوسط و بزرگ کجا و کراس اوور کجا؟؟
مخصوصا با اون قیمت های مسخره ای که تو ایران دارن فقط کافیه توجه کنین با او پول چه سدانی هایی میشه خرید!!
1394/11/4
میگن ماشین میخواد 5% گرون بشه. حالا اصلا بشه. که چی؟ مثلا ما مثل بعضیا خیلی پول داریم بریم ماشین 100 تومنی سوار بشیم. الان چینی هست 70 تومن پولم من یکی که به اون نمیرسه. تا آخر عمر باید ظلم یه عده ظالمو تحمل کنیم. چون آقایان سودشون تو پراید و پژو و ... است.
1394/11/4
only in a jeep
oIIIIIIIo
زنده باد جيپ.البته من بعيد ميدونم بشه رانگلر رو توي كراس اور ها قرار داد.جاي رنه گيد با فروش بي همتاش خاليه واقعا...احتمالا توي دسته ي كامپكت ها قرار بگيره نه؟راو4 هم عالي هست.هوندا و مزدا هم به حق دوم و اول شدند.ولي رده بندي قبليتون كه تا دهمين بود غير قابل قبول بود برام
1394/11/4
آقای ix45سانتافه توایران زیاده این مقاله درباره بازار جهانیه.
1394/11/4
ix45 .... نظرت دیوونه ام کرده تا نبینمت از نزدیک دست بر نمی دارم از تلاش..کجاییییییی..دقیقا کجایی؟
1394/11/4
همشون مزخرفن ماشین فقط فلوئنس!!!!!!!!خخخخ
1394/11/4
😂😂😂😂😂 وای وای وای چقدر خندیدم.
1394/11/4
متاسفانه مقاله جانب دارانه نگاشته شده،چون حتی اشاره ای به جک s5 نشده.
1394/11/5
جک و مابقی محصولات چینی فقط در ایران شناخته میشن نه هیچ جای دیگه تو این دنیا حتی جیبوتی ! تصاویری از جیبوتی دیدم کلی از شاسی های جی ام سی و فورد دیده میشد تا این حد بدبختیم ما !!!
1394/11/4
یعنی الان پورشه کاین در حد اسپورتیج نیست، تو کشورمون که فراوونه؟؟؟
1395/3/9
عععععععععععععععععععععععععععععععععالی
1394/11/4
مزدا cx-5 بدون شک تو کلاس خودش بهترینه، تو منطقه آزاد فروش متوسط رو به بالایی داره(به دلیل قیمت کمی بالاتر از اسپرتیج و توسان و هم قیمت شدن با سانتافه و رو4 نتونسه خیلی عالی بفروشه) ، یکی از دوستان مدل مید آپشن رو خریداری کرده بود پشتش نشستم یک سروگردن از اسپرتیج بالاتره،از نظر سواری یکم از رو4 اسپرت تره(مثل تفاوت مزدا 3 و کرولا)،از نظر پایداری و هندلینگ شما چندان حس نمی کنید شاسی سوارید ،اگه بخوام در یک جمله بگم : مزدا 3 شاسی بلند.قیمتشم اگه اشتباه نکنم مدل 2500 سی سی اینجا حدود 90 95 هست تو منطقه آزاد.
