موضوعات داغ

کارلینو، کراس اوور کوچک هیوندای

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی هیوندای در جریان برگزاری نمایشگاهی در هند که به تازگی کار خود را شروع کرده است، از کراس اوور کانسپت کوچکی تحت عنوان کارلینو با کد HND-14 Carlino پرده برداری کرد.
این کراس اوور کوچک در اندازه و طولی کمتر از 4 متر ساخته شده است که با این اوصاف احتمال می‌رود خود را برای رقابتی سخت با فورد اکواسپرت آماده می‌کند، ولی با برگ برنده‌های بیشتری که در ادامه بیشتر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اول از همه طراحی این خودروست که یک چهره جدید را از محصولات هیوندای به نمایش می‌گذارد و می تواند مخاطبان خوبی را به سمت خود بکشد، دومین وجه تمایز این خودرو هم درب‌های متقارن آن است که در یک مثال خوب، به صورت درب‌های رولزرویس گوست، مخالف یکدیگر باز می‌شود. به جای استفاده از آینه‌های جانبی هم می‌بینیم که طراحان هیوندای از دوربین‌های دیجیتال به جای آینه‌های سنتی استفاده کرده‌اند. به هرحال با توجه به کانسپت بودن، این طرح را نمی‌توان نسخه نهایی قلم داد کرد و ممکن است برای اجرایی کردن طرح آن، از آینه‌هایی سنتی و دیگر فاکتورهای قابل استفاده در دنیای امروزی استفاده شود.

شاسی بلند جمع و جور هیوندای در هند رونمایی شد

در ادامه هم گفته شده که طرح نهایی این محصول به احتمال قوی در اوایل سال آینده میلادی معرفی شود و احتمال می‌رود طرح نهایی آن بر روی پلتفرم هیوندای I20 توسعه پیدا کند که قابلیت استفاده از پیشرانه‌ای 1.4 لیتری و 1.2 لیتری را دارد.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/15
چراغ جلوش یه نمه شبیه ایووک شده.ولی به غیر از اون بقیه طراحیش خوب بنظر میاد
1394/11/15
چه بامزست.مثل پیکانتو با نمکه.خدایی اگه همون پیکانتو با قیمت واقعیش میومد تو کشور بهترین انتخاب بود برا تو شهر و حتی مسافرت.با یکی از دوستان با پیکانتو مسیر بین شهری رفتیم خیلی ماشین اروم و بی ازاریه.مصرف کم .گیربکس عالی.دوستمون پدرش لندکروز داشت میگفت سالی یکبار پیکانتو میره پمپ بنزین نسبت به لندکروز میگفت خخخ
1394/11/15
در اینکه ماشین خوشگله ایه هیچ شکی نیست .
هیوندای از جلو پنجرش فقط تو سانتافه و النترا درست استفاده کرد ولی این ماشین خیلی شبیه رنجرور شده وجنسیس هم که جلو پنجرش شبیه آئودی شده .
به نظرم طراحان اروپایی هیوندای در طراحی هاشون دچار سر درگمی شدن و راهشون رو گم کردن .
بنظرم دارن راه چین رو در پی میگیرن!
1394/11/15
خب هیوندا هم مثه چینیا رو اورد به تقلید
1394/11/15
سلام لطفا نقد وبررسی گریت وال هاوال m4 را در سایت قرار دهید با تشکر فراوان
1394/11/15
جلوش ترکیبی از رنج روور ایووک و فورد اج هه ولی درکل رقابتش با کیا سول جذاب خواهد بود
1394/11/16
ما تماشاگرانِ کویِ یار...
راز عقب ماندگی ما، هم چنان در ابهام؟! رانت، باند، آقازادگان، تنبلی ملت مایوس، ضعف دماغ، فتنه ی دشمنان خارجه... هر چه هست لنگ لنگان، می خرامیم و می چرخیم و هر از گاه، شیهه ای می کشیم با تُف و آه و نفرین
1394/11/16
واضح و اشکار طرحشو از تیوولی xuv 1 concept اسکی رفته ....