موضوعات داغ

معرفی رسمی لکسوس LC 500h هیبریدی

عکس مطلب اول
پس از رونمایی اولیه در اوایل هفته جاری، شرکت خودروسازی لکسوس جزییات مربوط به لکسوس LC 500h هیبریدی را منتشر کرد و اعلام کرد که در نمایشگاه خودرویی ژنو 2016، این محصول را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.
شایعات درست بود، پیش از این اطلاعاتی در رابطه با پیشرانه بکار رفته در این خودرو منتشر شده بود که بیشتر جنبه شایعه داشت، ولی حالا لکسوس مهر تاییدی بر آن‌ها زد و اعلام کرد که برای تامین نیروی مورد نیاز این خودرو، از سیستم محرک هیبریدی متشکل از پیشرانه‌ای شش سیلندر 3.5 لیتری در کنار موتوری الکتریکی استفاده کرده است. این سیستم محرک هیبریدی برای انتقال نیروی تولیدی پیشرانه درون سوز از جعبه دنده‌ای چهار سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده دستی استفاده کرده و برای حمایت موتور الکتریکی نیز از باتری‌های لیتیوم یونی کمک گرفته که در حالت ترکیبی، قدرتی 354 اسب بخاری بدست می‌آید.

وزن باتری بکار رفته روی لکسوس LC500h تنها 50 کیلوگرم است


علاوه بر سیستم محرک جدید، شرکت سازنده اعلام کرده که برای کاهش وزن این خودرو اقدام به استفاده از قطعات آلومینیومی در بدنه کرده است که می‌توان از موارد استفاده آن در ساخت کاپوت موتور، گلگیرهای جلو و عقب، پوسته بیرونی درب‌های ورود و خروج سرنشینان در کنار سقف فیبرکربنی و رینگ‌های 20 اینچی آلیاژی آلومینیومی اشاره کرد که منجر به کاهش وزن بی نظیر این خودروی اسپرت کوپه شده است. وزن باتری‌های بکار رفته در این خودرو هم تنها 50 کیلوگرم اعلام شده که در کنار موتوری الکتریکی سبک وزن، می‌تواند در عملکرد بهتر خودرو بسیار تاثیر گذار باشد.

Loading the MediaPack player...

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/11/30
لامصب طراحیش با آدم صحبت میگه، واقعا چجوری بعضی ها اینقدر راحت از دهنشون در میاد که میگن ماشینای ژاپنی زشتن
1394/11/30
قاتل المانی ها!!😈😈
1394/11/30
فقط یه چیز میشه در موردش گفت
آخ گلبم💓 :)))))))))))))
1395/9/25
قاتل المانی ها برادر تویوتا.