موضوعات داغ

گزارش سومین دوره مسابقات دودیفرانسیل خراسان رضوی

عکس مطلب اول
سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی دودیفرانسیل(آفرود) قهرمانی کشور به میزبانی شهر مشهد مقدس و به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز گذشته23 بهمن ماه با حضور علاقه مندان به این رشته ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و به نقل از هیات استان خراسان رضوی،ای رقابتها با حضور محمود صیدانلو رئیس فدراسیون و دیگر مسئولین ورزش استان در پیست تازه تأسیس دودیفرانسیل(آفرود)مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) برگزار و نتایج ذیل در هفت کلاس بدست آمد.

*در کلاس چهار سیلندر کاربراتور:احمد قدمگاهی از استان خراسان رضوی جایگاه اول را بدست آورد و حسن کامکار از استان فارس و رضا رام از استان خراسان شمالی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

* در کلاس چهار سیلندر انژکتور: حسین کوهکن از استان سیستان و بلوچستان تواست مقام اول را از آن خود کند، سعید حاجی آبادی از استان خراسان رضوی جایگاه دوم و کاوه ناظر استان تهران جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

* در کلاس شش سیلندر کاربراتور:حسن بلوچیان از استان تهران و سید حسن حسینی و محمدجواد علیزاده از استان خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

* در کلاس شش سیلندر انژکتور:کاظم انصاری از استان زنجان مقام اول را بدست آورد و علی جلیلی از استان خراسان رضوی جایگاه دوم را کسب کرد و مهدی بیدخوری از استان تهران به عنوان سومی رسید.

* در کلاس هشت سیلندر:پوریا حسین از استان تهران مقام اول و محمود رضایی و یاشار حاج سید جوادی از استان قزوین مقام دوم و سوم را کسب کردند.

* در کلاس آزاد:قاسم وکیلی از خراسان رضوی مقام اول را از آن خود کرد ، سید محمد بابایی از استان قزوین جایگاه دوم را بدست آورد و محمد امین شهنواز از خراسان رضوی سوم شد.

* در کلاس بانوان نیز :لیلا حاجیان جعفری از استان فارس مقام اول و خانم سوزان علیزاده از خراسان رضوی مقام دوم را کسب کردند.

* همچنین در رده بندی تیمی استان خراسان رضوی توانست جایگاه اول را از آن خود کند و استان تهران جایگاه دوم و استان قزوین جایگاه سوم را بدست آوردند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/27
این ماشین ها از نظر ایمنی هم روشون کار شده؟