موضوعات داغ

توضیحات پرشیا خودرو در مورد تیتر جنجالی ترین خبر سال

عکس مطلب اول
پرشیا خودرو: پیرو درج خبر "جنجالی ترین خبر سال، مذاکرات خودروساز به نام ایرانی برای تولید ب ام و در ایران" در سایت عصر خودرو، بعنوان شرکت پرشیا خودرو (فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران) لازم می داند موارد ذیل را جهت روشن نمودن اذهان خوانندگان محترم ذکر نماید.
با توجه به شروع تحریم ها و تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیتهای تجاری، نمایندگان شرکتهای اصلی مجبور به تامین اقلام، تجهیزات و قطعات به جهت تداوم سرویس دهی به مشتریان هموطن خود از طریق کشورهای ثالث بوده اند. خوشبختانه اخیراً بدلیل برداشته شدن تحریم ها ارتباط مستقیم و شفاف با شرکتهای اصلی سازنده به تدریج در حال برقرار شدن بوده ودر این راستا قطعاً منافع بیشتری برای مشتریان تامین خواهد شد.
لازم به ذکر است که شرکت پرشیا خودرو در سالهای اخیر فعالیت خود، با نگرش و دیدگاه بخش خصوصی و مدیریت جدید و علی الخصوص در دوران تحریم که کشور در شرایط خاص قرار داشته،همواره توانسته است روابط خود را با سایر نمایندگان BMW در منطقه به منظور حفظ و ارتقا کیفی سرویس و خدمات و تامین قطعات خودرو مشتریان در ایران برقرارنموده و حفظ نمایند.
بدیهی است در شرایط تحریم، کمک و حمایت نمایندگان BMW در منطقه، کمک شایانی به حفظ حقوق وفاداری مشتریان نسبت به BMW و شرکت پرشیا خودرو نموده است.
پرشیا خودرو نیز همواره به تصمیمات اخذ شده از طرف BMW احترام گذاشته و در حد امکان در چهار چوب مورد قبول عمل نموده است. در حال حاضر نیز این شرکت با شرکت BMW در حال مذاکره بوده و بزودی امید است که نتایج مثبت حاصله به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان BMW در ایران برسد.
در پایان انتظار دارد که در خصوص درج خبر طبق موازین حرفه ای و ژورنالیستی، دقت بیشتری مبذول داشته و از درج اخبار دور از واقعیت بمنظور پیشگری از تشویش اذهان عمومی خودداری نماید.

