موضوعات داغ

ام‌جی در صدد تولید سگمنت جدید

عکس مطلب اول
نام تجاری MG برای ورود به بازار پر رونق شاسی بلندهای SUV اروپا، برنامه جدید خود را با خودروهای شاسی بلند این شرکت تشریح کرد.
اولین شاسی بلند SUV بزرگ برند ام‌جی در صورت تایید و تولید نهایی، به طور رسمی در نمایشگاه خودروی لندن به نمایش در خواهد آمد، ولی بالاتر از آن، برنامه‌ریزی برای معرفی مدل جدید اولین شاسی بلند ام جی، یعنی MG GS است که شرکت سازنده نوید یک مدل جدید از این خودروی کراس اوور را داده است.
در خصوص برنامه ریزی آینده ام‌جی در قبال تولید خودروهای شاسی بلند جدید شرکت مربوطه گفته که سال 2013 میلادی در نمایشگاه شانگهای از خودرویی مفهومی با نام CS پرده برداری کرد و سال گذشته هم از نمونه تکامل یافته آن پرده برداری کرد که در نهایت نام آن، به ام‌جی GTS تغییر پیدا کرد. این مفهومی یعنی GTS اندازه‌ای مشابه با نسل فعلی هوندا CR-V دارد که در ابتدا قرار بود به صورت انحصاری در بازار چین به فروش برسد، اما به نظر می‌رسد که این اتومبیل قرار است در پس برند تجاری SAIC در بریتانیا هم بازار خود را پیدا کند. البته شاسی بلند جمع و جور CS یا GTS در بازار چین، شباهتی نزدیک به شاسی بلندهای ام‌جی GS موجود در کشور دارد و چه بسا هر دو یکی باشند و حروف اول هر دو اسم CS و GS، بیانگر کلماتی همچون چین و گلوبال باشد که در تاریخچه و فعالیت کمپانی ام‌جی به این موضوع اشاره‌ای نشده است.

ام جی در تلاش است شاسی بلند خود را در بازار اروپا عرضه کند

به هرحال شرکت خودروسازی ام‌جی اعلام کرده که در صورت نهایی شدن خودروی شاسی بلند جدیدش، در نمایشگاه اتومبیل لندن از آن پرده برداری خواهد کرد که بازار اصلی آن قاره اروپا و سپس بین الملل خواهد بود. شاسی بلندی که تا به الان تصاویر رندری زیادی از آن منتشر شده است.

نظرات کاربران

56 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/13
این ام جی جی اس آشغالی که مدیا موتورز وارد کشور کرده و من از نزدیک دیدمش امکان نداره اجازه ورود به بازار اروپا رو کسب کنه. تحلیل سایت معتبر autocar رو در این مورد بخونید . جالبه این ماشین تاخیر در بکار افتادن توربو داره و کیفیت قطعات داخلیش در حد فوق افتضاح است.
1394/11/13
برادر محترم احترام بزار به دوستداران خودرو، اینطور صحت کردن به جز ناراحتی دیگران ثمره ای نداره، نه اصالت و انگلیسی بودن این خودرو رو زیر سوال میبره نه کیفیت و امتیازات مجلات معتبر رو
واقعا چرا اینطور صحبت میکنی دوست گرامی؟ به خدا جز ناراحتی برای خودتو و دیگران و گناه چیزی نداره عزیزم
موفق باشی
1394/11/13
دوست عزبز این خودرو بنا به خبر سایت autoexpress قراره به تازگی در ماه می در نمایشگاه لندن عرضه شه واز ماه جون در انگلستان به فروش برسه مطالب شما اصلا صحت نداره و صرفا نقطه نظر شخصی شماست...این خودرو هم در سایت autocar ,و هم autoexpress سه ستاره ار پنج ستاره دریافت کرده و کاملا براساس استانداردهای روز اروپا تولبد شده
1394/11/14
حاظرم قسم بخورم mg s از نزدیک ندیدی وگرنه این حرف نمیزدی
جالب بررسیش تو همین سایتم هست یه نگاه بکن
در ضمن اگ یکم از طراحی سر در میاوردی میفهمیدی چنین طراحی پویا و با اصالتی و تا 100 سال دیگه ام چینی ها ک هیچ کره ای هاام نمیتونن انجام بدن.
1394/11/14
نمیدونم این دوستمون تا حالا پشت محصولات ام جی ۵۵۰ - ۶ - ۳-۳۵۰ یا جی اس نشسته یا نه .. یا خودروی خودش چیست .. ولی انضافاْ بنده با تجربه برندهای تویوتا کمری و هیوندای سوناتا با ام جی ۵۵۰ خودم چنان لذتی از رانندگی میبرم که اصلاْ برام این متلکهای از روی حسادت - یا کینه یا بی اطلاعی مهم نیست ... اگر فرصت کردید بدون هیچ بغض و کینه ای با انصاف و بی طرفی پشت یکی از محصولات ام جی بنشینید ... همین بس که در طی ۴ سال با ۱۲۸۰۰۰ پیمایش فقط لذت بردم و از گارانتی کم نظیر مدیا استفاده کردم ...
1394/11/14
اتو كار كه همش تعريف كرده بقيه هم همينطور در ضمن اين بررسي از راه دور هست چون هنوز تو انگليس و اروپا نرفته بعد از تست يورو انكپ ميره
دليل دشمني اين انگشت شمار با انگليس و ام جي رو نميدونم
يارو مياد از جگوار هم بد ميگه بعد ميكه كره اي عاليه
فقط اين رفتارها از بچه ها قابل قبوله نه افراد ديكه متاسفانه خيلي رفتار زشتيه كه نه نه اصالت و نه خصوصيات مهندسي يه محصول رو تغييري نميده
جهان سوم و احتمالا زندگي سخت تو روستاها و شهرستانهاي محروم هم دليل اين حرف ها نميتونه باشه
1394/11/13
الان ی عده میان گیر میدن ک نه! چینی نیست! تو خود انگلیس تولید میشه! سهامش هم سایک نخریده! هنوز موریس از تو قبر صاحب سهامه!
1394/11/13
چینه بابا.تو خوده انگلیس هم دیگه فروشی نداره
1394/11/14
نميدونم اين محصول چرا خواب رو از اين تعداز انگشت شمار گرفته كه امثال شما اينقدر دست و پا ميزنين كه با نشر اكاذيب بي منبع و پايه هي بگين چينيه
فقط اطلاعات خوانندكان رو ميبريد بالاتر چون واقعيت رو همه ميدونن جز دلالهاي ماشين هاي كره اي
متاسفم براي شما
1394/11/13
عجب چهره خشن توپی داره
1394/11/13
یکم واقع بین باشیم الان این ماشین قیمتش ۱۵۵ تومنه
بین این و هاوال اچ ۸ کدوم ادم عاقلی اینو انتخاب میکنه
؟؟!!
خواهش میکنم اول هاوال اچ ۸ روببینید بعد فکر کنید که واقعا خرید این ماشین معقوله؟!
الان هاوال اچ ۸ قیمتش ۱۵۴ تومنه!!! خیلی بزرگ تره کیفیت داخل کابینش بیشتره نرم تره روشن هاش هم خیلی بیشتره
1394/11/13
نمایندگی قیمت gs گذاشته 162 تومن!!!!!!!!!
به کجا چنین شتابان مشتری از مدیا پرسید...........
1394/11/14
تفاوت ام جی و برتریش به خاطر فضای بزرگتر و کیفیت نیست ، به خاطر تکنولوژی بالا، شاسی داینامیک ، مهندسی و دیزاین ،قدرت و هندلینگ و سبک استایل متفاوت در کنار برند این شرکت که باعث برتری شده.
البته پیشرفت برندهای چینی هم قابل انکار نیست اما مشتریان ام جی همه کس نیستن.
1394/11/14
اشکان جان فروش ام جی gs در داخل بازار خود چین چنین چیزیو نشون نمیده!!!!!!!!!
1394/11/15
ایمان جان اعلام کردم ،مشتریان ام جی همه کس نیستند حتی خودروهای سابق این کمپانی هم همیشه فروش محدود داشتند. هرچند بازار چین یک بازار متنوع با جمعیت بسیار بالاست و حمایت از برندهای بومی خودشان در اولویت است، به خصوص در زمینه قیمت. برندهای مطرح دیگری هم جایگاه بالایی ندارند، این محصول که چندماهی بیشتر نیست وارد خیابان شده
1394/11/16
لازم دیدم اینجا هم به عرض دوستان برسونم این مطالب رو و خوشحال میشم نقد بفرمایید این جملات و نوشته بنده رو:


