موضوعات داغ

بی ام و سری 7 آلپینا جواهر 600 اسبی

عکس مطلب اول
جواهر باواریایی ب ام و در پشت برند آلپینا معرفی شد، ب ام و سری 7 که قطعا می‌توان آن را لوکس‌ترین خودروی باواریایی‌ها دانست، با نام جدید آلپینا B7 xDrive معرفی شد.
به نقل از شرکت خودروسازی ب ام و، این خودروی لوکس و حالا تقویت شده آلمانی‌ها در وهله اول از ماه سپتامبر سال جاری در بازارهای آمریکای شمالی عرضه خواهد شد و سپس بسته به نیاز در بازارهای جهانی تزریق خواهد شد. این اتومبیل در قدم اول برای تامین نیروی حرکتی خود از پیشرانه‌ای بروزرسانی شده 4.4 لیتری V8 از خانواده موتورهای BiTurbo کمک می‌گیرد که حداکثر قدرت تولیدی آن پس از بروزرسانی به 600 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم به 799 نیوتن متر رسیده است که برای استفاده موثر از این نیرو و گشتاور تولیدی، شرکت خودروسازی ب ام و بر سر راه این قدرت تولیدی جعبه دنده‌ای 8 سرعته اتوماتیک را نصب کرده که پس از دریافت نیرو و اعمال تبدیل دور بر روی آن، به هرچهار چرخ خودرو به کمک سیستم چهارچرخ محرک xDrive ارسال می‌شود.

بی ام و سری 7 آلپینا با توان 600 اسب بخار

پس از پیشرانه آلپینا به رسم عادت به سراغ طراحی ظاهری این خودرو رفته و برای اسپرت کردن چهره آن از رینگ‌های سنتی و همیشگی 20 اینچی آلیاژی خود با لاستیک‌های سوپر اسپرت میشلین پایلوت استفاده کرده است. البته رینگ‌ها به تنهایی خودرو را اسپرت نکرده‌اند و عواملی همچون بامپر زیر سپر جلو، قاب داخلی مشکی رنگ چراغ‌ها، جلوپنجره‌ مشکی، اسپویلر سقفی و خروجی‌های چهارتایی اگزوز هم در این امر دخیل بوده‌اند. هرچند در باطن آن هم از کمک فنرهای کنترل شونده، سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم، سیستم فعال ثبات و یک سیستم فرمان انتگرالی در کنار سیستم ترمز قوی‌تر با کالیبراسون آبی رنگ استفاده شده است.
با نگاهی به داخل کابین هم می‌توان روکش‌های چرمی صندلی‌ها از جنس ناپا، روکش‌های چرمی استاندارد داشبورد، غربیلک فرمان اسپرت با صفحه پس زمینه آبی رنگ صفحه کیلومتر، پنل ابزار جدید، دوربین دید عقب، صفحه نمایشگر سقفی و دیگر تجهیزات اضافی را مشاهده کرد.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/2/22
just Oops ..!!