موضوعات داغ

رفع ابهامات در خصوص خبرهای اخیر بی ام و در ایران

عکس مطلب اول
از دو روز گذشته خبرهای متنوعی در خصوص حضور BMW در ایران در مدل های مختلف رسانه ای شده و ما اخبار مختلف از زبان های مختلف شنیده ایم این که در نمایشگاه اصفهان شرکت BMW حضور خواهد داشت و از سوی دیگر شنیده ها حاکی از آن است که منظور برگزار کننده، پرشیا خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران بوده است. از سویی دیگر حضور رسمی BMW در ایران بوده که در حال مذاکره و انتخاب نماینده رسمی است لذا سایت خودروبانک تصمیم گرفت با خانم کریمی مسئول روابط عمومی پرشیا خودرو مذاکره ای داشته باشیم و از ایشان بخواهیم شفاف سازی کنند.

خودروبانک: چرا نمایشگاه اصفهان ادعا کرده است BMW بصورت رسمی تصمیم به حضور در نمایشگاه اصفهان گرفته؟
- البته بهتر این است این موضوع را از مدیران برگزاری این نمایشگاه جویا شوید چرا که این خبر توسط ایشان درج شده و ما نیز این اخبار را خوانده ایم. اما من فکر میکنم هدف از این اخبار نشان دادن قدرت برگزاری این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه خودروی مشهد بوده است چرا که در خبر هم می خوانیم که اشاره داشته اند کدام نمایشگاه بهتر و با کیفیت تر عمل می کند و مدیر برگزاری ادعا داشته نمایشگاه اصفهان در جایگاهی قرار است برگزار شود که حتی پرشیا خودرو که عمدتا در حضورش در نمایشگاهها و برنامه های مختلف بسیار حساب شده عمل می کند،اما در نمایشگاه ما حضور دارد و این نشان از قدرت ماست. که البته برای تبلیغاتی کردن و استفاده بهتر از فضای تبلیغاتی خود از نام شرکت BMW استفاده کرده اند.

خودروبانک: بنابراین قرار است پرشیا خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران در نمایشگاه حضور پیدا کند؟
- بله. پرشیا خودرو در وزارت بازرگانی ایران به عنوان نماینده فروش و متعهد به خدمات پس از فروش بی ام و می باشد.

خودروبانک: درخصوص مذاکرات شرکت BMW در ایران با مجموعه های مختلف برای انتخاب نماینده رسمی چه نظری دارید؟
- ما در این سالها بخصوص در سه سال گذشته از زمان خصوصی شدن کامل پرشیا خودرو، به جهت ارائه سرویس مورد انتظار مخاطب بی ام و به مشتریان، تمام تلاش خود را داشته ایم و هدفمان پیاده سازی تمامی استانداردهای بی ام و در کشور ایران بوده است لذا ما به تصمیم نهایی BMW احترام میگذاریم.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/26
به امید روزی که همه بتونن بی ام و و سایر برند های لوکس با قیمت واقعی و معقول خریداری کنن
1394/11/26
ههه :)
1394/11/27
اونو تو خوابم نمیبینی تو دعا کن پراید و سمند رو به قیمت واقعی بدن ب ام و پیشکش :)
1394/11/26
باسلام
با تشكر از زحمات شما دوستان
لطفاً شما كه خبرگزاري معتبري هستيد لطفاً سعي كنيد با كمي هزينه تبليغات شركتهاي همچون پرشيا خودرو خام نشويد چونكه تمام حرفهاي مدير مربوطه متاسفانه صحت نداشته و بنده اطلاع دقيق دارم كه اين شركت نه نمايندگي هست و نه قراردادي با بي ام و دارد چون ايميلي دارم از بي ام و آلمان كه تمام حرفاي اين شركت و وزارت بازرگاني رو رد كرده و براي رفع مشكل بنده بعنوان يك مشتري تمام اطلاعات من و ماشينم رو براي دفتر مركزي دوبي فرستادن و به نحوه احسن مشكل من را حل كردن بدون هيچ هزينه اي و تاكيد مكرر نمودند كه با پرشيا خودرو هيچ ارتباطي ندارن و نمايندگي آلمان نيستند،،،
بلكه جهت اطلاع دوستان و شما دلان ماشين هستن و از كشورهاي حوزه خليج مخصوصاً ابوظبي به اسم يه شركت ديگه تو دوبي ماشين و قطعات خريده و در ايران فعاليت ميكنن ،،
پرشيا خودرو يه تعميرگاه و نمايشگاه لوكس هست مثل عظيم خودرو ولي خيلي دوست دارن و آرزو دارن كه نمايندگي بگيرن
1394/11/27
پرشیا خودرو از قبل نماینده المان بود ولی با ایجاد تحریم ها مجبور به متارکه شدند. ولی شما همینو ملاک قرار بده که صاحب این شرکت هم مثل بقیه افرادی که بوداند میتونسته سرمایه خودشو از ایران ببره یا به داخل بانک انتقال بده بااین مشکلات اقتصادی که که ما داریم بنظرتون بهتر نیست حمایت کنیم ؟؟؟؟
1395/7/22
هیچ کدوم از نمایندگی های خودرو تو ایران واقعی نیستن
یه مشت دلالن که با رشوه دادن و اسناد جعلی ادعای نمایندگی دارن
کیسه هوای تمامی هوندا ها و لکسوس ها تو دنیا بجز ایران داره فراخوان و تعویض میشه
اما اینجا نه
دوستانی که لکسوس زیر 2012 دارن توجه کنن
کیسه هواتون منفجر میشه
تلفات جانی داره
و این شامل تمامی مدل های هوندا هم میشه...
1394/11/27
این ماشین ها مال اقا و اق زاده ها هستش من و تو باید لگن سوار بشیم
1395/5/4
انسان به امییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید زنده است.