کجایید که ببینید سر 142 میلیون تومن مشکل وجود داشت و گرونفروشی مدیاموتورز بحساب میومد ولی الآن نه همون 142 میلیون تومان که گرون بود براش و نه 152 میلیون که دیگه واقعاً گرون بود بلکه 162 میلیون تومن قیمت گذاشته اند!!!!
به یکی از نمایندگی های مدیاموتورز زنگ میزنم میگم چجوری یهو 152 میلیون شد 162 میلیون؟ میگه ما سیاسی نیستیم.
به یکی دیگه از نمایندگی ها گفتم چطور ممکن هست این افزایش قیمت ناگهانی و عجیب میگه شب عید هست. گویا توو خالی کردن جیب مردم و چیز فرض کردن مردم آقایون رقابت دارن نه به نفع مشتری و خریدار. وقتی خریدارانش ریزش کردن و بازار رو به هم رده های ژاپنی و کره ای خودش باخت آقایون از خواب غفلت بیدار میشن.


قیمت های قبلی(تا حدود یک هفته پیش):

@تووی خرید نقدی قیمت قبلی 152 میلیون بود.

@اقساط یک ساله: قیمت تمام شده خودرو در میومد 161 میلیون تومان حدودی با کارمزد(21%) که وقتی درست با فرمول حساب کنید میبینید دارن (30-31%) حساب میکنن و کارمزد میگیرن نه(21%)

@اقساط دوساله: قیمتش میشد در نهایت 168 میلیون حدودی (16میلیون بیشتر از قیمت نقدی)

@اقساط سه ساله: قیمتش میشد در نهایت 175 میلیون حدوداً (23 میلیون بیشتر از قیمت نقدی)




حالا قیمت های جدید (در عرض کمتر از 10 روز):

@قیمت نقدی شده 162 میلیون تومان!!!
(بعد میگن اگه نقدی بخرید 6میلیون تخفیف میدیم و قابل پرداخت 156 میلیون هست که باز افزایش 4 میلیونی داره نسبت به قیمت قبلی، یکی هم نیست بپرسه مرض دارین میگین 162 میلیون بعد میخواد گول بزنید مشتری های ناوارد رو که 6 میلیون هم تخفیف میدیم 156)

@اقساط یک ساله: قیمت تمام شده در مجموع میشه 162 میلیون تومان(به اطلاح خودشون بدون کارمزد: درصورتی که اگه واقعاً بدون کارمزد بود باید 156 میلیون میشد نهایتاً نه 162 میلیون)
@اقساط دوساله: در مجموع 184 میلیون میشه (که 28 میلیون تومان بیشتر از قیمت نقدی)

@اقساط سه ساله: در مجموع میشه تقریباً 195 میلیون (که 39 میلیون بیشتر از قیمت نقدی)(نقدی طرح جدید)

این درحالی هست که در قیمتهای قبلی سه ساله میشد 175 میلیون تومان در نهایت، که فقط 23 میلیون از قیمت نقدی اون یعنی 152 میلیون تومان بیشتر بود.

