موضوعات داغ

معرفی مدل جدید لوتوس الیز

عکس مطلب اول
چندی پیش شرکت خودروسازی لوتوس از خودروی جدید الیز کاپ 250 برای جایگزین کردنش به جای الیز کاپ 220 پرده برداری کرد، خودرویی که شرکت سازنده ادعا کرده سریع ترین خودروی الیز است که تا به حال تولید کرده است و قرار است از آوریل سال جاری، یعنی حدودا دو ماه دیگر با قیمتی 61 هزار و 100 یورویی در آلمان و قیمتی 45 هزار و 600 پوندی در انگلستان عرضه شود.
اول از همه در خصوص طراحی ظاهری شاهد تغییرات بسیار خوبی در این خودروی الیز جدید هستیم که به لطف ارائه بسته‌ای آیرودینامیکی برای آن، می‌توان دیفیوزری جدید فیبرکربنی را در زیر سپر جلو، کاپوتی جدید بر روی موتور، شکاف‌های اصلاح شده بر روی سپر، رکاب فیبرکربنی را در زیر درب‌های خودرو، دیفیوزری جدید و بزرگ را در زیر سپر عقب، اسپویلر یا باله‌ای آیرودینامیکی بزرگ فیبرکربن را در انتهای کابین و در آخر هم رینگ‌هایی 16 و 17 اینچی آلیاژی مشکی رنگ را بر روی هر دو محور جلو و عقب مشاهده کرد که در کنار یکدیگر، موجب کاهش 10 کیلوگرمی وزن خودرو با وجود استفاده از پیشرانه‌ای قدرتمندتر، شده‌اند.

لوتوس الیزه جدید با حداکثر توان 243 اسب بخار

در فضای داخل کابین هم جدیدا از روکش‌های چرمی آلکانتارا بر روی فرمان و اثاثه و لوازم، دسته دنده‌ آلومینیومی و یک سیستم صوتی کلاریون با قابلیت اتصال بلوتوث و آیپد استفاده شده است.
و اما در مهم ترین بخش لوتوس الیز کاپ 250 یعنی بخش مولد قدرتی، شرکت سازنده از پیشرانه‌ای 1.8 لیتری چهار سیلندر مجهز به سوپرشارژر استفاده کرده که برای ثبت شتاب صفر تا 96 کیلومتر برساعتی، می‌تواند حداکثر 243 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور را تولید کند و توسط جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی، به خروجی منتقل کند. گفتنی است که در یک پیست مشخص، نسخه جدید لوتوس الیز توانسته 4 ثانیه زودتر از مدل قبلی خود از خط پایان عبور کند که انتظار چنین عملکردی هم می‌رفت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/30
توش كه عين پرايده الخصوص دريچه هاي هواش. بيرونشم كه صليغه اي. انگليس خوب اين شركتو به آسيايها قالب كرد. جالبه تو ايران هم شعبه داره كه ميگن ي دونشم فروش نرفته. كاش بجاي اينا برندهاي درجه ١ دنيا بصورت مستقيم و قيمت مناسب اجازه فعاليت ميگرفتند. اخه اين تيپ ماشين به چه درد ايران ميخوره ي گردو زيرش ول كني گير ميكنه
1394/11/30
لطفا مث پیرمردای 60 ساله نگید این ماشین حجم موتورش بیشتره پس بهتره... نیگا الان این عروسک چجوریه... این روزا همه کمپانی ها دارن رو وزن خودرو و آیرودینامیک و سیستم گیربکس مانور میدن... پس زیاد دنبال ماشین قوی نباشید...
1394/12/1
این مدل lotus برای داخله پیست ساخته شده , برای همین داخلش این قدر ساده هست .
شماها دیگه کی هستین ! خوب از چیزی سر در نمیارین نیازی نیست دهان باز کنید ! کسی ازتون ایراد نمیگیره ! این حرف های شما واقعن خنده داره ! مثله این میمونه که بیاین به عنوانه مثال به داخله ماشین فورمول ۱ گیر بدین که این چرا مونیتور نداره چقد داخلش ساده هاست :)))) .
لوتوس مدل های لوکس هم داره که داخلشون مثله همی ماشین های لوکس دیگه هست با امکاناته کامل مثله لوتوس اورا ۴۰۰ . واقعن جای تاسفه