1394/11/4
به نظرم مزدا فوق العادست سواری و هندلینگ خودرو هاش هم که حرف نداره و با توجه به تولیدات کمی که نسبت به سایر خودرو ساز ها داره برند معتبری محسوب میشه و به حق اول شده طراحیشم که جایی برای بحث نداره فقط تو کف اونیم که گفت چرا سانتافه نیست و سوبارو هست اصلا له شدم در ضمن اگه گروه بهمن خودرو هایی مثل مزدا 3 و 6 و cx_3 و cx_5 یا حتی میاتا رو وارد کنه سود خیلی خوبی میکنه فکر کنم فروشش از کره ای ها هم بهتر باشه البته با قیمت معقول اون موقع میخوام ببینم کی میره سانتافه سوار شه
1394/11/4
به نظرم مزدا فوق العادست سواری و هندلینگ خودرو هاش هم که حرف نداره و با توجه به تولیدات کمی که نسبت به سایر خودرو ساز ها داره برند معتبری محسوب میشه و به حق اول شده طراحیشم که جایی برای بحث نداره فقط تو کف اونیم که گفت چرا سانتافه نیست و سوبارو هست اصلا له شدم در ضمن اگه گروه بهمن خودرو هایی مثل مزدا 3 و 6 و cx_3 و cx_5 یا حتی میاتا رو وارد کنه سود خیلی خوبی میکنه فکر کنم فروشش از کره ای ها هم بهتر باشه البته با قیمت معقول اون موقع میخوام ببینم کی میره سانتافه سوار شه
1394/11/4
امیر حسین خان ، شتر در خواب بیند پمبه دانه
الانم تو رنج قیمت سانتافه تمام محصولات ژاپن هست، میتسوبیشی ، هوندا ، سوبارو ،تویوتا، اما خوب مردم جنس خوبو همیشه انتخاب میکنن و بین این همه ژاپنی که تمام زورشونو دارن میزنن اما سانتافه فروش میره
شما که خوب نظر میدید به مزدا بگید برا بازار ایران حداعقل یه شیشه برقی بزاره خخخخخخخ
مزدا هم بیاد تو بازار سانتافه ، رسواش میکنه و باید دم شو بزاره رو کولش بره
جنس بد بیخ ریش صاحبشه
1394/11/5
در کل به نظر من تا وقتی ادم خودش با ماشینی رانندگی نکنه نمیتونه راجع بهش نظر بده نظری هم که من دادم با توجه به سایت های معتبری مثل top gear هست و گرنه تا حالا خودم سوار مزدا cx-5 نشدم ولی در رابطه با سانتافه کلا ازش خوشم نمیاد (موتورضعیف. کیفیت افتضاح.هندلینگ بد ) در ضمن گروه بهمن زمانی که شروع به مونتاژ مزدا ۳ کرد داخل بازار خودرو ایران کاری کرد که خیلی سریع اسمش سر زبون افتاد مزدایی هم که الان داره داخل ایران مونتاژ میشه مال 2010 هستش و به نظرم ماشین سوار ها هنوزم یه لاستیکشو با الانترا 2016مشکل ما داخل ایران اینه که ماشین خوب سوار نمیشیم و فکر میکنیم ماشینایی مثل سانتافه سلطانند .
1394/11/4
پرچم ژاپن همیشه بالاست.
در جواب دوستمون باید بگم پراید که اینقدر تو خیابونا زیاده لابد بهترین برند دنیاست؟؟؟!!!
1394/11/4
اولا- که اینجا کاملا معلومه به نفع ژاپنی رتبه بندی کرده چون هیچ اسمی از برند های معروف نیست
دوما- همین ماشینای ژاپنی که سنگشونو به سینه می زنید تو امریکا یکی در میون اربگاشون یا باز نمی شه یا پلیسه و آتاشفال داخلشون هست و مردمو زخمی می کنن.
سوما- تو و امسال تو پول ندارید و مجبورید که پراید بخرید و همیشه حسودی سرمایه دارای کشورتون رو می کنید، ولی بدون اگه این چندتا ماشین وارداتی نبودن شما با اون پرایداتون همه ی مردم رو به کشتن می دادید با ورود گسترده ی همین خودرو های کره ای کمی درصد تصادفات تو کشور پایین اومد پس شما به ما مدیونید
1394/11/5
فهم ، شعور و فرهنگ و .. همه فروخته شده و به جای آن یک دستگاه سانتافه خریداری شده !!!
1394/11/6
امثال این ix45 آبرو بقیه کره ای سوارها هم می برن. عزیز من اگه سانتافه گرند 6 سیلندر 290 اسب بخاری وارد می شد یه چیزی!! ولی این غول سنگین با موتور2.4 لیتری اصلا ارزش خرید نداره. البته به نظر من!