یعنی اقساط سه ساله در طرح زمستانه میشد 175 میلیون ولی الآن که دقیقاً وسط زمستون هستیم طرح نوروز گذاشتن و قیمت نهایی اقساط سه ساله میشه 195 میلیون!!!!!!!!!!!!!




الآن هم طرح دهه فجر گذاشتن و عملاً چه مدل GS چه مدل MG6 چه مدل MG3 تفاوتی با طرح نوروزی که گذاشته بودن نداره چه در قیمت نقدی و چه اقساط یک دو و سه ساله!
فقط در این طرح دهه فجر یک طرح اقساط یک ساله ام جی جی اس با طرح نوروز متفاوت شده که هست ماهی 6.666.666 تومان قسط مربوطه که توو طرح نوروز بوده سه ماهی 20 میلیون. که این سه ماهی 20 میلیون رو هم تقسیم بر سه کنیم تا ماهیش رو حساب کنیم میبینیم میشه ماهی همون 6.666.666 تومان قسط ماهانه ی طرح یکساله که عملاً دقیقاً همونی هست که توو طرح دهه فجر میبینیم در اینصورت حتی ذره ای تفاوت در قیمت نقدی و قیمت اقساط و زمان تحویل و ... ایجاد نشده فقط اسم طرح رو عوض کردن که پاچه خوار ها بگن ما هم به یمن دهه فجر طرح جدید دادیم به خریداران. شرم آور هست.

فقط شما میتونید چهار نفر درس نخونده که یه شبه پولدار شدن رو فریب بدید ما که گول نمیخوریم.
گوشای مردم رو دراز میبینن یا خودشون رو توو آینه میبینن این شکلی که همچین طرحی گذاشتن؟!!


امیدوارم مراجع ذیربط کوتاهی نکنن، واقعاٌ حق مردم داره تضییع میشه.

