موضوعات داغ

شمارش معکوس برای آخرین نمایشگاه خودرویی کشور

عکس مطلب اول
نمایشگاه خودرویی اصفهان، آخرین نمایشگاه بین المللی ایران در سال جاری خواهد بود که از 28 بهمن ماه لغایت یکم اسفند ماه کار خود را در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در ساعات 15 الی 22:30 در سالنی به مساحت 10 هزار متر مربع برگزار خواهد کرد و شرکت‌های خودروسازی بزرگی از سرتاسر جهان در این نمایشگاه گرد هم خواهند آمد.
براساس گزارش‌های بعمل آمده از این نمایشگاه خودرویی، شرکت‌های خودروسازی نظیر ام‌ جی، ام وی ام، گریت وال، سوبارو، مزدا، هیوندای، جی ای سی، لیفان، بی وای دی، هیوندای، سانگ یانگ، میتسوبیشی، هوندا، رنو و بی ام و در این نمایشگاه خودرویی حضور خواهند یافت.در این نمایشگاه دو شرکت رنو و میتسوبیشی هم شرکت‌هایی هستند که مستقیما از طرف شرکت خودروسازی مادر یا زیر نظر آن‌ها در آخرین نمایشگاه خودرویی کشور در سال 94 حضور پیدا می‌کنند.
در کنار معرفی و رونمایی از محصولات جدید، گفته شده که هر یک از شرکت‌های خودروسازی حضور یافته در این نمایشگاه خودروهایی را جهت تست در اختیار حضّار قرار خواهند داد، بدین گونه که پس از ثبت نام، می‌توان خودروی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و مشخصات فنی و عملکرد آن را از نزدیک و بطور شخصی مورد بررسی قرار داد.
نمایندگی‌های موجود در این نمایشگاه نیز آسان موتور (هیوندای)، خودروسازان راین ( ولکس )، کرمان موتور ( جی ای سی و لیفان )، رامک خودرو (سانگ یانگ)، مدیا موتورز (ام جی)، نگین خودرو ایرسا (رنو)، بهمن موتورز ( مزدا )، پرشیا خودرو (ب ام و)، آرین موتور (میتسوبیشی)، مدیران خودرو (ام وی ام)، گلرنگ موتور فامیلی (هوندا)، سیف خودرو (سوبارو)، کارمانیا (بی وای دی) و عظیم خودرو (گریت وال) خواهند بود.

در مورد حضور مستقیم شرکت بی ام و در این نمایشگاه سایت خودروبانک تماسی با شرکت پرشیا خودرو برای شفاف سازی داشته که می توانید در این صفحه آن را مطالعه کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/26
کسی خبر داره محلش کجاست؟؟
آبشاره؟؟؟
1394/11/26
آبشار سوم... کنار پل تاریخی شهرستان (قدیمی ترین پل احداث شده بروی زاینده رود در شهر اصفهان)
1394/11/26
فکر کنم BMW برای اولین باره شرکت کرده
1394/11/26
اخی ...طفلک چینی ها از همه کمتر نماینده دارن...جای خیلی از برندهای معتبر خالی هست
1394/11/27
ببخشید ا اینا کجای ان ؟؟ کرمان موتور ( جی ای سی و لیفان ) خودروسازان راین ( ولکس )،مدیا موتورز (ام جی)،مدیران خودرو (ام وی ام)،عظیم خودرو (گریت وال)