موضوعات داغ

بی ام و X4 و X6 زیر تیغ هامان

عکس مطلب اول
هامان موتور اسپرت در جدیدترین پروژه کاری خود از دو باواریایی قد بلند ویرایش شده پرده برداری کرد، ب ام و X4 و ب ام و X6، دو خودروی ذکر شده در پروژه هامان هستند که هم از درون و هم از بیرون مورد بازبینی و تقویت قرار گرفته‌اند.
اول از همه اگر از برادر کوچک‌تر شروع کنیم، می‌توان گفت که هامان یک کیت بدنه خاص آیرودینامیکی را برای آن کنار گذاشته که اجزا تشکیل دهنده آن شامل باله عقب فیبرکربنی، بامپرهای فیبرکربنی زیر سپر، اسپویلر جلوی مسابقه‌ای، دیفیوزر زیر سپر، رینگ های 21 اینچی EVO آلیاژی نقره‌ای و در نهایت چهار خروجی اگزوز اسپرت می‌شود که ظاهر آرام این شاسی بلند باواریایی را جدی‌تر و مصمم‌تر از قبل کرده است.
برای همخوانی چهره جدی و مصمم ظاهری با خصوصیات باطنی X4 هم شرکت تیونینگ کننده از پیشرانه استاندارد این اتومبیل استفاده کرده که حالا با بروزرسانی‌های صورت گرفته بر روی آن، نیروی تولیدی از 313 اسب بخار به 381 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم از 630 نیوتن متر به حداکثر 760 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است.

تقویت بی ام و X4 توسط هامان

در ب ام و X6 نیز شاهد یک کیت بدنه اسپرت و آیرودینامیکی هستیم که با کاپوت موتور کاملا فیبرکربنی، چراغ‌های پیشانی مشکی رنگ، مجموعه سپری اصلاح شده با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و رینگ‌های 23 اینچی نقره‌ای رنگ اسپرت آن، شاهد چهره‌ای چندین برابر خشن‌تر و اسپرت نسبت به X4 هستیم. در عقب هم باله‌ای متوسط با حاشیه‌های فیبرکربنی، چهار خروجی گردی اگزوز فولادی ضدزنگ و مجموعه سپری اصلاح شده، گزینه‌های مرتبط با کیت بدنه ارائه شده از سوی هامان هستند. در ضمن برای جبران سایز رینگ و لاستیک‌های 23 اینچی خودرو هم از گلگیرهای حجیم‌تر استفاده شده است.
در بخش مولد قدرتی X6 هم از پیشرانه دیزلی مدل M50d استاندراد در X6 استفاده شده است، ولی حالا با بروزرسانی‌های اختصاصی هامان، قدرت تولیدی آن به 462 اسب بخار افزایش پیدا کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/14
من این ماشین رو خیلی دوس دارم
هزینه بالابردن حجم موتور چقد در میاد؟