ممنون از خوانندگان و خودروبانک عزیز
1394/11/13
گویا علیرضا کارشناس رسمی بازار اتحادیه اروپاست که اینقدر مطمئن میگه امکان نداره وارد اروپا بشه!!!
انصاف هم چیز خوبیست.نمیشه به کیفیت داخلی MGgs بگی فوق افتضاح ولی به توسان و اسپورتیج بگی با کیفیت!!!!اگر ام جی فوق افتضاح هست پس کره ای با یک پله ارتقا میشن افتضاح
1394/11/13
من خودم داخل gs بررسی کردم شاید در حد توسان 2016( که اونم تو منطقه آزاد از نزدیک بررسی کردم) نباشه ولی به هیچ عنوان افتضاح نیست!!!!!!!!
صد درصد وارد بازار اروپا می شود و در آینده آمار فروشش مشخص می شود.
البته در بازار چین که آنچنان نتونست موفق باشه فکر رتبه 24 یا 25 بین شاسی بلندها داشت.( تو سایت پدال آمارو زده).
1394/11/13
اونوقت ژاپن چی؟؟؟ شما چینی سوار ها فقط زورتون به کره ای ها میرسه
چون چشم دیدن اینو ندارین که ببینین کره بالاتر تمامی کمپانی های آسیا در رده اول قرار داره
1394/11/14
سن مارتین یکبار داخل میتسوبیشی یا هوندا نشستی؟؟یا اینکه IQ شما زیر 70 هست که تفاوت عظیم بین کیفیت اوتلندر یا CR-V رو با سانتافه متوجه نمیشی
برادر محترم,فلسفه اقتصادی کمپانی های ژاپنی کیفیت هست و بدلیل کیفیت توانستند در دهه 70 میلادی سری تو صنعت خودروسازی در بیارند در صورتی کره ای ها بدلیل فلسفه ساخت شون تولید ماشین ارزان قیمت و اقتصادی بوده و به همین دلیل پرفروش شدن
1394/11/13
دوستای عزیز برند ام جی یکی از برند های قدیمی انگلیسی هست که سهامش رو به چین فروخته ولی هنوز طراحیشو اصالتشو کیفیتشو حفظ کرده.خیلی از برندهای معروف توی چین سایت تولید دارن...دلیل نمیشه بد باشن...خواهشا یه اطلاعات جامع راجب کارخونه و مشخصات فنیش داشته باشین...این کارخونه تو هیچ موردی تقلید نکرده از جایی موتور یه برند خاص رو هم رو ماشیناش نمیذاره...ما که اینو تست نکردیم و ندیدیم ولی یه مقدار از روی ام جی 3 و ام جی 6 میشه قضاوت کرد... اصلا با برند های چینی قابل مقایسه نیست...
1394/11/13
ملت چقدر از ام جی کینه دارن!!!! 😂😂😂
هنوز هیچکس هیچی نگفته دوستان ام جی ستیز خود جوش شروع کردن!!😂😂
عزیزان هرچی دوس دارید بگید دیگه مهم نیس اگه شماها میخواستید متوجه حرف کسی بشید تاحالا شده بودید =)
1394/11/13
با احترام جارو برقی های خوبی تولید میکنه .....
1394/11/13
امیر حسین خان معلومه که تا حالا چشمت به این آشغال چینی نیوفتاده که حرف الکی میزنی اگه یک بار از نزدیک ببینی اینطور بیخودی طرفداری نمیکنی. کاملا معلومه از کارمندای مدیا هستی. من به فکر هموطنانی هستم که با هزار بدبختی پول جور میکنن برا خرید یه ماشین با کیفیت ولی گول تبلیغات بی سرو ته افرادی مثل جنابعالی رو میخورن. یه کمی مراقب باش خئاای نکرده کسی با تبلیغات امثال تو پولشو برا این آشغال هدر نده. البته اگر هموطنات از ام جی برات مهمترند.
1394/11/14
مشکل شما اینه که فکر میکنی کسی که ۱۶۰ میلیون برای این ماشین پرداخت میکنه با چشم بسته خرید میکنه و این ماشین و ندیده،شما و امثالی مثل شما هدفی جز تخریب ندارید چون از نوع صحبت و تفکر شما مشخصه ،وگرنه همه تفاوت بین یک نظر مخالف و موافق و می دونند. شما میگید تبلیغات مدیا در صورتی که احتمالا همه جا دروغ می گویند و مردم باید به حرف شما (به قول یکی از دوستان ، دلواپسان) گوش کنند.
1394/11/14
دوست محترم,وقتی شما میگی کیفیت داخلی ام جی فوق العاده افتضاح هست پس کره ای ها که یک پله بالاتر هستند کیفیت شون افتضاح هست.شما برو تو میتسوبیشی یا هوندا بشین تا تفاوت رو با کره ای ها حس کنی.بی کیفیتی و لیز شدن چرم کره ای ها که شهره آفاق هست
پدر جان,عقل سلیم باعث میشه که خریداران کمی فکر کنند که وقتی ام جی هم قیمت کره ای ها هست چرا بعضی مثلاً بجای النترا سراغ MG6 میرن؟؟؟
1394/11/15
دوست عزیز با این حرکت های پوپولیستی مرد اگاه مدتهاست که اشنا شدن ، و دیگه جواب نمیده ، من مدتی ام جی خریدم و کاملا راضی هستم ، امیدوارم هرگز سعی در انحراف افکار دیگر نداشته باشید و با نیت خیر ، نتیجه گیری اشتباه کرده باشید
1394/11/13
امیر حسین خان در ضمن عدم امکان ورود به اتحادیه اروپا با این کیفیت نظر کارشناسان سایت معتبر اتوکار Autocar.co.uk هست نه بنده. خود شنا هم میتونی بری تحلیل کامل ماشین رو بخونی. البته اگه انگلیسی بلد باشی بخونی که شک دارم و گرنه اینطوری نظر نمیدادی و قبل از نظر دادن زحمت مراجعه به این سایت رو میکشیدی.
1394/11/14
عزیزم نوشته باید از کیفیت و متریال داخلی بهتری به جای استفاده از پلاستیک خشک به کار ببره در صورت ورود ،و همیشه این تغییرات برای مدل های قبلی هم صورت گرفته ، کلا به صورت کلی در برابر رقبای اروپا و هم کلاس بیان شده ،در ضمن این خودروی مورد تست بوده و باید دید در نمایشگاه لندن چه اتفاقی می افتد ،این خودرو اولین محصول ام جی است که به غیر از انگلستان به کشورهای دیگر اروپایی هم صادر خواهد شد ، حتی موتور های مورد استفاده برای اروپا طراحی و ساخته شده ،یعنی خود ام جی از شرایط بازار کشور خودش خبر نداره، عزیز برادر کیفیت ام جی بد نیست اما جا برای بهتر بودن هم دارد ،خودرویی که هم هندلینگ هم شاسی و هم موتوری در سطح قابل توجهی است و نسبت به رقبای بازار بسیار بالاتر است اگر کیفیت بالاییی داشته باشد دیگر با قیمت اقتصادی عرضه نمی شود که ،باید اون موقع با ب ام و رقابت مستقیم کنه، کمی منصف باش ، ما دوست داریم پول پراید بدیم ولی بنز سوار شیم ،فکرم می کنیم اروپا الان فقط لامبورگینی و فراری و رولزرویز داره تردد میکنه با کیفیت سوپر لوکس، بد نیست شما که انقدر در تلاش و دلسوزی برای مردم هستید یکبار تلاش کنید به اروپا بروید شاید تفییری در رفتار و ذهنیت شما ایجاد شد .
1394/11/13
بهرام جان اگه ماشین رو از نزدیک ببینی نظرت در مورد برند ام جی کاملا عوض میشه. کیفیت ام جی 6 در حد قابل قبولی است ولی این یکی واقعا افتضاحه.
1394/11/14
یه لاستیک مدل های مختلف ام جی می ارزه به هرچی ماشین کره ای که هم قیمت با اون هستند
1394/11/14
تا کور شود هر انکه نتواند بیند یکه تازی کره را در بازار جهانی
1394/11/14
کثیره ای از مشکلات زیر بنایی هر مملکتی ، ریشه در عقب ماندگی های فرهنگیشان دارد،،،

تا زمانی که انتقادها به جای سازندگی،، تخریب کننده، بی محتوا و زننده باشد، تا زمانی که یاد نگیریم به سلیقه و داشته های دیگران احترام بگذاریم و هر صحبتی و نسنجیده و بدون تحقیق بیان کنیم و در برابر فهم و درک ایستادگی کنیم اوضاع فرهنگی ما همین باقی خواهد ماند.

متاسفانه در برابر برخی رفتارها و صحبت ها باید تنها سکوت کرد ، چرا که بحث و جدل تنها یک کار بیهوده است.
حالا از نام خاصی استفاده نمی کنم منتها امیدوارم قابل توجه برخی دوستان باشد.



