موضوعات داغ

معرفی شاسی بلند کانسپت بدون نام فولکس واگن

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی فولکس واگن در حالی که طرح‌های کانسپت شاسی بلند زیادی روی دستش دارد و هنوز به تکمیل آنان نپرداخته است، جدیدا از کانسپتی دیگر در سگمنت شاسی بلندها سخن گفته که قرار است به طور رسمی در نمایشگاه خودرویی ژنو 2016 معرفی و در معرض دید عموم قرار گیرد.
در حال حاضر شرکت خودروسازی فولکس واگن نامی برای کانسپت جدید خود انتخاب نکرده و فعلا آن را با SUV کانسپت صدا می‌زند تا اینکه نام نهایی آن در آینده مشخص شود. همانطور که می‌بینید، شرکت سازنده تنها سه تصویر از شاسی بلند خود را به صورت پیش نمایش عرضه کرده که با رجوع به همین سه تصویر می‌توان نشانه‌های خوبی را از طراحی ظاهری آن مشاهده کرد که نشان از بکارگیری مولفه‌های جدید در طراحی ظاهری آن دارد. مثل مه شکن‌های جلو و چراغ‌های پیشانی که مجموعه‌ای پیشرفته را در خود جای داده‌اند.
در خصوص طراحی داخل کابین هم تاکنون تصویری ارائه نشده است، ولی سازندان ادعا کرده‌اند که طراحی آن اشتراکات زیادی با دیگر مفهومی این کمپانی یعنی Budd-E دارد که چندی پیش توسط فولکس واگن معرفی شد، پس با این حساب باید انتظار یک فضای کابین پیشرفته را داشت که دکمه‌های فیزیکی همچون باد- ای در آن به حداقل رسیده‌اند و دستگیره‌هایی ساده خواهد داشت و در عین حال صفحه نمایشی بزرگ در آن خواهد بود.
در خصوص مشخصات فنی هم تا کنون اطلاعاتی ارائه نشده است، ولی فولکس واگن به اقتصادی و مقرون به صرفه بودن آن اشاره داشته است، پس یا باید انتظار پیشرانه‌ای دیزلی یا سیستم محرکی هیبریدی یا پلاگین هیبریدی را داشت که گزینه دومی برای چنین خودروهایی معقول‌تر به نظر می‌رسد.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/4
یه آشغال آلمانی دیگه ...
1394/12/4
فقط و فقط ام جی فولکس واگن اصن عددی نی در برابر ام جی
1394/12/4
من نمی دونم چرا خودرو سازها همچنان شاسی بلند تولید می کنن وقتی که سانتافه به بازار اومد تمامی خودرو ساز ها مجبور به اعتراف شدن که بیش از 90% فروش بازارو از دست دادن .سانتافه انتهای تکنولوژی و زیبایی یک خودرو هست و دیگه پیشرفته تری وجود نداره الان هرکی بسازه در مقابل سانتافه داره درجا می زنه چون گرم کن فرمون نداره .
1394/12/4
در مقابل سخن شما زبان از بیان stop کرده ایشالله که خوب بشی
1394/12/4
متاسفانه وقتی در مقابل صحبت های منطقی و علمی کم میارن اقدام به تخریب برند های کره ای از طریق چرت و پرت گفتن می کنند. لطفا اصلا کامت هایی با نام ix45 و کره ای پرست و از این قبیل نام ها را نه بخونید و نه جواب بدید. کارشون واقعا زشته
امیدوارم صرفا طرفدارای ام جی باشن و نه دلال های مدیا موتور!!!!!در هر صفحه ای مخصوصا صفحه برندهای معروف میان به صورت جاهلانه از کره ای ها تعریف می کنن تا بخیال خودشون کره ای سوارها را بی سواد و نادان جلو دهند!!!!
خدا به راه راست هدایتشون کنه.
1394/12/5
من همینجا اعلام کنم که نه قصدتخریب دارم نه چیز دیگه .فقط می خوام به مردم آگاهی بدم تا افرادی که مطالعه تو این زمینه نداشتن بتونن از نظرات فوق تخصصی من استفاده کنن و اشغال های غیر کره ای خرید نکنن . دوستانی که خودرو های چینی ژاپنی و اروپایی شون رو دستسون باد کرده نظر ندن .
1394/12/4
یه آشغال آلمانی دیگهههههه؟؟؟؟
شما بیمارین... تب و ویروس کره ای افتاده به جون شما و دارین حزیون میگین و خودتم حالیت نیست.
من مخالف ماشینهای کره ای نیستم و از طرفی هم کشته مرده ماشینای اروپایی هم نیستم ، هر چند که اعتقاد دارم ماشینای اروپایی نسبت به کره ایها بهترن. اما حرف من اینه که اینطور نظر دادن واقعا تاسف آمیزه . یعنی چی یه آشغال آلمانی دیگه؟ هر ماشینی تو رنج خودش یه برتریهایی داره.
خدایا ما را از شر اینجور ویروسها در امان بدار. الهی آمین
1395/4/1
با حرفت موافقم. اینا رو ول کن . اصلا اینا نمیدونن همین تکنولوژیی که هیوندا داره تمام به لطف مهندس های ب ام و هست . بعدش هم هیوندا از ژاپنیا الهام گرفته وشده این .یک پیچ ماشین های المانی به صدتا سانتافه و سورنتو می ارزه .
1394/12/4
شما برو آشغال کره ای سوار شو.
اینطور ماشینا لیاقت می خواد
1394/12/5
پس اون عربستانیه لیاقتش از تو خیلی بیشتره ، طبق معیار های خودت البته
بی لیاقت محسوب میشی
1394/12/4
آقای فقط کره ای خیلی جوکی تا حالا جوک به این باحالی نشنیده بودم
1394/12/4
یک عده تازه..... که از فرط ناچاری پولاشون فقط به این آشغالای کره.ای میرسه بخودشون اجازه میدن راجع به گوشتهایی که دستشون بهش نمیرسه نظر بدن
افرادی که بهترین ماشینی که سوار شدن همینهایی هست که اسمشو گذاشتن به عنوان آیدیشون
واقعاً که دنیاتون کوچیکه
1394/12/4
کارت خیلی زشته که اول بیایی کامنت مسخره با اسم فقط کره ای و ix45 بذاری بعد بیایی این پایین به کره ای بگی آشغال و به خودت توهین کنی......
آخه کودک جان این بچه بازی ها چه فایده ای داره؟؟؟؟؟؟؟؟ مثلا فروش ام جی بیشتر میشه؟؟؟
1394/12/5
برو از خدا بترس که همینجوری تهمت می زنی من همین یک ای دی دارم .معلوم که خیلی سوختی از اینکه اینقد کره طرفدار داره .اب بریز اونجا که می سوزه .