موضوعات داغ

اعلام قیمت و رونمایی از هیوندای یونیک

عکس مطلب اول
نسخه تمام الکتریکی هیوندای یونیک در کره جنوبی معرفی شد و قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز اعلام شد، پس از آنجایی که این محصول هدفی جهانی دارد، می‌توان از قیمت تعیین شده برای آن استفاده کرد.
براساس گفته‌های وبسایت منبع، این نسخه از هیوندای یونیک مخصوص بازار کره جنوبی خواهد بود، به همین دلیل تفاوت‌هایی در چراغ‌های جلوی آن دیده می‌شود، ولی اکثر قسمت‌های دیگر این خودرو شبیه به نسخه جهانی آن است.
بنا بر گفته‌ها، نسخه تمام الکتریکی هیوندای یونیک عرضه شده در بازار کره، پیشرانه‌ای 117 اسب بخاری را در خود جای داده است که با تامین نیروی آن توسط باتری‌های 28 کیلووات ساعتی، می‌تواند شتابی صفر تا 96 کیلومتر برساعتی 10 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 150 کیلومتر بر ساعتی را به ثبت برساند، گفتنی است که باتری‌های تامین کننده نیروی این سیستم محرک می‌تواند خودرو را در شرایط استاندارد، تا مسافتی حدودا 170 کیلومتری همراهی کند. البته شایعاتی هم وجود دارد که هیوندای یونیک از پیشرانه‌ای مشترک با کیا سول EV استفاده کرده که باتری‌های آن در کراس اوور کیا سول می‌توانند خودرو را تا مسافتی حدودا 148 کیلومتری، به خاطر شاسی بلند بودن آن همراهی کنند.

هیوندای یونیک حدود 32 تا 34 هزار دلار قیمت دارد

گفته شده که نسخه هیبریدی هیوندای یونیک در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، یعنی در فصل تابستان در بازار آمریکا عرضه آن آغاز خواهد شد و نسخه تمام الکتریکی آن نیز احتمالا از سه ماهه چهارم، یعنی زمستان در بازار عرضه شود. به هرحال این خودروی تمام الکتریکی یونیک در بازار کره جنوبی حدود 32 هزار و 400 الی 34 هزار و 800 دلار قیمت خورده و برای بازارهای جهانی هم می‌توان انتظار چنین قیمتی را داشت.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/5
چرا دنده داره؟ یه مثبت و منفی کافیه دیگه! خخخ
1394/12/5
بغله دنده اش عينه پورشه ميمونه دقيقا يعني واقعا كره اي ها همش دارن از اينو اون نگاه ميكنن عينه سامسونگ
1394/12/6
یعنی سامسونگ به اوت عظمت منتظر بود شما نقدش کنی...
1394/12/6
سامسونگو خوب اومدى...
1394/12/5
چقدر ماشینای خارجی خشگلن انصافاً، برعکس آشغالای ایرانی، امیدوارم ی روز همه ی ما بتونیم چیزیو سوار شیم ک لایق ماست نه اون چیزی ک مجبوریم
1394/12/5
فقطkia
1395/12/6
الان این الکتریکی یا هیبریدی این که می گن کم مصرف ترین خوب می شه هیبریدی یه نفر مطلع جواب بده . ممنون .