موضوعات داغ

کانسپت DS، کابوس محقق نشده

عکس مطلب اول
پس از پیش نمایش دیروز، شرکت خودروسازی سیتروئن توسط زیرمجموعه خود یعنی DS، اقدام به معرفی کانسپتی جدید در زیر چتر این برند کرد که نام آن فعلا E-TENSE گذاشته شده و پیش بینی می‌شود که در نهایت کانسپتی تمام الکتریکی از آن درآید.
شرکت خودروسازی DS به مناسبت جشن سالگرد مستقل شدنش از کمپانی سیتروئن و ترفیع گرفتن آن، نسخه‌ای کانسپت از خودرویی اسپرت را آماده کرده که طرح کلی آن در چهارچوب 4.12 متری در طول، 2.08 متری در عرض و ارتفاع 1.29 متری توسعه پیدا کرده است.
در زیر کاپوت این خودرو هم بنا بر گزارشات، از پیشرانه‌ای قدرتمند الکتریکی استفاده شده که می‌تواند قدرتی معادل 402 اسب بخار و گشتاور 516 نیوتن متر را تولید کند که در عمل تبدیل به شتابی صفر تا صد تنها 4.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بیش از 250 کیلومتر بر ساعتی شده است.
نیروی مورد نیاز برای گردش موتور الکتریکی نیز از بسته باتری‌های لیتیوم بونی تامین می‌شود که با انرژی کافی، می‌تواند خودرو را تا 360 کیلومتر در بزرگراه‌ها و یا تا 310 کیلومتر در سیکل ترکیبی شهری و بزرگراه همراهی کند. وزن این خودرو نیز 1800 کیلوگرم اعلام شده که بر روی چهار عدد رینگ 20 اینچی پوشیده شده توسط لاستیک‌های میشلین پایلون اسپرت سوار می‌شود.
اگر چه این خودرو در قالب تصاویری گرافیکی معرفی شده و در مقام یک خودروی کانسپت ظاهر شده است، ولی شرکت سازنده آن اعلام کرده که در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/8
واقعا حال کردم باهاش