موضوعات داغ

فیس لیفت فولکس واگن آپ معرفی شد

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی فولکس واگن همزمان با انتشار پیش نمایش شاسی بلند کوچک خود، فیس لیفت فولکس واگن آپ را هم معرفی کرد و در ادامه افزود که در نمایشگاه خودرویی ژنو 2016 نیز حضور خواهد داشت و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
در قدم اول برای طراحی ظاهری این محصول اصلاحاتی در نظر گرفته شده که چهره تقریبا بچگانه فولکس واگن آپ را تبدیل به یک چهره جدی‌تر و مصمم‌تر کرده است، در این راستا شاهد ایجاد تغییراتی در قاب اصلی چراغ‌ها، جلوپنجره خودرو و مجموعه سپر جلو هستیم که چهره جدید این هاچ بک را تشکیل داده‌اند. در عقب هم تغییرات کمتری نسبت به بخش جلویی خودرو صورت گرفته و تغییرات حاصله در این بخش تنها در تغییر چراغ‌های عقب و اضافه شدن دو عدد شب نما در دو گوشه سپر خلاصه می‌شود.

Loading the MediaPack player...


یکی از بزرگ‌ترین تغییرات حاصله در فضای داخلی کابین این هاچ بک کوچک فولکس واگن هم مربوط به دو سیستم سرگرمی جدید آن می‌شود که یکی از آن‌ها صفحه نمایشگری رنگی 3.1 اینچی دارد و یکی دیگر از آن‌ها نیز با صفحه نمایشگری رنگی 5 اینچی بر روی خودرو نصب می‌شود. دومین مزیت بزرگ این خودرو نسبت به نسخه 2013 خود هم ادغام گوشی‌های هوشمند با سیستم چند رسانه‌ای خودروست که می‌تواند تصاویر گرفته شده از دوربین دید عقب را در گوشی نمایش دهد. خبر دیگر از داخل کابین هم مربوط به استفاده از سیستم صوتی 300 واتی می‌شود که از 2 تویتر و 2 ووفر و 2 بلندگو و یک ساب ووفر تشکیل شده است. در ضمن سیستم تهویه مطبوع جدید هم برای اولین بار در این خودرو در دسترس خواهد بود.
در زیر کاپوت این خودرو نیز جدیدا از پیشرانه‌ای 1 لیتری سه سیلندر توربوشارژر استفاده شده که با مصرف تنها 4.4 لیتر سوخت در هر کیلومتر، می‌تواند قدرت 89 اسب بخاری، گشتاور 160 نیوتن متری، شتاب حدودا 10 ثانیه و حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعتی را خلق کند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/4
یعنی کیا پیکانتو رو ول کنی بری سراغ همچین ماشینایی
اصن چیه این ...
1394/12/4
قیمتش اعلام نشده؟!
واقعا نمیشه ایراد گرفت
1394/12/4
یه سوال سانروف با این ابعاد در این ماشینا باز میشه یا مثله میتسو asx صرفا جهت نور دهیه داخل ماشینه؟
1394/12/4
اون طور که تو عکس دیده میشه باید باز بشه چون یه برش مستطیل شکل داره ولی اینکه چقدر باز بشه و کامل بره عقب رو نمیدونم چون طول قسمت فلزی سقفش خیلی کمه
1394/12/4
الان داري شوخي ميكني ديگه؟؟؟؟
اينو با پيكانتو مقايسه كردي جدا؟؟؟؟؟
1394/12/5
خو درسته از پیکانتو خیلی با اصالت تر و با کیفیت تره ولی خوب با توجه به حضور کیا تو بازار جهانی میتونه رقیبش باشه