موضوعات داغ

گسترش فعالیت رنو در بازار ایران

عکس مطلب اول
پس از توافق برجام و امضای سند همکاری مجدد میان پژو و ایران خودرو، هر روز شاهد حواشی متعددی در داخل کشور بوده‌ایم که همچنان هم ادامه دارند، ولی حالا شاهد حواشی خارجی در رابطه با این قرار داد میان پژو و ایران خودرو هستیم، حاشیه‌ای که سرچشمه آن از دیگر شرکت خودروسازی فرانسوی، یعنی رنو سرچشمه می‌گیرد.
براساس گزارشات بدست آمده، مدیرعامل شرکت خودروسازی رنو در جریان نشستی میان سرمایه گذاران این شرکت خودروسازی، رقیب هموطن خود یعنی پژو را که چندی پیش با ایران خودرو سند همکاری تولید 200 هزار دستگاهی در سال را امضا کرد، به چالش کشید و گفت که ما برای بازگشت مجدد به بازار ایران، مجبور به امضای هیچ توافق نامه‌ای نیستیم، چون برخلاف شرکت خودروسازی پژو، پس از تشدید تحریم‌ها و ورود خودرو به لیست تحریم‌ها، بازار ایران را رها نکرده و همچنان فعالیت خود را در این کشور هرچند کمتر از گذشته، پایدار نگه داشته‌ایم. بر همین اساس به افزایش تولید خودرو سریعتر از رقیب هم وطن خود در بازار ایران ابراز امیدواری کرده است.
مدیرعامل شرکت خودروسازی رنو همچنین در حاشیه نمایشگاه بین المللی دیترویت عنوان کرد که به محض برداشته شدن تحریم‌های ایران، آماده برای گسترش روابط و تولید در ایران هستیم، بازاری که پتانسیل تولید سالانه بیش از 1.5 تا 2 میلیون خودرو را دارد و می‌‌توان فعالیت موثری در این بازار داشت.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/26
اگه قیمت ها منطقی باشه خیلی هم خوبه نه که فقط وارد کنند و با پول گمرک حساب کنند اگه این طور باشه که دیگه نیازی نیست وارد بشه چون هر که می‌خواد می ره از گمرک میاره و هزینه‌ها رو خودش می‌ده اگه قیمت ها بدون تعرفه بیان خوبه نه مثل رنو کپچر که قیمتش 120 میلیونه و قیمت خیلی زیاده
1394/11/26
امروز با رنو فلوعنس دنده ای یک اپتیما رو سوسک کردم . دو ماه پیش با یک ولستر کورس انداختم یارو فرداش برد ماشینشو فروخت.
1394/11/26
عمرا فلوینس بتونه اپتیمارو بزاره حتما باهات بنده خدا شوخی میکرده
1394/11/26
شما همونی نیستی که یه مدت پیش با جنسیس کوپه تا مک لارن و هم سوسک کرده بودی ? اخه فلوئنس با اون هیکل و وزنش باموتور 2 تنفس طبیعی چیو می تونه بگیره . بگو پرایدو پیکان و ار دی گرفتی با پرشیا و 405 هم سر به سر رفتی همه میایم تائیدت می کنیم .
1394/11/26
از وقتی که 0 تا 100 رو با فلوعنست تو 7 ثانیه زدی باورم شد بهترین خودروی دنیاست
1394/11/27
بررسی فلوعنس تو سایت هست.صفر تا صدش 15.خخخخ
1394/11/26
آفرین به شما ولی کورس نزار خطرناکه
1394/11/26
والا اگه قیمت هاشونو منطقی بذارن و مونتاژ یا تولید با کیفیتی تو ایران داشته باشن که همه خوشحال هم میشن .
رنو از پژو خوشنام تر هستش و با نیسان شریکه . تو کیفیت هم که واقعا کارش خوبه نسبت به کره ای ها و چینی های و وطنی ها .
تنها نقطه ی ضعفش یکم طراحی هاش هست که اونم تو نسل های جدید داره بهتر میشه . مثلا مگان های 2016 رو نگاه کنید یا حتی داستر فیس لیفت شده رو ... (برخلاف خیلی ها من موافق قیافه ی عجیب داستر هستم چون عین اف جر کروز تویوتا خاص شده اما باید یکم آپشن اضافه کنه و یکم از سادگی در بیارتش ) .
1394/11/27
هر ماشینی که بیاد گمرک نظام خودرو سازی نمی زاره با قیمت واقعی خوب به دست مردم برسه خداوکیلی قشر ضعیف جامعه باید بتونه حداقل یک پراید بخره ولی 20 میلیون پولشه رفیقم 4 میلیون پول داره نمیشه باهاش یه پیکانه ده 80 یا 70 خوب خرید میگن این کشور مردمی هس ولی نظر مردم 1 درصد هم ارزش نداره خود سر هر کاری دلشون بخواد میکنن باشه اقایون روز حسابی هم میرسه
1395/10/17
اون فلوءنسی که شتابش 15ثانیس.اتو ماتیکه که گیریبکسشم Cvt. اما این فلوءنسی که اینجا صحبت شده منظور مدل دنده ای هست..که شتابش حدوود 8/5 ثانیس.گشتاورش حدود 200 نیوتنه که کشش فوقلاده ای هم داره.