الان این سورنتو جدید فروش بسیار خوبی تو آمریکا داشته ولی اگه تحقیق کنی متوجه میشی که مدل 2 لیتری توربو فروشش خوب بوده!!!!!!
احتمالا قانون ممنوعیت 2500 سی سی تغییر می کنه( شنیدم ولی مطمئن نیستم) اگر چنین شد احتمالا سانتافه گرند هم وارد می شه.بعد شما کلی ذوق کن!!!!!!!!!!!!!!
1394/11/4
سوبارو 241 اسب هست تو توربو نه 250
فولکس تیگوان خودروی خیلی خوبیه و مزدا
البته همه این لیست فکر کنم از نظر قیمتی زیر 30 هزار دلارهستند و لیست بالای 30 هزار فرق داشته باشه
1394/11/5
با سلام خدمت دوستان میخوام یه سری اطلاعات شخصی بگم براتون من خودم کیا اسپورتیج 2013 دارم الان هم 3 سال دست خودمه راستشو بخوایین خداییش ماشین نیس ماشین خیلی خشک هستش ادم تو مسافت های طولانی و بین شهری اذیت میشه من ماشین خودم رو میگم که خدای نکرده به هیچ کسی توهین نشه و همچنین دوستان ناراحت بشن هم اینکه در دور های بالا و سرعت های بالا اصلا تعادل نداره یعنی میگی الان ماشین چپ میشه این جور ماشین ها فقط خوشکلی دارن به ولای علی قسم من خ ناراضیم و حالا هم میخوام بفروشمش من فکر میکردم که فقط ماشین من این طوریه ...شوهر خواهرم تازه یه سانتافه 2016 مشکی با یه عالمه اپشن گرفته دیگه همه چیش فول فول ..قبل از اینکه من نظرم رو بهش بگم اون خودش بهم گفت که ماشین خ خشک هستش ادم رو اذیت میکنه هم اینکه جون میکنه در سرعت های بالا دور بگیره و صدای موتور هم داخل خ میاد من هم تو کمربندی یه دوری باهاش رفتیم زدیم انصافا سیستم تعلیق این جور ماشینا خ خشک هستش ادم رو مسافرت اذیت میکنه سر گیجه میگیره یه بار رفتیم به سرعین خانومم حالت تهوع گرفت الان هم گذاشتم نمایشگاه بفروشمش یه سواری نرم و راحت بگیرم ...از دوستان خواهش میکنم که بدون تجربه و کسب عمل حرف نزنن ...راستشو بخوایین من که از کراس اوور زده شدم دوستانی که تجربه سوار بر اسپورتیج و هیوندا رو دارن میدونن چی میگم انتظاری که ادم داره این همه پول هنگفتی به این ماشینا میده واقعا هیچه فقط خوشکلی دارن همین
1394/11/5
MG GS مگه یه کراس اور نیست ؟؟؟! باسم جایه تعجب داری که تویه این لیستا نبود چون واقعا تو رنج قیمتی خودش هم از نظر ظاهری و هم از نظر موتوری از همه سرتره .
1394/11/5
واقعا مسئول تبلیغات ام جی آدم کار درستیه که تونسته تا این حد این برند چینیو بی کیفیت و جا بندازه بعد طرفداراش بیان اینجا همچین انتظاری داشته باشن . برادر من هروقت رده بندی بین ماشینای ایرانی و چینی گذاشتن می تونی این برند محبوبو تو لیست ببینی .
1394/11/6
ام جی gs هنوز وارد بازار آمریکا و اروپا نشده!! احتمالا واسه همینم تو این لیست نیست
من نیمدونم اینایی که ام جی دوس دارن بنزین و روغن با کیفیت بالا از کجا گیر میارن؟؟؟؟؟
آخه ماشین توربو بدون بنزین و مخصوصا روغن با کیفیت مثل اینه که کفش های یه دونده حرفه ای رو ازش بگیری بعد بهش بگی حالا تو جاده خاکی بدووووو.