نظرات کاربران

21 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/29
اصلا بیخیال نمیخوایم فکر کردن نوبرشو آوردن بی ام و آشغال آلمانی رو نمیخوایم خیلی هم دلشون بخواد که بیان ایران همین الانش شرکت ام جی که بزرگترین و باسابقه ترین خودروساز اروپایی هست در ایران مشغول انجام فعالیت هست .طبق آخرین آمار مردم آمریکا قراره برای اعتراض به اینکه چرا محصولات ام جی اجازه ورود به امریکا رو ندارن تظاهرات کنند در تاریخ 25 فوریه .ما ایرانی ها از شرکت های تازه به دوران رسیده ای مثل بی ام و ماشین نمیخوایم بجاش از شرکت های باسابقه و متخصصی مثل ام جی خرید میکنیم که صنعت بریتانیای کبیر رو در اختیار ما قرار میده
1394/11/29
معلوم هست چی داری میگی؟ تو bmw نمیخوای چکار به بقیه داری؟ هر که آزاده و تصمیم میگیره با پولش چی بخره. بعد اینکه تظاهرات یعنی چی؟ اینقد مردم دنیا بدبختند که بخاطر ماشین تظاهرات کنند. دغدغه همه جوانها شده ماشین. متاسفم واقعا.
1394/11/29
فقط می خواستم بدونم فازت چیه...!!!؟؟؟
1394/11/29
استاد احسان حالتون خوب نیست نه؟ بی ام دبلیو و ام جی!!!! اصلا قابل قیاس هستن!!! برادر قرصهاتو سر وقت بخور تا چرندیات تحویل مردم ندی.
1394/11/29
مصداق بارز گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.اصن این ضرب المثل واسه شما ساخته شده آقای ام جی دوست
1394/11/29
اقا شما پولی از مدیاموتور میگیری?
من اول فکر کردم شوخی میکنی ولی دیدم این اراجیفو زیر همه ی اخبار نوشتی
اخه MG تولیدی تو چین رو با بی ام و المان اصلا میشه مقایسه کرد?!
1394/11/30
عمو شما برو ماشین (به نظر انگلیسیتو) بخر حرفتم برای خودت نگه دار حداقل bmwصاحبش saicموتور نیست
1394/11/30
ام جییچیکارترترده که انقدر سوزش داری؟ شما ام جی نخر
1394/11/30
اینایی که گفتی شوخی بود دیگه محض تفریح گفتی؟
ام جی مورگان گاراژو گفتی دیگه؟
الان رفته چین؟
1394/11/30
این که شما تا حالا ام جی ندیدی که شک ندارم شما جایی این تخریبای معکوس پرایدتئ سوار شو.هیچ ام جی سواری خودشو با ب ام و مقایسه نمیکنه
1394/11/30
وات د فاز برادر؟!
داری ام جی رو با بی ام مقایسه میکنی؟!
اولش خوندم فک کردم داری تشر میزنی و به شوخی میگی!
1394/12/1
یا خدااااا !!! :))
بی ام و رو اشغال کرد ، ام جی رو بهترین ماشین ؟؟!!!؟
گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده.... خخخخ
شرط میبندم رفتی ام جی خریدی :)) 90% ایرانیا معتقدن هرچی ک میخرن از همه چیز سر تره...
مردم آمریکا بخاطر ی ماشین آشغال چینی میخوان اعتراض کنن ؟؟!!! :))))))))))))
بهترین جوک سالی بود ک شنیده بودم ،ایول............
اسید لطفا 😂😂😂
1394/12/1
خندیدم خخخخ
1395/2/22
هنوز شوخی زیر پوستی رواج پیدا نکرده به عنوان پیش گام های این سبک بهت تبریک میگم خوب بود .
1394/11/29
الان منظورشون از این متن چی بود؟
تکذیب که نکردن فقط گفتن زمان تحریم چکار کردن
اون خبر هم نگفته پرشیا خودرو میخواد تولید کنه
بعدشم تو کشور ما عجیب نیست که یک شرکت تولید کنه یک شرکت وارد کنه. مثل سراتو که اطلس خودرو وارد میکرد و گروه سایپا تولید.همین داستان قرار برای ds هم تکرار بشه
1394/11/29
حالا این حرفارو بیخیال این m6 هر سری رو مخه منه بدبخته اقا چرا ماشینو به رخ میکشی 131 اس ایکس و برات رو نکنمااااااا....
1394/11/29
چه فرقی میکنه تایید بشه یا نشه پرشیا خودرو مهم اینه 50میلیون بالاتر میگیرن ماشین هم گارانتی میشه پرشیا خودرو 1000 تا ماشین اماده پلاک داره فدای سرش اگه 100 ماشینشم اتیش بگیرن ..
1394/11/30
سلام
اقا این یارو که هی میگه ام جی پیاماشو نزارین
این یا ام جی خریده یا میخاد بخره یا خریده حالش بهم خورده میخاد گند بزنه به ام جی یا کلا حال خوشی نداره در کل کلاس سایتو پایین داره میاره
1394/11/30
طرفدارای ام جی به خدا پدیده ای هستند واسه خودشون!!!!
خدا به راه راست هدایتشون کنه
به سبب حضور همین عزیزان است که مدیا موتور ماهی یه بار میکشه رو قیمتاش! خخخخخ
1394/11/30
😯😯
1395/2/18
یا ابالفضل......خخخ......یه نفر یه کامنت گذاشته .گند زده به همه کامنتا....برادر یکی اونو از برق بکشه همه ی خودرو بانک شده ام جی....مدیر عامل بی ام داره استعفا مینویسه...بقیه آلمانی ها هم ک فرسوده شدن