موضوعات داغ

معرفی هوندا سیتی در اصفهان

عکس مطلب اول
اگر یادتان باشد چند روز پیش از احتمال ورود سدان هوندا سیتی به داخل کشور سخن گفتیم، حال نمایندگی رسمی هوندا در کشور، از این سدان سامورایی‌ها در کنار ون لوکس اودیسه پرده برداری کرده است.
با معرفی هوندا سیتی در نمایشگاه خودرویی اصفهان که به تازگی کار خود را آغاز کرده است، گلرنگ موتور فامیلی محدوده قیمتی این خودرو را هم به صورت تقریبی مشخص کرده که با موتوری 118 اسب بخاری، بین محدوده قیمتی 110 میلیون تومان الی 130 میلیون تومان نوسان خواهد داشت تا زمانی که موعد عرضه آن به بازار فرا برسد.
همانطور که در مقاله‌های پیشین به این نکته اشاره داشتیم، هوندا سیتی به همراه پیشرانه‌ای 1.5 لیتری چهار سیلندر متصل به جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT در بازار کشور عرضه خواهد شد که در دور موتور 6600 دور بر دقیقه توانایی تولید 118 اسب بخار قدرت و در دور موتور 4600 دور بر دقیقه نیز می‌تواند حداکثر 145 نیوتن متر گشتاور تولید کند.
هوندا سیتی همچنین در قامت خودرویی سدان در بازار کشور حاضر خواهد شد که ابعادی 4455 میلی متری در طول، 1695 میلی متری در عرض و 1475 میلی متری در ارتفاع دارد که در مجموع از این ابعاد به همراه تجهیزات مختلف، وزنی 1092 کیلوگرمی به طور خالص بدست آمده است که همگی بر روی چهار عدد رینگ 16 اینچی با سایز لاستیک 55/185 تقسیم بار کرده‌اند. فاصله میان محور جلو و عقب نیز 2600 میلی متر تعیین شده که فضای نسبتا جاداری را در داخل کابین فراهم کرده است.

برای آشنایی بیشتر با این خودرو به مقاله معرفی هوندا سیتی مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد