موضوعات داغ

خودروی فیلم سریع و آتشین در حراجی فروخته شد

عکس مطلب اول
ستاره اولین سری از فیلم‌های Fast and Furious در حراجی معروف بارت جکسون به قیمت 42 هزار دلار فروخته شد.
فولکس واگن جتا مدل 1995 که در اولین فیلم Fast and Furious نقش آفرینی می‌کرد، به قیمت 42 هزار دلار در حراجی بارت جکسون فروخته شد. این خودرو در این فیلم سیستم ترمز جلوی خود را به کلی از دست داد، ولی حالا بهترین سیستم ترمز ممکن، یعنی سیستم ترمز دیسکی برمبو برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، لاستیک‌هایی از نوع پیرلی و آینه‌های جانبی جدید هم برای این خودروی سوپراستار در نظر گرفته شده است. نقش و نگار بدنه هم از فیلم Fast and Furious حفظ شده و می‌توان نقاشی‌های خاص بدنه را در تصاویر مشاهده کرد.
مقدار پول پرداخت شده بابت این خودرو یک شگفتی در حراجی‌های خودرویی به حساب می‌آید که بخش اعظمی از آن را صرفاً باید مدیون بازی آن در این فیلم بود، خودرویی متعلق به سال 1995 با یک موتور 2 لیتری توربوشارژر و گیربکسی 4 سرعته اتوماتیک قدیمی که توانسته ارزش خود را با بهای بالای 45 هزار دلاری نشان دهد.

خودروی فیلم سریع و آتشین به قیمت 42 هزار دلار فروخته شد

پیش از این هم خودروی مورد نظر متعلق به فرانکی میونیز بوده که خود می‌تواند عاملی موثر در بدست آمدن چنین قیمتی در حراجی باشد. فرانکی میونیز 30 ساله با نام کامل فرانسیسکو جیمز میونیز چهارم، بازیگر و موزیسیسن و در عین حال راننده ماشین‌های مسابقه‌ای است که بیشترین شهرتش را با بازی در سریال "دنیای مالکوم" در سال 2003 بدست آورد و باعث شد تا به عنوان یکی از پولسازترین بازیگران نوجوان هالیوود انتخاب شود. وی همچنین در سال 2008 میلادی پا به مسابقات رانندگی گذاشت و در قهرمانی آتلانتیک شرکت کرد. او از سال 1997 میلادی تا سال 2004 میلادی توانست در 16 فیلم سینمایی و سریال بازی کند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/12
البته فک کنم سریع و خشن نه سریع واتشین چون معنی furious هم میشه خشن
1394/11/12
به یاد پاول واکر
1394/11/12
خیلی فیلم قشنگ و زیبایی هست که البته فصل 8 این فیلم در راه است ولی هیچ یک از خودروها به قشنگی toyota supra نبود که در آخر به دومینیک تورتو تعلق گرفت ولی حیف که پائول والکر مرد چون خیلی خیلی بازیگر خوب و پرنقش و نگاری بود من که خیلی خیلی ناراحت شدم از فوت ایشان چون یکی از طرفدار ترین بازیگران من است و اکنون در فیلم سریع وخشن 8 کس دیگری را جایگزین او کرده اند و فیلم دیگر جذابیت اون زمان رو نداره
1394/11/13
شخصیت برایان اوکانر دیگه تو قسمت 8 حضور نداره دوست عزیز اینو وین دیزل تو اینستاش گفته اگه اخر قسمت 7 رو هم نگاه بیاندازید برایان ازشون جدامیشه
1394/11/12
این که پرایده خودمونه فقط آپشنای اصلی روشه اما تو ایران اینا رو نداره!!!!!!!!!!!!
1394/11/13
اصلا سریع و خشن بدون پاول واکر معنا نداره دیگه بی مزس😢😭