موضوعات داغ

رونمایی نسخه خاصی از میتسوبیشی ASX

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی میتسوبیشی دو کانسپت جدید از دو خودروی شناخته شده خود معرفی کرد و همچنین اضافه کرد که در نمایشگاه بین المللی اتومبیل ژنو 2016 سوئیس از آنها رونمایی می‌کند. دو خودروی شناخته شده‌ای که یکی از آن‌ها (ASX) هم اکنون در داخل کشور عرضه می‌شود و دیگری (L200) هم مدل‌های سابق آن در کشور عرضه می‌شد و اخیراً هم خبرهایی در خصوص ورود مدل جدید آن به بازار کشور منتشر شده است.
دو خودروی کانسپت ما یعنی کراس اوور میتسوبیشی ASX و پیکاپ L200، از این به بعد در قالب نسخه ویژه با لقب GEOSEEK شناخته خواهند شد که به صورت مشترک در رنگ آمیزی خاکستری بدنه و خطوط نارنجی رنگ، چراغ‌های مه شکن، رینگ جدید، لبه‌های گلگیر، اسپویلر سقفی، سپر عقب جدید، قاب دوباره طراحی شده آینه‌ها و دیگر چاشنی‌های جانبی با یکدیگر اشتراکاتی دارند.علاوه بر این‌ها، در مقابل خودرو و بر روی سینی آلومینیومی زیر سپر جلو، حفره‌هایی اصطلاحا دنده کمپینگ تعبیه شده که می‌توان دوچرخه را در آن جا نصب کرد.

از این نسخه خاص ASX در ژنو به صورت کامل رونمایی می شود

اگر چه تصاویری از داخل کابین این دو خودروی کانسپت شناخته شده در دسترس نیست، ولی شرکت خودروسازی میتسوبیشی اعلام کرده که در داخل کابین هم خطوطی نارنجی رنگ، روکش‌های پارچه‌ای و جیر برای صندلی‌ها و همچنین بهبودهایی را در پنل‌های سیستم تهویه مطبوع کابین در نظر گرفته است. هرچند تغییراتی بیشتر از این‌ها در داخل کابین صورت گرفته که میتسوبیشی از گفتن آن‌ها تا روز معرفی رسمی در ژنو سوئیس امتناع کرده است.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/6
چقدر شبیه ام وی ایکس 33 هست
1394/12/6
میتسو شبیه ام وی ام؟؟؟ یا پیغمبر
1394/12/6
خئایشش کم لطفیه!!!!!! شبیه ام وی ایکس 33 .........ه ه ه ه ه..!!!!!!!
1394/12/6
hamita برو توبه کن باشدکه رستگارشوی...
1394/12/6
صد رحمت به ام وی ام.احتمالا طراحش دلپیچه داشته میخواسته زود یه چیز طراحی کنه بره دست به اب
1394/12/7
میتسوبیشی یا کلا ژاپنی ها همیشه اصالت تو طراحی درجه اول قرار می دن هنوز هم میتونه زیبایی تو لنسر,گالانت ,کرولا... یا سیویک های دهه 90 ببینی همین الان خیلی ها از طرح لنسرهای جدید بخاطر سادگی عیب می گیرن ولی 10 سال دیگه می بینی هنوز لنسر زیباست ولی طراحی های سالیانه و فیس لیفت های پشت سر هم زیباییشونو از دست می دنو اون موقع ظاهر النترا بنظر زیبای امروز میشه مثل ورنا زمان حال ...
1394/12/6
3گل و عشق است......عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
باتشکر از خودرو بانک.
1394/12/6
حیف همچین برندی که مردم قدرشو نمیدونن و واقعا کم به چشم می خوره تو خیابونا. از لحاظ کیفیت حرف نداره و برای بازه قیمت 60 تومن تا 200 تومن تنوع داره ولی متاسفانه استقبال خوبی نشده ازش در صورتی که هرجای دنیا بری میبینی که چقد خوب بین همه جا افتاده ...
1394/12/6
داش حامد خلایق هرچه لایق
ازماشین خارجی ها تو خیابون میشه به ظاهر بینیه مردم پی برد
هنوز مونده بفهمن میتسوبیشی یعنی چی
1394/12/6
همیشه عاشق میتسوبیشی بودم از بچگیم که تو کف گالانت بودم تا الان که میخوام لنسر بخرم
واقعا کیفیتش و از همه برند های هم سطح خودش (جز تویوتا) خیلی بالاتره و بقول دوستمون تو ایران نسبت بهش به دلیل شناخت ناکافی خیلی کم لطفی شده
1394/12/6
میتسوبیشی L200 حرف نداره.فقط کافی گاز رو فشاربدی دیگه براش فرقی نمیکنه مسیر برفی باشه یا سربالایی باشه یا سنگی باشه فقط میره....دست کمی از هایلوکس نداره.اگه با قیمت معقول وارد بشه ازش استقبال خوبی میشه.
1394/12/8
از اونجا که هوندا و میتسوبیشی از سال 1995 تا 2010 اصلا خودرو در کشور ارایه ندادن تا حدی سهم بازارشون رو به برند های کره ای دادن. من یادمه بین سالهای 1990 تا 1995 که همه خودروها امکان واردات داشتن، میتسوبیشی و هوندا حتی فروششون گاها از تویوتا هم بیشتر بود و طراحی میتسوبیشی گالانت و لنسر وهوندا آکورد و سیویک به مراتب از تویوتا کرولا و کرونا بهتر بود. البته کریسیدا هم برو بیایی داشت. تو شاسی بلند ها هم پاجرو هم از نیسان و هم از لندکروز سر تر بود و ماشین پولدارها!!! فکر کنم در دراز مدت اگه شرکتهای وارد کننده سایستهای درست فروش و خدمات پس از فروش را در پیش بگیرند باز هم این دو تا برند جایگاه خودشون رو پیدا می کنن.