موضوعات داغ

شاتل زمینی پژو در راه ژنو

عکس مطلب اول
پژو برای اعلام موجودیت خود در نمایشگاه ژنو امسال، از نسخه‌ای ویژه یا به طور دقیق‌تر، نسخه‌ای لوکس و مدرنیته از ون تراولر پرده برداری کرده است.
شرکت خودروسازی پژو برای شناخت بهتر ون لوکس و صد البته پیشرفته خود، نامی بلند تحت عنوان "تراولر آی- لب VIP شاتل (Traveller i-Lab VIP Shuttle)" را انتخاب کرده که طراحی اولیه آن را از روی پژو تراول استاندارد برداشته است، ولی برای اینکه بتوان بدون ورود به آن، خودروی ون لوکس و پیشرفته پژو را تشخیص داد، شرکت سازنده تغییراتی جزیی را در بیرون از خودرو اعمال کرده که به طور کلی شامل رینگ‌های جدید آلیاژی، درب جدید کشویی که به سیستم باز شدن خودکار با حرکت دادن پای خود به زیر شاسی، شیشه‌های مات و دودی و... در این ون می‌شود.

ون جدید پژو در نمایشگاه ژنو رونمایی می شود

بیشترین تغییرات حاصله بر روی ون تراول را هم می‌توان درون کابین مشاهده کرد، در این خودرو علاوه بر اینکه از روکش‌های چرمی آکانتارا، تریم‌ها و قطعات چوبی و یک سیستم سرگرمی پیشرفته استفاده شده است، در عقب کابین هم به جای باز بودن فضا برای بارگیری، از پنلی بزرگ مربوط به سیستم سرگرمی بر روی سقف و همچنین چهار صندلی لوکس در این فضا استفاده شده که به صورتی جفتی مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک سالن کنفرانس را برای صاحب خود دست و پا کرده است، علاوه بر این و مهم‌ترین قسمت طراحی داخل کابین این خودرو، مربوط به صفحه نمایشگر 32 اینچی وسط کابین و نصب شده بر روی یک ریل متحرک می‌شود که قابلیت جابجایی خطی در کابین را هم دارد، براساس گزارش‌های به عمل آمده، این صفحه نمایشگر گویا از 4 تبلت کوچک‌تر تشیکل شده که به یکدیگر متصل و کانکت می‌شوند و اطلاعات را به صورت واحد به نمایش در می‌آورند. گفتی است که این پنل تصویری با کمک سامسونگ توسعه پیدا کرده و درون کابین این ون لوکس پژو بکار گرفته شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد