موضوعات داغ

معرفی اولیه رنو از Scenic

عکس مطلب اول
پس از انتشار تصاویر جاسوسی از رنو Scenic، شرکت خودروسازی رنو به طور رسمی، البته به صورت آنلاین از این محصول پرده برداری کرد و اطلاعاتی اولیه را هم در خصوص این محصول ارائه کرد تا جزییات باقی مانده و معرفی رسمی را برای نمایشگاه خودرویی ژنو 2016 کنار بگذارد.
رنو Scenic، در واقع خودرویی کوچک MPVs تلقی می‌شود که طراحی ظاهری آن نسبت به نسل گذشته خود فوق العاده تغییر کرده و حالا چهره‌ای جدید به خود گرفته است، ولی از طرفی دیگر شاهد شباهت بسیار زیاد آن با رنو کپچر هستیم که تنها در بعضی قسمت‌های جزیی با یکدیگر اختلاف دارند، به عنوان مثال جلوپنجره خودرو دقیقا از رنو کپچر برداشته شده است و ورودی‌های زیر سپر هم از رنو کپچر فاکتور گیری شده است، ولی مه شکن‌ها و چراغ‌های پیشانی پیشرفته، چهره‌ای تازه از خود دارند.

شباهت های زیادی بین کپچر و سنیک وجود دارد

در بخش مولد قدرتی هم باتوجه به این که خودروی مورد نظر ما بر روی پلت فرم CMF-C توسعه پیدا کرده و علاوه بر آن خودروی مگان هم از این پلتفرم استفاده می‌کند، پس می‌توان شاهد پیشرانه‌های بنزینی چهار سیلندر توربوشارژر 1.2 لیتری و پیشرانه‌های 1.5 لیتری و 1.6 لیتری DCI بود که فعلا شرکت خودروسازی رنو حرفی از مقدار قدرت و گشتاور تولیدی آن‌ها به میان نیاورده است. پس باید تا برگزاری نمایشگاه خودرویی ژنو و معرفی رسمی این محصول منتظر ماند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1394/12/8
خیلی از طراحی هایجدید رنو خوشم اومده.کیفیت ودوامش که از قدیم عالی بوده.نمونه اش ارزانترین مدلش که همون ال نوده خودمونه مرگ نداره.دوستم یدونه سفران داره محشره.به نطر من خیبی بهتر از اپتیما سوناتاس
1394/12/8
به نظر من اروپایی ها تو این سگمنت خیلی پیشرفت دارن و اروپایی ها مشتری پرپاقرص این جور شاسی بلند جمع جور شهری هستن
ولی بازم تو بازار جهانی تو این رده ژاپنی ها و کره ایی ها با آپشن های بیشتر و قیمت پایین تر خیلی جلو تر هستن
مثل سانگ یانگ تیوولی
به نظرم نسل های بعدی خودرویی مثل تیوولیی حرف اول رو تو این سبک میزنه
1394/12/8
اولا تیوولی کره ای نیست و هندیه دوما خیلی کارداره تا با اون موتور ضعیف و کیفیت و دوامش به پای رنو برسه
1394/12/8
اتفاقا تو این کلاس ماشین... اروپا خیلی پیشتازه رنو کپچر امسالم دوباره پر فروشترین مینی کراس اوور اروپا شده.
1394/12/8
گاری خوبیه .....
1394/12/9
به شما دادن سوار نشو
1394/12/9
شما با هم موتور سیکلتت بچرخ.