موضوعات داغ

آئودی، برترین برند سال شناخته شد

عکس مطلب اول
برند لوکس ساز آلمانی یعنی آئودی در روز سه شنبه با وجود رسوایی‌های تقلب فولکس واگن که دامن آن را گرفته بود، در رتبه بندی سالانه بهترین خودروی سال 2016، از دید مجله آمریکایی کانسومر ریپورتس به عنوان برترین برند سال 2016 انتخاب شد.
برای انتخاب بهترین خودروی سال که به رسم عادت هرساله توسط این مجله معرفی می‌شود و حالا تفاوت‌هایی به خود دیده است، فاکتورهایی نظیر تست جاده‌ای، قابلیت اطمینان، ایمنی و رضایت مالکان مد نظر قرار گرفته شده که در این میان شرکت خودروسازی آئودی به عنوان بهترین برند در سال 2016 انتخاب شده است. پس از آئودی نیز به ترتیب برند‌هایی نظیر سوبارو، لکسوس، پورشه و ب‌ام‌و عناوین دوم تا پنجم بهترین برندهای سال را ازآن خود کرده‌اند.
سال گذشته و یکسال قبل‌تر از آن، یعنی در سال 2015 و 2014 هم محصولات شرکت خودروسازی تسلا یعنی مدل اس به عنوان بهترین خودروی سال انتخاب شد، ولی امسال اين مجله، شرکت خودروسازی را به انتخاب برندی مستقل از یک کمپانی ترجیح داده است.
پس از جایگاه پنجم در جدول که متعلق به شرکت خودروسازی بی ام و است، در جایگاه ششم و هفتم برندهای مزدا و جنرال موتورز قرار گرفته‌اند و تویوتا نیز پس از این دو، جای خود را در جایگاه هشتم لیست برترین خودروهای سال پیدا کرده است!. دو برند کره‌ای کیا و هیوندای نیز به ترتیب جایگاه نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌اند.
از آخر، یعنی در جایگاه 30 نیز می‌توان شرکت خودروسازی فیات را مشاهده کرد که جدیدا خبر ورود آن و تولید مشترک آن در ایرانخودرو به گوش می‌رسد!، این در حالی است که جیپ کرایسلر پیوسته به این کمپانی هم در جایگاه 29 قرار گرفته‌اند.

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/7
پس ولوو و بنز کجان؟ حالا آئودی باشه اول حرفی ندارم ولی اون بی ام و و لکسوس یکمی زور بود اقا تو تست های euro ncap هم ولوو هم بنز تو ایمنی درصد بالاتری گرفته بودن
1394/12/7
جایگاه ژاپن و آلمان ... واقعا که عالی هستن دوتاشون
1394/12/7
قابل توجه کره ای بازها که روش تعصب دارن دیدین جایگاه 9 و 10 به آن ها تعلق گرفته قابل توجه آقای ix45 که می فرمودند audi q5 از رو سانتافه چراغش رو کپی کرده همیشه آلمان در خودرو سازی از همه برتر بوده البته قبلش ایران خودرو و سایپا بود ولی توتئه چینی کردند وآن ها را از رده خارج کردند خخخخ
1394/12/8
نتیجه میگیریم کره ای ها هنوز به ژاپنی ها نرسیدن، پس اینقدر رسیدن رسیدن نکنید، نکته جالب اینجاست که سوبارو دوم شده (تو ژاپنی ها اول) بعد کره ای باز ها هی ماشینای سوبارو رو مسخره میکنن، میگن اشغاله برای نمونه رو فارستر خیلی خیلی از این القاب میزارن
1394/12/9
اگر متعصبانه و مغرضانه نظر نمی دادید متوجه می شدید در بازار رقابتی جهان رتبه 9 و 10 هم بسیار خوب است مخصوص با توجه به قدمت این 2 خودروساز(این یعنی پیشرفت عالی)
همین الانم از بعضی برندهای ژاپنی مثل میتسوبیشی، نیسان و سوزوکی و ..رتبه بهتری دارند!!!!!
یا برندهای اروپایی مثل رنو، ولوو، پژو و سیتروئن و اپل و .....
در ضمن بنز و هوندا کجا هستن؟؟؟ نکنه پایین تر از کره ای ها هستن!
در جواب Sina باید بگم کسی که سوبارو مسخره کنه کلا هیچ اطلاعاتی از خودرو نداره!!!
1394/12/7
پس بنز چی؟؟
خیلی مسخرست بنظر من اول بنز بعد بقیه
1394/12/7
پس بنز کو
1394/12/7
پس بنز کجاس؟؟
1394/12/8
و همچنین ویران خودرو و سایپا کلک نیز به رسم هر ساله با هم در یک جایگاه یعنی در آخرینه لیست قرار گرفتن و باهم زیتون طلای خودرو سازی را دریافت کردند.
1394/12/8
بالاخره یک نفر این تویوتا رو شکست داد خیلی عالیه امیدوارم تویوتا همیشه شکست بخوره و فقط آلمان پیروز بشه
1394/12/8
انتظار ندارید که آئودی بیاد تو ایران خودرو، خودرو تولید کنه که! همون فیات هم ده پله از خودروسازی ایران جلوتره! دعا کنید همین شرکتهای موجود هم به صورت تجاری سایت تولید خودرو تو ایران بزنن تا یه کم تاثیر مثبت تو خودروسازی ایران هم بذارن. می تونین آرزو کنین که آئودی بیان ایران خودرو یا سایپا رو بخره اما نمی آد با مدیریت داغون دولتی ایران خودرو و سایپا مشارکت کنه .
1394/12/8
حقشه!
1394/12/8
سلام خودرو بأنك يه زحمتي براتون داشتم:
مي شه لطفا ليست كامل اين ٥٠ شركت خودرو سازي رو توي سايتتون قرار بدين؟؟ خيلي حياتيه برام ممنون مي شم اگه بذاريد يا حتي به شكل كامنت زير همين نظرم بزاريد....
خيلي ممنون
1394/12/8
http://www.businessinsider.com/consumer-reports-best-car-brands-2016-audi-subaru-2016-2
1394/12/8
برای چنین رده بندی هایی موعسسه های خیلی معتبرتری وجود داره که نظراتشون خیلی کارشناسانه تر و حرفه ای تر هست در مقابل این مجله
1394/12/8
مراکز آموزش از راه دور زبان فارسی هم زیاده.
1394/12/8
واقعااااا كه جاي بنز و رنو خاليه من معتقدم كه اول بنز بعد آيودي و بعدش بي ام و وپورشه و رنو و...... تويوتاست