موضوعات داغ

ونتیج S، نماینده زمینی تیم آکروباتیک هوایی

عکس مطلب اول
استون مارتین کمبریج نسخه‌ای ویژه از ونتیج S را با الهام از تیم آکروباتیک بلید (Blade) و هواپیماهای مورد استفاده آن‌ها طراحی و معرفی کرد.
عمده‌ترین تغییرات ونتیج S و مولفه‌های خاص کننده آن در بخش طراحی خلاصه می‌شود. در طراحی بیرونی بدنه اتومبیل اول از همه از رنگ بندی بیروی نقره‌ای رنگ با سقف مشکی استفاده شده و سپس درست مثل هواپیماهای مورد استفاده توسط تیم آکروباتیک هوایی بلید، با لهجه‌های نارنجی رنگ به تزیین آن پرداخته‌اند که می‌توان رنگ بندی نارنجی آن را در جلوپنجره مشبک و کالیبراسیون و پیستون‌های ترمز مشاهده کرد. علاوه بر این، یک بامپر یا تیغه آیرودینامیکی فیبرکربنی در زیر سپر جلو و همچنین رینگ‌هایی مشکی رنگ بر روی چرخ‌های استون مارتین ونتیج S بلید سوار شده است.
تغییرات داخل کابین هم نسبتاً محدود هستند و تنها می‌توان به صندلی‌های چرمی مشکی رنگ با لهجه‌های نارنجی رنگ آن و قطعاتی فیبرکربنی در بعضی از نقاط آن اشاره کرد.
در زیر کاپوت این اتومبیل هم همچون مدل استاندارد از پیشرانه‌ای 4.7 لیتری هشت سیلندر V شکل استفاده خواهد شد که قدرتی 430 اسب بخاری داشته و می‌تواند شتاب صفر تا صد را در کمتر از 5 ثانیه پر کند و حداکثر سرعت خودرو را هم به 305 کیلومتر بر ساعت برساند.
برخلاف تعداد چهارتایی اعضای تیم آکروباتیک هوایی بلید، این خودرو به تعداد 5 دستگاه تولید خواهد شد که یکی از آن‌ها به اعضای تیم بلید اهدا خواهد شد و چهارتای دیگر آن‌ هم به قیمتی 119 هزار و 950 پوندی از ماه مارس به متقاضیان این چهار خودروی خاص فروخته خواهد شد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/6
کلام قاصره
زیبا و خاص
فارغ از مشخصات فنی
یه چیزی داره که هیچ برندی در سطح خودش نداره
شاید اصالت
1394/11/7
لطفا شرایط خرید اون چهارتای دیگر و بنویسد.......خخخخ