1394/11/6
دوست عزیز این که از وضع بد بنزین میگی قبول دارم ولی این لیست باسه کشور ما نیست جهانیه پس این حرف شما منطقی نیست و این که این ماششین چینیه خواستم بگم اول یه سرچی در مورد تاریخچه این شرکت بزن بعد حرف بزن رو هوا حرف نزن
1394/11/5
همشون خوب بودن ولی یه مشکل کوچولو هستش(البته خیلی کوچیکه مشکله)
از بین این 15 خودرو ، یا تو کشور ما نیستن و یا هم باشن اعداد و ارقامشون چنان بالاس که نمیشه نزدیکشون شد،چه برسه به سوار شدن.
جا داره مسئولین زحمت کش و انسان دوست که همشون از مادیات و سود های کلان اقتصادی بدشون میاد رسیدگی کنن
1394/11/5
به نظر من سورنتو 2016 خیلی سر از این هوندا وسانتافه و... هستش
1394/11/5
سلام دوستان اگر از خیر دختر کره ای های بزک کرده بگذریم و دامنه انتخاب بیاد روی میتسوبشی asx مدل 2015 یا هم ملیتی ژاپنیش پرادو دو در gx مدل 2008 کدوم رو پیشنهاد میدین ؟
1394/11/5
میتسوبیشی ای اس ایکس ,واقعا ماشین خوبو راحتیه کمتر ماشینی میشه خرید که به نسبت پولی که می دی ارزش داشته باشه مطمئن باش بگیری تومن به تومن پولی که دادیو تو کیفیت ماشین می بینی. من لنسر خریدم و دوستم ای اس ایکس واقعا از انتخاب راضی هستیم و اگه دوباره بخوایم خرید کنیم انتخاب همینه
1394/11/5
دوستان عزیز این مقاله در مورد کراس اوورهاست!.سانتافه یا همونix45 اس یو ویه!
1394/11/6
اقا یکی این دوست عزیز جناب ix45. رو از برق بکشه.مرد مومن مزدا کجا هیوندا کجا اخه.موقعی که هیوندا داشت اشغالایی مثل ماشین چینی های الانو میزد مزدا داشت 323 اتومات فول میساخت که هنوزم جنازشو رو دوش کره ای ها نمیزارن.بعدشم شما همچین میگی ( ما ) کره ای ها که انگار باورت شده کره ای هستی،مزدا بعد از بی ام دبلیو و بنز و تویوتا تو ایران چهارمین برند محبوبه.نتایجش تو نظر سنجی های توییتر و فیسبوک هم هست
1394/11/8
فکر نمیکنم حرف شما زیاد منطقی باشه . این حرف شما مثل اینه که بگی ایران وقتی تو اوج شکوفایی بود اروپایی ها تو بدبختی زندگی میکردن پس حالا هم اروپایی ها به درد نمیخورن ؛در صورتی که ما به جای نگاه کردن به تاریخ یه چیزی باید پیشرفت هاش رو در نظر بگیریم . هیوندا الان خیلی پیشرفت کرده و و کاملا ملموسه و میدونید که خیلی ها هم از این برند راضی هستن و توی بازار های آمریکا هم فروش خوبی داشته ؛ نمیگیم در حد ژاپنی ها ست اما این حرف شما هم منصفانه نیست
1394/11/6
سلام جوانان ایران سرافراز
از آقا مرتضی بابت پاسخ به سوالم تشکر میکنم
عزیزان مورد سوالم این بود :
اگر از خیر دختر کره ای های بزک کرده بگذریم و دامنه انتخاب بیاد روی میتسوبشی asx مدل 2015 یا هم ملیتی ژاپنیش پرادو دو در gx مدل 2008 کدوم رو پیشنهاد میدین ؟
لطفا اگر شخصی هر دو تا رو داشته (نه اینکه 15 دقیقه تست کرده ) منو راهنمایی کنه .
لطف میکنید