1394/11/14
دوستان عزیز تو سایت اتو اکسپرس و درایو اربیا کیفیت خودروهای ام جی رو در سطح قابل قبول دونسته و این از خواص خودروهای اقتصادی هست ولی نوشته بهتر بود از پلاستیک خشک کمتر استفاده می شد. این عیب رو هم برای تمامی خودروهای رقیب ام جی و خودروهای اقتصادی نوشته است پس چیزی نیست که بگیم ام جی کم کاری کرده... امیدوارم که درک کنید ....
1394/11/14
اون حضرات ام جی سوار که فرمودن علیرضا تا حالا ام جی ندیده و یکیشون حتی قسم هم خورد بفرمایید آرم پشت ام جی جی اس چه شکلی؟
روی فرمونش چند تا جای خالی اپشن هست که مدیا اونا رو حذف کرده(دزدیده)؟ سینی زیر موتور داره؟ دستگیره های داخلی درهاش از چه جنسیه؟ بعد بیاد قسم بخوره که علیرضا ماشین رو ندیده. در ضمن من فقط نظرم رو درمورد جی اس گفتم که آشغاله - چه کار کره ای ها و غیره دارم . اتفاقا ام جی 6 و3 از نظر کیفیت در حد قابل قبولی هستند.
یه عده دیگه تعریف شاسی دینامیک دادن و یه سری چیزای دیگه که اصلا نمیدونن چی هست میکنن. شنا با یه جستجوی ساده همین چیزا و خیلی چیزای دیگه در مورد سایر ماشین ها می تونید پیدا کنید. احتمالا پیش خودتون فکر کردین شاسی دینامیک از آسمون نازل شده فقط برا ام جی. نه عزیزم اینجوری نیست خیلی ماشین های دیگه حتی چینی های رده چندم هم از این چیزا دارن. اینها فقط تبلیغات یه عده ام جی پرستن.
جهت اطلاع ام جی پرستان عرض کنم نرم افزار کنترل سیستم انتقال نیروی ام جی جی اس از شرکت بسیار معتبر GNK هست که در امور فضایی نیز تخصص داره ولی زیاد جو گیر نشین طراحی سیستم انتقال قدرت و نرم افزار کنترل نود درصد ماشین های تولید شده در دنیا مال همین شرکت هست. پس بیخودی تبلیغ نکنید.
1394/11/15
شما یا نمیدونی شاسی دینامیک چیه یا نمیدونی فروق خودروسازهای اروپایی با بقیه چیه
این تکنولوژی در انحصار پورشه و بنز و بی ام و هست و فولکس واگن، جگوار و ام جی و بقیه خودروهای خاص انگلیس و آلمان، همین

آرزوی دست نیافتنی جین و کره و 100 مرتبه بالاتر ژاپن
قبل از نظر دادن تحقیق کن آقای سان مارتین به ظاهر علیرضا
1394/11/14
ظاهرا ورود این خودرو بازار خیلی هارو کساد کرده که که اینجوری جوش آوردن و دارن ازش بد میگن
1394/11/14
با قیمت 162 میلیون فقط بازار خودشو کساد کرده!خخخخخخخ
1394/11/15
sin جان عزیز
شما میگید که ام جی به مسائل فنی بیشتر اهمیت داده. درست ولی به لحاظ فنی هم بخصوص در بحث راندمان موتور و شتاب صفر تا صد ام جی gs با شتاب 8.92 ثانیه ای (به علت تاخیر توربو) آنچنان حرفی در مقابل بقیه خودروهای 2 لیتری توربو نداره!! به شخصه شاهد شتاب صفر تا صد 7 ثانیه ای اسپورتیج 2 لیتری توربو مدل 2012( که به تعداد اندک وارد شده) بوده ام!! x3 و q5 که جای خود!!!
در ضمن آمار فروش gs در خود چین هم کمتر از توسان بوده!!!!!!!
متوجه منظور شما ازاختلاف قیمت 26 میلیونی نمی شوم؟؟!!
یعنی مثلا قیمت توسان 2016 شده 188 میلیون؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
چون مدیا قیمت gs گذاشته 162 تومن!! به نظرم اشتباه می کنید!
1394/11/16
ایمان


درسته ایمان جان، فکر می کنم اشتباه کردم، در حال حاضر کیا اسپورتیج نسل فعلی با مدل 2015 صفر کیلومتر حدود 158 میلیون و در مدل 2016 حدود 168 میلیون قیمت دارد ، هیوندای توسان نسل فعلی در مدل 2015 حدود 149 تا 153 میلیون و در مدل 2016 حدود 164 میلیون قیمت دارند، ام جی جی اس حدود 162 میلیون که با تخفیف نقدی 156 میلیون تومان قیمت دارد. البته ظاهرا نمونه های نسل جدید هیوندای توسان قیمت پایه روی 170 میلیون شروع خواهد شد و انها رقبای اصلی 2016 به حساب می ایند که با توجه به قیمت گذاری نمایندگی های این دو برند احتمال افزایش قیمت نجومی به 180 هم خواهد بود، 😉

در حال حاضر جی اس با توجه به رقبای موجود سنجیده می شود و پرقدرت ترین بازار در کلاس خودش است، نوع شتاب گیری با توجه به دانش راننده، شرایط اب و هوایی، کیفیت سوخت متفاوت است و شتاب رسمی 8 ثانیه اعلام شده که در تبلیغات خارجی هم روی این موضوع مانور می دهند، اما همه اینها با توجه به قیمت جهانی و در کلاس اقتصادی سنجیده می شود که منظور از صحبت بنده با توجه به این فاکتور ام جی بیشتر به تولید یک خودروی اقتصادی ولی با قدرت بالا تمرکز داشته است.

در چین هم بازار خودرو کاملا متفاوت است، ام جی که به تازگی وارد شده اما هیوندای توسان یا اسپورتیج خودروهایی بودند که در بدو ورود در بازارهای جهانی از فروش بالایی برخوردار بودند و تحول بزرگی نسبت به نسل قبل خود داشتند،حالا بازار چین هم طبیعتا تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته، پس طبیعی است که مقایسه این دو خودرو زیاد درست نیست، ان هم بازاری مانند بازار چین، اگر توجه کنید خود خودروهای بومی چینی از فروش بالایی برخوردار بودند اما این دلیل بر برتری با برندهای معتبر نبوده.

