موضوعات داغ

معرفی شاسی بلند فورد اکسپلورر اسپرت 2017

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی فورد از جدیدترین شاسی بلند خود، یعنی مدل اسپرت فورد اکسپلوررXTL 2017 پرده برداری کرد.
این شاسی بلند فورد (XLT اسپرت) اساساً خودرویی بین اکسپلورر XLT و اکسپلورر لیمیتد است که در طراحی ظاهری خود با اصلاحاتی که تجربه کرده، به جلوپنجره‌ای جدید با قطعات و الگوهای طراحی جدید خاکستری رنگ در لابه‌لای خود، آینه‌های جدید، طراحی مجدد درب پنجم، سقفی پانوراما شیشه‌ای (در قسمت سرنشینان) که باربند هم بر روی آن طراحی شده و در نهایت هم به رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی خاکستری رنگ مجهز شده است. در داخل کابین هم شاهد یک طراحی مجلل هستیم که طراحان بر روی صندلی‌های آن از روکش‌های چرمی خاکستری و جیر با دوخت متقابل استفاده کرده‌اند.

پیشرانه 3.5 لیتری 290 اسبی روی فورد اکسپلورر نصب شده است

از طراحی خودرو عبور کنیم، به تجهیزات جدید بکار گرفته شده در سری شاسی بلندهای اکسپلورر می‌رسیم که در این خصوص شرکت سازنده جدیدا بر روی این خودرو از صندلی‌های برقی قابل تنظیم در 10 جهت، سیستم سرگرمی SYNC 3، یک سیستم دسترسی هوشمند و در آخر هم از استارت دکمه‌ای استفاده کرده‌ است.
در بخش قدرتی هم شاهد پیشرانه‌ای 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل هستیم که در حداکثر کارایی خود می‌تواند توسط جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک، نیروی 290 اسب بخاری و گشتاور 345 نیوتن متری را به چرخ‌های عقب در مدل استاندارد و به هر چهارچرخ خودرو در مدل سفارشی ارسال کند.
فورد اعلام کرده که این شاسی بلند XLT اسپرت را در تابستان امسال به بازار عرضه خواهد کرد و قیمت تمام شده آن نیز با نزدیک شدن به زمان عرضه اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/22
بعد از ۲ ماه انتظار گفته بودین این هفته بررسی تیوولی رو میذارین
واقعا خودروبانک بد قول هست متاسفم براتون فقط همین
1394/11/23
شما هم کشتین ما رو عزیز هر جا میرسید مینویسد بررسی تیوولی . ای بابا اگر خریدار این خودرو هستید برید از بازار تحقیق بکنید افرادی که دارن . با یه فیلم مگه ماشین میخرن . من مطمئم صد تا بررسی تیوولی هم ببینید باز نمیتونه بهتون کمک بکنه . واقعیت ها رو ول کردید دل بستید به بررسی تبلیغاتی .... یه پرسش از دارنده این ماشین بهترین راهه خواهشا هر جا میرسید کامنت نذارید یه ایمیل به مدیر سایت بزنی تاثیرش بیشتره بخدا
1394/11/22
سلام خدمت مدیر محترم و گرامی سایت خودروبانک .خوشحالم از این که مدیران با سلیقه و کارشناس در ایران هستند که این گونه سایتهایی رو مدیریت میکنند برایی شما آرزوی موفقیت دارم
1394/11/22
قیافه جلوش کپی لندروور ایووک هست!
1396/6/15
از لندروور قشنگ تره
1394/11/23
ماشینی که نیاز به تعریف نداره