موضوعات داغ

ژنو در انتظار خاص‌ترین خودروی سبز

عکس مطلب اول
نانوفلوسل (NanoFlowcell) خودروسازی نوین در عرضه خودروهای پاک در نمایشگاه ژنو سال گذشته بود که از کانسپت کم ولتاژی تحت عنوان کوانتینو (QUANTiNO) پرده برداری کرد، ولی حالا با نزدیک شدن به دور جدید نمایشگاه اتومبیل ژنو 2016، اطلاعاتی جدید از خودروی خاص تجدید نظر شده خود ارائه کرده است تا بار دیگر از این محصول در نمایشگاه ژنو 2016 پرده برداری کند.
براساس گفته‌های شرکت سازنده، این کانسپت با بروزرسانی و اصلاحاتی که بر روی آن صورت پذیرفته است، تکاملی چشمگیر داشته و حالا در سگمنتی کوپه 2+2 ساخته شده که تنها توسط چهار موتور الکتریکی با حداکثر قدرتی 109 اسب بخاری (80 کیلووات)، نیروی مورد نیاز حرکتی خود را تامین می‌کند. براساس ادعای شرکت سازنده و توسعه دهنده، این اتومبیل می‌تواند با همین چهار موتور الکتریکی 109 اسب بخاری به حداکثر سرعتی 200 کیلومتر بر ساعتی برسد، البته خود شرکت سازنده هم ادعا کرده که بر روی کاغذ به همچین عددی رسیده و در عمل هنوز خود را نشان نداده است.
برای به حرکت درآوردن ژنراتورهای الکتریکی یا همان موتورهای محرک هم گفته شده که از دو مخزن بزرگ مایع یونی که نقش باتری را بازی می‌کنند، استفاده شده که می‌تواند برد حرکتی این خودرو را تا 1000 کیلومتر پوشش دهد که در صورت درست بودن و عملی شدن این ادعا، رکوردی خارق العاده در دنیای خودرو به ثبت خواهد رسید.
در آخر لازم به ذکر است دوباره تکرار کنیم که این نسخه از کانسپت تجدید نظر شده QUANTiN قرار است دوباره در نمایشگاه ژنو امسال به نمایش درآید و از قابلیت‌های آن بیشتر صحبت شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/14
گفتیم بررسی تیوولی کو؟
گفتین ماهی یک بار بررسی میگذاریم
۲ ماه پیش گفتین تیوولی ماشین خوبیه و بررسی کردیم بعد نگذاشتین ، بررسی لیفان گذاشتین ، حالا ۱ ماه هم باز بیشتر صبر کردیم ولی باز نمیگذارین ، آقایون ۱ ماه شد بیشترم شد. دیگه دارین لوس بازی درمیارین. قبول دارم زحمت میکشین ولی علاف کردن مردم درست نیست، پیشنهاد میکنم یه هفته قبل از اینکه چیزی بذارین بگین بررسی کردیم نه ۳ ماه قبل بعدش مردم رو تو خماریش بگذارید. اینحوری با این زمانبندیاتون طرفداراتون رو از دست میدین جون مارو گرفتین تا این بررسیو بگذارید
1394/11/14
دروغ میگه نزارید بررسی شو...
1394/11/15
کوانتینو=کوانتین + تارانتینو...