اما بازهم با توجه به صحبت ها و مقایسه کیفیتی، توان بیشتر ام جی در برابر دو رقیب فعلی بازار تحت عنوان سال 2016 رقابتی تر تعیین قیمت شده.
1394/11/16
sin جان
از تبادل نظر با جنابعالی لذت میبرم. به نظر من اگر کسی کامنتی میذاره باید مثل شما در کمال ادب و با استدلال منطقی باشه
موفق باشی
1394/11/15
دوستان مجددا در پی برخی صحبت ها در خصوص کیفیت خودروی ام جی جی اس ،لازم دانستم چند نکته ای را بیان کنم، در ابتدا باید متوجه باشیم منظور از کیفیت تنها ظاهر مواد نیست، بلکه دوام و سلامت ،عمر مفید قطعات چه فنی و چه تزئینی است، هر خودرو با توجه به میزان استفاده ،نوع رسیدگی و نگهداری در بازه زمانی متفاوت دچار مشکلاتی از جمله رنگ پریدگی، سایش، خط و خش ، پوسیدگی و... می شوند، در طی پنج سال گذشته چه محصولاتی از هیوندای و کیا (رقبای اصلی و همیشگی ام جی در ایران) ،چه خود محصولات ام جی و چه برندهایی مانند تویوتا که همیشه بر مبنای کیفیت شناخته می شوند ،، بس از مدتی دچار مشکلاتی که در بالا بیان کردم شده اند، شاید یکی از بیشترین موردها فرمان و دستگیره درب ها باشند که تماس با انها به نسبت سایر موارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

برخی دوستان به شدت اعتقاد دارند که کیفیت داخل ام جی بسیار پایین و گاها واژه اشغال را به این خودرو اختصاص می دهند و همواره بر این تاکید دارند که رقبایی چون کیا اسپورتیج، هیوندای توسان از کیفیت بسیار بالاتری بهره می برند.
هرچند که از ام جی توقع بیشتری بود و سایت های معتبر هم به این نکته اشاره داشتند که ام جی باید کیفیت داشبورد محصولات خود را ارتقاء دهد اما در پس یک خودروی اقتصادی، در اولین محصول شاسی بلند خود، به مسائل فنی بیشتر اهمیت داده و انتظار می رود در نمونه های بعدی به خصوص برای بازار اروپا سطح کیفیتی محصولات را بهبود بخشد.
اما با این حال چالشی تصویری از این محصول و رقبای خود در اختیار شما قرار می دهم تا ببینیم چقدر واژه هایی که برخی دوستان استفاده می کنند درست می باشد.
به خاطر همین موضوع به یکی از سایت های داخلی و معتبر چین نگاهی کردم و این سه محصول یعنی ام جی جی اس، هیوندای توسان (قدیم و جدید) و کیا اسپورتیج که توسط این سایت بررسی شده و همگی در چین ساخته شدند را در لینک های جدا در زیر برای شما قرار می دهم.

مورد بعدی ارزش بهای خودروهاست که دوستان اعلام می کنند با توجه به کیفیت پایین ام جی اصلا ارزش خرید ندارد.
هرچند شخصا از بهای فعلی خودروها در بازار ایران اصلا رضایت ندارم و تمامی خودروها به چندین برابر ارزش خود به فروش می رسند اما باید دید ایا اختلاف 26 میلیونی محصولات کره ای با کیفیتی که خودتان قضاوت خواهید کرد و از نظر فنی بسیار پایینتر از ام جی قرار دارند بصرفه هست یا خیر.

ام جی جی اس

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xisvfaeef6hzvq9mfqgu.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xs78z5b6t22itzwhhtsfm.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xrlod7w5je0j5a78621gk.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xymiz5bep410m9614gye.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x4uf73nnbbw1qkqe85cae.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xi2hza40kxm7k6u62awgt.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xv97axl45iaoa26p9dy2p.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xavirt9x747q69qoyweqt.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xqpeiabh3pbz8uu39rh9a.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xj8b5vdsamx5lgu3d4frz.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xbn26w1fnnkv18wn2s46p.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xye6pny2tmihf76nmymw.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xtul6lydvhsqqfrwcjblz.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x59fbmjcbuliv2jtaf8c.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xg8ypo5jtfc4vw3p9q1sx.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xjjygxumx80ywrqg7rjyy.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xsb7boomzot3b21kg7gq.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xokyjdr3fk1jb5ios6mn.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x9rpqa8a2895i5x8lwtx.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x1ltyktcshu9tbj5ysyu.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x87cbsrr2ieqty86a9mw3.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xea2lyuf3xi13kj7eua4j.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xp8qgk0xg3kfxm6bthf6l.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xiaj56xo6i8e47fwn7yl.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x1420hbkg59yhjrtdoxj.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xfbwzc5r9f5bchjilcnj5.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x9owmjn7pv2zfkr1kjeh5.jpg

هیوندای توسان

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x7isjrouz277wmv48aax2.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xf6fx91vb8nuld4zo5ax.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xuhbvwg551e0j6lgr9mb6.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x7t9q02jp327x1v9oe5f9.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xnpnt6w8tkcs73syyuss.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x426h2wbvf3dcdglc8d08.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xz6k1t7are81du0vnziwl.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xicjsqk89lgtomjbxkcw.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xl7vv9560mtrhhxhrk3l8.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xy5i3c2yrhgtb2mfa8e87.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x5jrh9xbflxg6xnuit4b0.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xek76cpedcau87m2o531.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xh97o36ngt53efk8fkxo.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xd3gh0pr1kjjav0ffwcy.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xky788riaxjs0pe13p.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xewsffqfy1za7o2n6rtxj.jpg

کیا اسپورتیج

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xjzlmq9y7t47j8rxw42jm.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xtem8qgz88pe8wz6w514.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xlay3qlwtsveddi3x8ai.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x83ruml1dbmq80622fu6.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xl3gkvg475i0cwwxn6zu.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x7pzgk62l2a61xf05zcia.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xnb99d4x82u1hzeu65am8.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xw3j2zz3wzjowtfbwej0.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xjqezqm6cto5v32ws2gyk.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x85xlky06em8q1zbtunb.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xkqwuco5k9ynoi24iphgf.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x9itg88a1uslajt0zn2nx.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xpwnaxx9nn0qwn5olqy0.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x9f2zsp3d7hjj9ulrukz1.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x06uyx0xoett531t7esa.jpg

