موضوعات داغ

سیستم چهارچرخ محرک برای کلابمن مینی

عکس مطلب اول
مینی کلابمن ALL4 یا به عبارتی دیگر رده بالاترین خودروی تولیدی شرکت مینی، جدیداً سیستمی چهارچرخ محرک برای آن در نظر گرفته شده تا به انتقادهای وارده بر این اتومبیل پایان دهد.
براساس گفته‌های شرکت سازنده، مینی کلابمن ALL4 جدیدا به یک سیستم چهارچرخ محرک مجهز شده که نیروی گرداننده چرخ‌های جلو مستقیماً از پیشرانه ارسال شده و نیروی چرخ‌های عقب هم توسط میل گاردانی دو بخشی و یک دیفرانسیل الکتروهیدرولیکی با کلاچی قطع کننده تامین می‌‌‌شود. این سیستم همچنین در تعامل با سیستم کنترل پایداری دینامیکی گشتاور را بسته به نیاز بین هر چهار چرخ خودرو توزیع می‌کند. این سیستم علاوه بر بهبود کشش، باعث چابکی خودرو در پیچ‌ها هم شده است.
برای بخش مولد قدرتی این خودرو هم دو موتور در دسترس خواهد بود، اولین آن یک پیشرانه 1.5 لیتری توئین پاور توربوشارژر سه سیلندر 134 اسب بخاری است که می‌توان آن را به یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا اتوماتیک 8 سرعته متصل کرد تا در عرض 9.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.
پییشرانه دوم هم از نوع 2 لیتری توبوشارژر چهار سیلندر توئین پاور است که بر روی مدل S نصب شده و قدرتی 189 اسب بخاری دارد. گزینه‌های انتقال قدرت آن هم یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک است که شتاب صفر تا صد 6.8 ثانیه‌‌ای را به همراه داشته است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/5
سلام لطفا فیلم بررسی تیوولی رو بزارین