موضوعات داغ

معرفی نیسان ماکسیما در نسخه نیم شب!

عکس مطلب اول
نیسان در آخرین اطلاعیه خود به معرفی نسخه‌ای ویژه از نیسان ماکسیمای نسل جدید پرداخت، خودرویی شب گرد که نام میدنایت (Midnight) برای آن انتخاب شده است.
براساس جزییات منتشر شده در خصوص این خودرو، گفته شده که جدیدا برای نیسان ماکسیما یک اسپویلر مشکی رنگ، دیفیوزری مشکی رنگ در زیر سپر عقب، چرم‌های ذغالی رنگ برای ادوات داخلی و همچنین رینگ‌هایی 19 اینچی آلیاژی جدید در نظر گرفته شده که در پنج رنگ بدنه نقره‌ای رنگ درخشان، قرمز کولیس(!)، آبی عمیق، سفید مرواریدی و مشکی متالیک عرضه خواهد شد.
از لحاظ امکاناتی هم گفته شده که جدیدا به گرم کن‌های صندلی، صندلی‌های جلو مجهز به تهویه و روکش شده با چرم، روکش‌های چرمی آلکانتارا به دور فرمان، پدال‌های آلومینیومی، چراغ‌های جلو LED، سیستم تعلیقی اسپرت و کمک فنرهای مخصوص و ویژه مجهز شده است.
قدرت خودرو از یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرتی 300 اسب بخاری و گشتاوری 354 نیوتن متری گرفته می‌شود که به جعبه دنده‌ای اتوماتیک Xtronic متصل شده است.
در آخر هم نیسان اعلام کرد که بسته "میدنایت" را به قیمتی یک هزار و 195 دلاری و قیمتی 2 هزار و 195 دلاری با تجهیزات اضافی بر روی نسخه استاندارد نیسان ماکسیما ارائه خواهد کرد و اگر هم این بسته را به همراه خود خودرو می‌خواهید، می‌بایست هزینه‌ای 38 هزار و 965 دلاری را پس انداز کنید.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/2
سلطان ماکسیما
1394/12/2
خیلی خفنه ولی از.وقتی نیسان سهامش رو فروخت ب رنوی مزخرف فرانسوی دیگه دوسش حال نمیکنم باهاش
1394/12/2
اشتباه نکن دوست عزیز. رنو بسیار موفقه و از نظر تکنولوژی عالیه. نیسان زیر مجموعه ای بنام اینفینیتی داره که اگه از نیسان بدت اومده، دنبال اون باش که بسیار بهتر از نیسانه.
1394/12/2
اقای ناشناس موتور گیربکس ماکسیمای نسل قبل روی رنولتیتود نصب هست. شما با نیسان ورنوحال نکن.کره ای بیشتر بهت حال میده حتما.اخخخخخ
1394/12/2
شماها چ میدونید کره ای چیه و اصلا ماشین چی هست! شرط میبندم پول پرایدم نداری و سنت کمتر از 18 هست
1394/12/3
چه ربطی به سن داره از کوچیک و بزرگ میدونن ماشین کره ای اسباب بازیه
1394/12/3
اقای ناشناس انگار یادت رفته پراید هم کره ایه بچه جون.البته به قول دوستم پراید هم به اسباب بازیه مثل بقیه کره ایها.الان هم کولیوس دارم.یه رنوی دوست داشتنی .یه چرخشم به کره ایها نمیدم اقای عشق کره
1394/12/3
بسیار زیبا و دیگر هیچ
1394/12/7
وقتی نمیتونیم سوار شیم چه فایده ای داره
1395/7/19
دوستان من الحمدالله یه خودروی نیسان تیانا دارم تقریبا دوساله فقط میخام اینو بهتون بگم که نیسان آخرشه توی خودروهای ژاپنی .والبته خودروهای کره ای درظاهر خوبن اما وقتی صحبت از کیفیت میشه باید برن ته صف
1395/10/23
نیسان تیانا بهترین سواری و داره فوق العاده زیبا وخوش سواری
1395/9/23
Lol
واقعا از خنده نصف شدم. =))
میان الانترا رو با کرولا مقایسه میکنن =))
ناموسن یا هیچی از ماشین حالیتون نمیشه یا خیلی تازه به دوران رسیده این که برتری یه ماشین رو توی آپشن و قیافش میبینید.
اولا اگه تویوتا شرکت بدی بود ۲۰۱۶ بهترین خودروسازی جهان نمیشد.
دوما شمایی که سراتو رو با کرولا مقایسه کردی و گفتی کرولا به درد نمیخوره باید بدونی که کرولا پر فروش ترین ماشین تاریخه.پس زیپ بکش
سوما واسه تاکسی شدن یه ماشین،اون ماشین باید سگ جون و کم استهلاک و همه چی باشه که اگه یکم با جهان در ارتباط باشین میبینین که تو نیویورک از تویوتا کمری های هیبرید به عنوان‌تاکسی استفاده میشه.یا همین تو کشور خودمون تو کیش تاکسی هاش همه تویوتاس.
چهارما شما یه الانترا بخر یه سال بعد ماشین‌صدا میوفته ولی تویوتا ۲۰۰۹ سوار شدی تاحالا؟ :)
پنجما اگه شرکت های کره ای رو ماشینای بی کیفیتشون آپشن و قیافه نذارن که افرادی مث شما که عقلشون به چشمشونِ دیگه نمیان هیوندای یا کیا بخرن :))
در کل حرف شما اصلا مهم نیست.همین که تویوتا شماره ۱ جهان شد و هیوندا و کیا ۶ ام اینا شدن خودش گویای همه چی هست :))) به امید روزی که مردمان سرزمینم از جهالت و گمراهی آشکار [ظلال مبین] در بیان :))
1395/10/17
شما يه سرچ كن بزن best compact cars
ببين تو همين امريكا كرولا رتبه ى چند رو داره در مقايسه با سراتو
سراتو با شورلت كروز امتياز مساوى گرفته از نيسان و تويوتا پريوس هم بالاتر. حداقل ٤تا مقاله بخون كه نياى از سر تعصب نظر بدى