کیا اسپورتیج جدید (بررسی نشده)

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xpjttgkni5q5ndoevuz2x.jpg

هیوندای توسان جدید

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x804r7crbxnan1j6m6mr.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x6511u25ka5hs4byw360j.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xxbdt59y2a9gmi4in470.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xce6ck9uz2gnp65ap99u.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xvh4hhmobr2xvhv19wsqi.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x3vivkxyqjah56uifh2pz.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xjeo88pohvmelp339hiu.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xc7ppkw1atfksvf3l3xk.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xkoqq51fxqs8ibz0ixqv.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xnq61v7vfypqjrmdfqk91.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x4zlzlrfeoeuttlnsz0vd.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x7v8ufoqt95pnm9jl8fv.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xnztsd5j9w2g05pr45et.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xigrn1uxnt68oo18fz9b9.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=x54l451y6w0v3zkdqs37.jpg

http://www.overpic.net/viewer.php?file=xuieps3rah06uwfrl5pjn.jpg
1394/11/15
اجازه بده اقا سینا اجازه بده
قرار نیست هر چی از دهنت بیرون میاد به دارندگان خودروهای کره ای و تکنولوژی برتر کره جنوبی در آسیا بگی
شما یه جوری از ام جی تعریف میدی هر کی ندونه فکر میکنه ام جی هم تراز گروه پورشه هست نه یه محصول چینی بی کیفیت ( به قول خودت آشغال )
همونجور که خودتون تو پست های قبلی گفتین ریشه اصلی فرهنگ پایین در مردم سواد کم اونهاس ...
چیزی که من فکر کنم شما اونو نداشته باشید که اینطوری یک طرفه از بدی کره ای ها میگید ...
شما ام جی سوار میشید درست ولی این دلیل نمیشه همش از ماشینی که سوار میشید تعریف بدی یکم واقع بین باش و تحقیقاتت رو بیشتر کن تا به این حقیقت برسی که کره جنوبی برترین کمپانی خودروسازی آسیاست
1394/11/15
سینا جان ممنون از این همه مطلب که زجمت کشیدی، این خودش میتونست یک ممقاله خوب و چذاب باشه در مقایسه کیفی داشتبورد
1394/11/17
SUN MARTIN عزیز، هرچند نوع صحبت شما بیانگر خیلی مسائل هست، منتها من هیچ صحبتی در خصوص مواردی که شما گفتید نکردم، ارتباط بین صحبت های شما و بنده کجاست، خدا داند. کاربران خودشان متوجه همه چیز خواهند شد . موفق باشید.

1394/11/17
SUN MARTIN حتما به دکتر خودت و نشون بده
1394/11/17
سان مارتین قبلا تو سایت های دیگه هم پیام گذاشته همه ام جی دوست ها می شناسنش ، ولی خداوکیلی سان مارتین خیلی خوبی تو، جدی میگما ، مثل تو اصلا نیست ولی فقط خودت و سوژه کردی ،دلم برای کره ای ها می سوزه که تو طرفدارشونی اینطوری ابروی اون بندگان خدارو هم میبری

اصلا اقا سینا حرفس زده که تو اینطوری میگی،یعنی قول میدم حتی پست و نخوندی فقط کامنت دادی ،جالبه تو عکس ها جی اس کیفیتش بهتر نباشه بدتر نیست تازه بعضی جاها بهترم هست.


من به شخصه از سینا جان معذرت خواهی می کنم.

1394/11/18
سینا جان بسیار ممنونم
واقعا جان کلام را در کیفیت کابین بیان کردی
کسیکه از کیفیت داخلی این خودرو حرف میزنه یا MG GS را ندیده و یا توسان و اسپورتیج را
یه عده بین پلاستیک ها تفاوت کیفی و ارزشی میگذارند و ندیده کارشناسی میکنند
یه عده به مشمع بی کیفیت میگویند چرم ولی تا بحال روی چرم را هم ندیده اند
یه عده توی عمرشون به غیر از خودروهای اکونومیک کره ای ماشین ندیدند فکر میکنند کیا و هیوندای تو رده لوکس ها دسته بندی میشوند
یه عده انواع تریم ها را نمیشناسند و ندیدند فکر میکنند از بی موادی طراح ام جی تریم بلک پیانو کار کرده
امیدوارم با مطالعه نظرات پر بارتری را از جانب کاربران شاهد باشیم
1394/11/17
کاملا مشخصه اونهایی که از ام جی جی اس بیخودی طرفداری میکنن هیچکدوم ماشین رو از نزدیک ندیده. دوست عزیزمان sina تعدادی لینک عکس گذاشته برا مقایسه. آخه برادر عزیز چطور میتونی از روی یه تعداد عکس در مورد ماشین ها قضاوت کنی؟ تو کامنت قبلیم چندتا سوال کردم در مورد ماشین و کاملا مطمئن شدم همه دوستایی که بی جهت طرفداری میکنن هیچکدوم ماشین رو از نزدیک ندیدن.یه دوست عزیز دیگه فرمودن شاسی دینامیک داره، طراحی با اصالت داره و غیره. لطفا بفرمایید تفاوت یک شاسی دینامیک با غیر دینامیک چیه؟ با چه معیاری تشخیص دادین طراحیش اصیله و بقیه نیستن؟ اینا چیزایی هستن که فقط تو سایتها نوشته میشن و اون دوستایی که اینا رو میگن معنی اونها رو هم نمیدونن. آقا جان لطفا اگر ماشین رو از نزدیک دیدی بیا اظهار نظر کن و حرف سایتهای دیگر رو بلغور نکن تا نظرت مفید باشه. در ضمن کسی شما رو مجبور نکرده ندیده نظر بدین. افرادی که از این سایت دیدن میکنن و نظرات رو میخونن دنبال تجربیات دیگران هستند نه کپی پیست مطالب سایتهای دیگر.
1394/11/17
علیرضای عزیز، دیگر قرار به گول زدن خودمان که نیست، دوام محصولات ام جی طی این چندسال مشخص شده، بحث ظاهر هم قسمتی از تشخیص است، همانطور که وقتی سوار بر بنز اس کلاس شوید ،یا حتی عکس از داخل کابین ببینید متوجه با کیفیت یا بی کیفیت بودن خودرو می شوید، به همان شکلی که اگر سه عکس از مرسدس، ام جی وپراید در اختیار شما قرار دهند متوجه سطح کیفیتی خواهید شد، این عکس هایی که بنده اپلود کردم عکس های تبلیغاتی و ادیت شده نیستند که مشتری جلب کند، تصاویری اصلی و جزئی از خودروهای موجود در یک مکان که توسط سایتی بی طرف بر اساس ارزیابی و بررسی در فضای مجازی پخش شده هستند، که در همین عکس ها تصاویر قابل مشاهده هستند که سطح کیفیتی خودروها در چه اندازه هستند.

