موضوعات داغ

تاپ کار با بنز به ژنو می‌رود

عکس مطلب اول
تاپ کار با مرسدس بنز جدیدش به نمایشگاه ژنو 2016 خواهد آمد، مرسدس بنز GLE کوپه که حالا با ویرایشات تاپ کار، آماده حضوری تمام قد در نمایشگاه ژنو شده است.
اول از هرچیز با طراحی این خودرو شروع می‌کنیم تا در نهایت به مبحث پیشرانه‌های مورد استفاده بر روی این خودروی تقویتی بپردازیم، در ظاهر همانطور که می‌بینید، تاپ کار بسته‌ای اسپرت و آیرودینامیکی را ارائه کرده که طراحی GLE کوپه را دگرگون کرده است. اگر از نمای جلو به خودرو نگاه کنید، کاپوت موتور فیبرکربنی، چراغ‌های جدید مشکی رنگ، مجموعه سپری بازنگری شده با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و تیغه‌های فیبرکربنی در میان آن، آینه های بغل فیبرکربنی و... قابل مشاهده هستند که خصوصیات خودروهای اسپرت را به صورت کاملا استادانه در چهره این شاسی بلند نمایان ساخته است. در عقب هم پیرو طراحی جلویی خودرو، دیفیوزری بزرگ فیبرکربنی، خروجی‌های اگزوز چهارقلوی تیتانیومی اسپرت، اسپویلر کوچک فیبرکربنی و سقفی کاملا ساخته شده از فیبرکربن را در بسته تقویتی خود گنجانده است. هرچند رینگ‌های براق بزرگ و گلگیرهای حجم داده شده را هم می‌توان به لیست بروزرسانی‌ها اضافه کرد.
در بخش مولد قدرتی هم در خود نسخه استاندارد چندین پیشرانه استفاده شده که تاپ کار به تقویت تک تک آن‌ها پرداخته است، پیشرانه‌هایی که حجم و مقدار قدرت تولیدی جدید آن‌ها به شرح زیر هستند.
پیشرانه‌ای 3 لیتری شش سیلندر دیزلی با قدرت 254 اسب بخاری و گشتاور 620 نیوتن متری
پیشرانه‌ای 3 لیتری شش سیلندر بنزینی با قدرت 328 اسب بخاری و گشتاور 444 نیوتن متری
پیشرانه‌ای 3 لیتری شش سیلندر بنزینی با قدرت 362 اسب بخاری و گشتاور 520 نیوتن متری
پیشرانه‌ای 4.7 لیتری هشت سیلندر بنزینی با قدرت 449 اسب بخاری و گشتاوری 700 نیوتن متری
پیشرانه‌ای 5.5 لیتری هشت سیلندر بنزینی با قدرت 549 اسب بخاری و گشتاور 700 نیوتن متری
پیشرانه‌ای 5.5 لیتری هشت سیلندر بنزینی با قدرتی 576 اسب بخاری و گشتاوری 760 نیوتن متری

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/2
فقط پيشروان صنعت خودروسازي هستن كه ميتونن سگمنت هاي جديد رو پايه گذاري كنن.