موضوعات داغ

مفهومی اشکودا در راه ژنو

عکس مطلب اول
اشکودا از مفهومی VisionS به صورت آنلاین پرده برداری کرد تا مقدمه‌ای برای معرفی رسمی و زنده محصول خود در نمایشگاه اتومبیل ژنو ماه آینده فراهم کرده باشد.
طرح ارائه شده از سوی اشکودا در سگمنت شاسی بلندها جای می‌گیرد که در ابعادی 4.7 متری در طول، 1.91 متری در عرض و ارتفاعی 1.68 متری طراحی و ساخته شده است. همانطور که می‌بینید، در طراحی این محصول هم از الگوهایی آشنا نظیر جلوپنجره سنتی اشکودا استفاده شده که طراحی کلی این محصولات را بی شباهت به پدران و برادرانش نکرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی این کانسپت هم براساس گفته‌های اشکودا، می‌توان به حاشیه کرومی جلوپنجره، سقف شیب‌دار، رینگ‌های آلیاژی بسیار بزرگ با الگوهای مربعی شکل داخلی در قسمت جلوی خودرو و همچنین چراغ‌های تمام LED جفت، اسپویلری سقفی و در نهایت هم دو خروجی اگزوز بیضی شکل نصب شده در داخل سپر این خودرو اشاره کرد.
در خصوص مشخصات فنی این کانسپت تا به اینجای کار صحبتی به میان نیامده و شرکت خودروسازی اشکودا ترجیح داده اطلاعات مربوط به این بخش را در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو 2016 ارائه کند. بعد از ژنو هم می‌توان منتظر معرفی نسخه نهایی این کانسپت آماده تولید در نمایشگاه اتومبیل پاریس یعنی در ماه اکتبر بود که بر روی پلتفرمی مشترک با فولکس واگن تیگوآن به مرحله تولید خواهد رسید.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/14
چرا تو فارسی اسکودا رو اشکودا تلفظ میکنن؟من که اشکودا شنیدم نمیدونم چرا همه علاقه دارند بگن اشکودا دوستانی که با تلفظش آشنا هستند راهنمایی کنند
1394/11/14
خود مردم چک اشکودا میگن.تلفظ اصلیش همینه
1394/11/15
škoda یا اشکودا یک خودروساز چکی است و در زبان چکی š به صورت ش تلفظ میشه
1394/11/15
سهامدار شركت اشكودا فلكس واگن هست ولي طراحي و،،، خود اشكودا