از طرفی زمانی که عکس رونمایی ام جی در برج میلاد پخش شد و همان خودرو برای تست به خبرنگارها واگذار شد همه اعلام کردند که چه خودروی بی کیفیتی است، در صورتی که به خاطر عدم اگاهی اسپری نامناسب روی همه قطعات زده شده بود حتی مانیتور و پلاستیک خشک داشبورد که در کنار اثر انگشت و فلش و.... جلوه بدی نمایش داده شده بود، من خودم ام جی سوار نمی شوم، اطلاعات و تجربه سواری بسیاری از خودروها را هم دارم، دوستانی که من را می شناسند از بسیاری از مطالب با خبرند، من حتی در ایران هم زندگی نمی کنم .

اینکه عده ای در قبال این برند جبهه گیری می کنند و تنها سر حرف خودشان هستند کاملا مشخص است که دنبال بهانه جویی هستند، وگرنه با یک سرچ ساده همه چیز مشخص است، شما می بینید، شخصی با نام مستعار صحبت هایی کردند که اصلا به صحبت های من مربوط نبوده، و جالب تر اینکه حرف و سند نه تنها از دارندگان یا کسانی که اطلاعات دارند قبول نمی کنند بلکه به سایت های معتبر و خود سایت مادر هم توجهی ندارند.

در هر صورت چنین طرز تفکر و رفتاری باعث سرافکندگی فرهنگ کشور است و مدیریت نا صحیح سایت.

1394/11/17
احتمالا نظراتی که شما بلغور می کنید درسته 😀😀
بابا مردم چه اعتماد به نفسی دارن ، مثل افتاب پرست هرجا به نفعتون باشه رنک عوض می کنید ،حالا اینجا دم از اطلاعات مفید نزنید که شماها اصلا کاری جز تخریب ندارید ،بابا شما خوب ،کیا خوب هیوندای خوب ،اصلا همش برای شما ها ...

😄😄😄
1394/11/18
واقعا مایه تاسفه که تمام کسایی که پاسخ کامنتهای من رو می دهن هیچکدام ماشین ر از نزدیک ندیدن. من چند وقته دارم در مورد شاسی بلندهای بازار تحقیق میکنم چون قصد دارم ماشینم رو عوض کنم. الان توسان 2014 اروندی(منطقه آزاد) دارم ولی به خاطر مشکلات تردد می خوام بفروشمش. زمانی که جی اس تازه اومده بود قیمتش 139تومن بود می خواستم بگیرم(قبل از اینکه تو نمایندگی اهواز ببینمش) ولی الان که از نزدیک دیدمش نظرم کاملا عوض شد. با مبلغ کمتر 157تومن الان میتونم توسان 2016 صفر یا هاوال اچ 8بگیرم که از نظر فنی مثل جی اس هست و کابین شیکتر و بزرگتری داره. به هر حال هر کی دوست داره بره جی اس بگیره انشالله مبارکش باشه و چرخش سالها براش به سلامتی بگرده. اگر کامنتهای من باعث رنجش دوستان شد عذرخواهی میکنم. ولی به دوستانی که قصد خرید شاسی بلند دارن توصیه میکنم به تبلیغات سایتها اکنفا نکنن و ماشین ها رو با دقت از نزدیک بررسی کنن.
این آخرین کامنت بنده بود پیروز باشید
1394/11/19
به سلامتی .. خدانگهدار
مدیا موتور برای این که افرادی مانند شما جو سازی و سم پاشی غیر مستند نکنند ، در چندین بازار بزرگ کشور در شهر های مختلف ، MG GS را در محوطه وسط بازار به نمایش گذاشته است تا مردم از نزدیک ماشین را ببینند و درست قضاوت کنند . من هم خودرو MG GS را دیدم و هم سالها توسان و اسپورتیج را .. به یقین باور دارم که داخل ام جی از کره ای ها برتر و با کیفیت تره و از آن مهم تر ، طراحی هنرمندانه تر ، کاربردی تر و زیباتری داره .. فقط چون چشم دوستان به کره ها عادت کرده ، سبک های دیگر طراحی را نمیشناسند و با طراحی های هنرمندان سبک های اروپایی و آمریکایی ، آشنا نیستند ..
1394/11/20
عارف جان این وسط بازار رو خوب اومدی خوشم اومد. چون وقتی جنس بنجل ته مغازه بمونه و فروش نره فروشنده میریزه وسط بازار !!!!!
1394/11/20
مشخصه که همه ام جی ستیز ها کاسب موابند ،
موفق باشی اوسا ، کرکره رو بردی بالا .....

1394/11/22
دوست من این یک شیوه بازاریابی است و در تمام کشورهای دنیا مرسومه و اتفاقا کمپانی های پرطرفدار این چنین نمایش هایی دارند . شما هم سری به کشورهای دیگه زده باشی ، دیدی !